Hvad betyder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.606 visninger
33 svar
0 synes godt om
21. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved ikke om jeg ligger det under det rigtige emne, but here goes..

Jeg konfronterede med min kæreste at jeg ønskede børn snarest og at jeg var træt af at spise piller og jeg fik det skidt af dem. Jeg sagde at jeg ville stoppe med dem, men han måtte gerne bruge kondom hvis det var det han ville.. Det har han ikke gjort, og vi har haft sex selvom han vidste jeg ikke spiste dem og han har også opført sig som om at han egentlig også gerne ville have børn osv osv. 

Men i dag, var det nærmest som om jeg blev beskyldt for at presse ham til det og jeg udemærket godt vidste han ikke ville endnu og ja. 

Blev rigtig ked af det og ved ikke hvordan jeg skal fortolke det??

Er der andre der har prøvet dette og hvad skal jeg gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Jeg konfronterede med min kæreste at jeg ønskede børn snarest og at jeg var træt af at spise piller og jeg fik det skidt af dem. Jeg sagde at jeg ville stoppe med dem, men han måtte gerne bruge kondom hvis det var det han ville.. Det har han ikke gjort, og vi har haft sex selvom han vidste jeg ikke spiste dem og han har også opført sig som om at han egentlig også gerne ville have børn osv osv. 

Men i dag, var det nærmest som om jeg blev beskyldt for at presse ham til det og jeg udemærket godt vidste han ikke ville endnu og ja. 

Man skal jo være 2 til en tango. ærhm De fleste mænd tænker ikke over deres Handlinger når de har (rejsning) undskyld udtrykket!. Og det kan være din alvorlige samtale med ham ikke er gået ind i knolden på ham endnu ? Eller at han ikke har lyst til at bruge kondom fordi følelsen nedsættes? 

Hvis det er fordi dine p piller gør dig dårlig eller utilpas synes jeg du skal kontakte din læge, der kan være nogle midler i er påvirker dig utrolig meget. 

Som jeg forstår på ham, vil han gerne vente og synes nok i skal være 2 om at tage beslutningen? Det er mange gange også det der kommer det bedste resultat ud af? 

Kvinder kan jo bare vælge at sige "jeg er ikke klar til at blive mor, så jeg fjerner barnet" hvorimod manden kun kan respektere kvindens valg, eller skride men stadigvæk sidde med børnebidrag hver måned. 

Ja det lyder lidt hårdt, det er ikke sjovt at være skruk som kvinde.. men mor skal du nok blive en dag. 

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Man skal jo være 2 til en tango. ærhm De fleste mænd tænker ikke over deres Handlinger når de har (rejsning) undskyld udtrykket!. Og det kan være din alvorlige samtale med ham ikke er gået ind i knolden på ham endnu ? Eller at han ikke har lyst til at bruge kondom fordi følelsen nedsættes? 

Hvis det er fordi dine p piller gør dig dårlig eller utilpas synes jeg du skal kontakte din læge, der kan være nogle midler i er påvirker dig utrolig meget. 

Som jeg forstår på ham, vil han gerne vente og synes nok i skal være 2 om at tage beslutningen? Det er mange gange også det der kommer det bedste resultat ud af? 

Kvinder kan jo bare vælge at sige "jeg er ikke klar til at blive mor, så jeg fjerner barnet" hvorimod manden kun kan respektere kvindens valg, eller skride men stadigvæk sidde med børnebidrag hver måned. 

Ja det lyder lidt hårdt, det er ikke sjovt at være skruk som kvinde.. men mor skal du nok blive en dag. 

Det med at han ikke har brugt kondom , har ikke været på grund af at han har været for ja, liderlig. Jeg har flere gange nævnt kondomet og sådan, og han sagde han godt var klar over det. 

Det er som om at han gerne vil og det hele er skønt, og så siger jeg noget forkert og så er den helt gal. 

Anmeld

21. november 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

Tror du skal tolke det som han siger det, at han føler sig lidt presset.

Snak med lægen der er jo flere måder at beskytte sig på kan selv anbefale Nuva ring.

Beskyt dig, og tag så snakken op en gang imellem, du ønsker jo ikke at stå alene jeg tog snakken op ca hver 3 måned efter 1- 1,5 var han klar, og vænnede sig til tanken vi har været sammen 8  år og venter den første til feb 

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Lollo1987 skriver:

Tror du skal tolke det som han siger det, at han føler sig lidt presset.

Snak med lægen der er jo flere måder at beskytte sig på kan selv anbefale Nuva ring.

Beskyt dig, og tag så snakken op en gang imellem, du ønsker jo ikke at stå alene jeg tog snakken op ca hver 3 måned efter 1- 1,5 var han klar, og vænnede sig til tanken vi har været sammen 8  år og venter den første til feb 

Forstår bare ikke hvorfor han så giver udtryk for at han gerne vil og accepterer at jeg ikke har lyst til at spise piller og han godt er klar over at han ikke bruger kondom. 

Anmeld

21. november 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

Forstår bare ikke hvorfor han så giver udtryk for at han gerne vil og accepterer at jeg ikke har lyst til at spise piller og han godt er klar over at han ikke bruger kondom. 

tror godt han kan lide tanken, men kan nok bare ikke overskue det lige nu. 

Har i været sammen længe?

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Lollo1987 skriver:

tror godt han kan lide tanken, men kan nok bare ikke overskue det lige nu. 

Har i været sammen længe?

Næsten 3 år?

Anmeld

21. november 2011

Kris89

sådan var min kæreste også... en dag vi fik de to streger sage han ikke noget i 3 DAGE!!! men herefter var han glad.

tror bare et er beslutningen der skræmmer....

Anmeld

21. november 2011

Kofoed.

Det jeg ikke forslår er, hvis du for det dårligt af pillerne og ligger ud, at du ikke KAN tage dem, så er boldet jo på hans side, så må HAN bruge prævention. Hvorfor er det altid kvinden der skal bruge præventionen? Bare en tanke.

Anmeld

21. november 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

Næsten 3 år?

Og hvor gamle er i???

Der er jo meget forskel på par, men min kæreste var SLET IKKE klar efter 3 år, og jeg heller ikke Jeg er rigtig glad for at vi har haft tid til at være kærester så lang tid..... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.