Hvad betyder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

sådan var min kæreste også... en dag vi fik de to streger sage han ikke noget i 3 DAGE!!! men herefter var han glad.

tror bare et er beslutningen der skræmmer....

Ja det tror jeg også men årh hvor er det forvirrende og synes det er sårende at blive beskyldt for noget jeg troede vi var enige om efter at have snakket mange gange. Arg og mænd siger kvinder er svære at forstå!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Anonym trådstarter

Lollo1987 skriver:

Og hvor gamle er i???

Der er jo meget forskel på par, men min kæreste var SLET IKKE klar efter 3 år, og jeg heller ikke Jeg er rigtig glad for at vi har haft tid til at være kærester så lang tid..... 

Vi er okay unge, men føler ikke det har noget med det at gøre. 

Anmeld

21. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Det med at han ikke har brugt kondom , har ikke været på grund af at han har været for ja, liderlig. Jeg har flere gange nævnt kondomet og sådan, og han sagde han godt var klar over det. 

Det er som om at han gerne vil og det hele er skønt, og så siger jeg noget forkert og så er den helt gal. 

Jeg vil tolke det somom han ikke er helt sikker på sit valg.. Du er nødt til at give ham tid, og bede ham fortælle hvad han føler? Du kan jo desværre ende med han føler sig presset til noget han ikke er klar til. Det med kondomet, kan også være fordi han ikke regner med at du bliver gravid med det samme. 

Anmeld

21. november 2011

Kris89

Anonym skriver:

Ja det tror jeg også men årh hvor er det forvirrende og synes det er sårende at blive beskyldt for noget jeg troede vi var enige om efter at have snakket mange gange. Arg og mænd siger kvinder er svære at forstå!!

lige med de store beslutninger er mænd ikke altid helt med

herhjemme snakker vi bryllup... han har afvist næste sommer, men jo mere jeg snakker om det jo mere åben bliver han

tror bare det er det der med at når der er børn eller de skal giftes, bliver de "bundet" eller det tror de i hvert fald,..,

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg vil tolke det somom han ikke er helt sikker på sit valg.. Du er nødt til at give ham tid, og bede ham fortælle hvad han føler? Du kan jo desværre ende med han føler sig presset til noget han ikke er klar til. Det med kondomet, kan også være fordi han ikke regner med at du bliver gravid med det samme. 

Jeg aner det ikke, synes bare vi har snakket om det SÅ mange gange. 

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

lige med de store beslutninger er mænd ikke altid helt med

herhjemme snakker vi bryllup... han har afvist næste sommer, men jo mere jeg snakker om det jo mere åben bliver han

tror bare det er det der med at når der er børn eller de skal giftes, bliver de "bundet" eller det tror de i hvert fald,..,

Ja han virker 'bange' for om han nu kan lave de samme ting efter baby er kommet til verden. 

Anmeld

21. november 2011

Mor til Ella

Kofoed. skriver:

Det jeg ikke forslår er, hvis du for det dårligt af pillerne og ligger ud, at du ikke KAN tage dem, så er boldet jo på hans side, så må HAN bruge prævention. Hvorfor er det altid kvinden der skal bruge præventionen? Bare en tanke.

Ej, det synes jeg er noget fis 

Og grunden til at det TIT er os der beskytter os er vel at det i sidste ende er os der sidder med lorten hvis noget går galt, og kæresten skrider fra et hele. 

Og her har vi et parforhold, jeg synes det var noget andet hvis man hyggede med en masse forskellige, og som udgangs punkt kan hun vel prøve noget andet end p-piller først.

Man kan jo ikke bare sige desværre skat nu beskytter jeg mig ikke mere, så hvis DU ikke vil have barn nu er det på med regnfrakken. Synes da man skal være 2 til sådan en beslutning

Anmeld

21. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Jeg aner det ikke, synes bare vi har snakket om det SÅ mange gange. 

Har i snakket? eller har DU snakket ? det er mange gange det der gør foreskellen ? 

Det kan jo være han har sagt han gerne vil ha barn, for ikke at gøre dig ked af det, men inderst inde godt vil vente lidt. 

Anmeld

21. november 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

Vi er okay unge, men føler ikke det har noget med det at gøre. 

Det kan det jo godt have for ham. det er jo ikke sikkert han har fået løbet hornene af sig endnu

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Har i snakket? eller har DU snakket ? det er mange gange det der gør foreskellen ? 

Det kan jo være han har sagt han gerne vil ha barn, for ikke at gøre dig ked af det, men inderst inde godt vil vente lidt. 

Vi har begge snakket?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.