Hvad betyder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2011

Anonym trådstarter

Lollo1987 skriver:

Det kan det jo godt have for ham. det er jo ikke sikkert han har fået løbet hornene af sig endnu

Han siger at det ikke er fordi han vil feste osv? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2011

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Det jeg ikke forslår er, hvis du for det dårligt af pillerne og ligger ud, at du ikke KAN tage dem, så er boldet jo på hans side, så må HAN bruge prævention. Hvorfor er det altid kvinden der skal bruge præventionen? Bare en tanke.

Jeg mener også at jeg ikke skal når jeg gerne vil, men så må han. Hvorfor skal jeg igennem alt det pjat?

Anmeld

21. november 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

Han siger at det ikke er fordi han vil feste osv? 

Jeg kan virkelig godt følge dig har selv været der, men hvis det er ham du vil leve livet sammen med tror jeg altså du må slå lidt koldt vand i blodet.

Det var faktisk min kæreste der en dag kom og sagde at nu var han klar Nu har du givet bolden op, så må ham sparke den tilbage når han har tygget lidt på den

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Lollo1987 skriver:

Jeg kan virkelig godt følge dig har selv været der, men hvis det er ham du vil leve livet sammen med tror jeg altså du må slå lidt koldt vand i blodet.

Det var faktisk min kæreste der en dag kom og sagde at nu var han klar Nu har du givet bolden op, så må ham sparke den tilbage når han har tygget lidt på den

Hm ja jeg synes bare det er ret forvirrende. 

Anmeld

21. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Vi har begge snakket?

Okay, jamen så er der ikke andet at gøre end at puffe lidt  til ham og høre om han vil ha et barn lige nu eller om han helt ærligt synes i skal vente. Du skal være åben og høre hvad han siger, og hvis han ikke vil skal du ikke begynde at modargumentere, du skal vise du også forstår ham. Du kunne jo være så heldig han går på kompromis og går med på ideen, hvis han kan høre du forstår ham.

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Okay, jamen så er der ikke andet at gøre end at puffe lidt  til ham og høre om han vil ha et barn lige nu eller om han helt ærligt synes i skal vente. Du skal være åben og høre hvad han siger, og hvis han ikke vil skal du ikke begynde at modargumentere, du skal vise du også forstår ham. Du kunne jo være så heldig han går på kompromis og går med på ideen, hvis han kan høre du forstår ham.

Ja det er vist eneste udvej :/

Anmeld

21. november 2011

Kris89

Anonym skriver:

Ja han virker 'bange' for om han nu kan lave de samme ting efter baby er kommet til verden. 

den har jeg også hørt herhjemme. men det sidste halve år, har han ændret sig voldsomt...

måske du er nød til at starte på piller igen og give manden en chance for at være klar også...

Anmeld

21. november 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

den har jeg også hørt herhjemme. men det sidste halve år, har han ændret sig voldsomt...

måske du er nød til at starte på piller igen og give manden en chance for at være klar også...

Jeg må tage en snak med ham i morgen :\

Anmeld

21. november 2011

Kofoed.

Lollo1987 skriver:

Ej, det synes jeg er noget fis 

Og grunden til at det TIT er os der beskytter os er vel at det i sidste ende er os der sidder med lorten hvis noget går galt, og kæresten skrider fra et hele. 

Og her har vi et parforhold, jeg synes det var noget andet hvis man hyggede med en masse forskellige, og som udgangs punkt kan hun vel prøve noget andet end p-piller først.

Man kan jo ikke bare sige desværre skat nu beskytter jeg mig ikke mere, så hvis DU ikke vil have barn nu er det på med regnfrakken. Synes da man skal være 2 til sådan en beslutning

Ja og? Synes ikke det er grund nok i sig selv, men manden ligger jo ikke op til, at hun skal finde en anden løsning, så må han jo finde komdomet frem. Han kunne jo sige "ved du hvad skat, jeg ønsker at vente lidt med børn, så skal vi ikke smutte til lægen og finde noget dsu ikke bliver dårlig af?". Hun tvinger ham jo ikke til noget, han kan vel for hulen mande sig op, når hun netop får det dårligt af p-pillerne og (måske - et senarie) er bange for bivirkninger ved de andre typer medicin. Det kunne jo være, at hvis han støtter hende, så ville huhn måske prøve med noget andet, selvom frygten for bivirkninger er der.

Anmeld

21. november 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Jeg mener også at jeg ikke skal når jeg gerne vil, men så må han. Hvorfor skal jeg igennem alt det pjat?

Som en skrev, der skal to til tango, vil han ikke have børn, må han også eller helt selv stå for præventionen. Forstår virkelig ikke hvorfor det SKAL være kvinden der gøre det, mænd tager det jo som en selvfølge.

Pt venter vi på min mens (første efter fødsel) så jeg kan få p-sprøjte, det ved kæresten, så han må bruge bestyttelsen indtil, færdig, slut. Og vi er da enige, men altså min krop skal da også have luft.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.