Sucker for love

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2011

Stumpen

Mira0911 skriver:

Hvordan fanden kan I finde ud af sådan noget???????? 

jeg tror det handler om at blive lidt skeptisk over hvor hurtigt noget kan nå at udvikle sig på 2 sider i en tråd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2011

Lise

Muhmi skriver:

Ja det er det da... Men hvorfor gøre sådan noget... Det forstår jeg virkelig ikke... Jeg havde da en god samtale med hende i forgårs... Hun virker overhovedet ikke fake......?

Hun virker da mega fake - ellers var detektivarbejdet jo aldrig startet prøv lige at læse hendes indlæg fra ende til anden, og overvej så om det ikke er lige lovlig mange spændende ting at opleve på 20 dage. Jeg fatter ikke hvorfor man IKKE undrer sig.

Anmeld

20. november 2011

Benjamins'mor

Malunsesmutti skriver:

Tror det kræver en del mere at oversætte fra dansk til engelsk- plus teksten på den lille drengs bluse (det første link i denne tråd) er skrevet på engelsk......

Sorry, men man kan nu også få bluser med engelsk tekst i Danmark.

Anmeld

20. november 2011

ano14316

Stumpen skriver:

Men inden det kører helt af sporet, så husk at sucker for love er et menneske som alle os andre, der måske bare et større behov for opmærksomhed end os andre, det jeg ville med denne tråd var at fortælle hende at fakere bliver opdaget -som så mange andre herinde er blevet det gennem tiden... 

hvis dit behov er så stort for at fortælle hende det, så send en pb, lad vær at sætte hende i gabestok til offentligt skue!

Det er IKKE en okay måde at gøre det på!

Anmeld

20. november 2011

Lise

ano14316 skriver:

hov hov hov.. hvad er det for en måde at hænge folk ud på?

skriv dog en pb til hende hvis du mener hun bruger nogen billeder der ikke er hendes!

Der sidder faktisk et menneske bag skærmen!

Ja, et menneske der holder dig for nar

Anmeld

20. november 2011

Muhmi

Lise skriver:

Hun virker da mega fake - ellers var detektivarbejdet jo aldrig startet prøv lige at læse hendes indlæg fra ende til anden, og overvej så om det ikke er lige lovlig mange spændende ting at opleve på 20 dage. Jeg fatter ikke hvorfor man IKKE undrer sig.

Hvilket?

Den der tråd "Hvad skal jeg tro?"

Fordi jeg synes da at jeg fulgte godt med og hun virkede da bare afklaret... Men ja, jeg er vel naiv

Anmeld

20. november 2011

ano14316

Lise skriver:

Ligegyldigt hvad, så skal hun sq da ikke hænges ud!

Anmeld

20. november 2011

Rasmine

ano14316 skriver:

Ligegyldigt hvad, så skal hun sq da ikke hænges ud!

Hænge hvem ud?

Hvordan ved du det er en hun?

Hænge HVAD ud?

-det hele er jo løgn.

Anmeld

20. november 2011

Mira0911

Desværre må jeg erkende at fødselsberetningen hun har skrevet om Philip i profilen er snuppet fra en anden her på baby.dk 

Jeg kan ikke huske fra hvilken bruger, men den beretning genkender jeg tydeligt... 

Anmeld

20. november 2011

madsenmor

Lise skriver:

ja man et menneske ikke mindre... så dette skal forgå privat og evt. sammen med baby.dk staff så må de tage hånd om det ikke os... vi kan ikke bare lynche folk heller ikke i cyberspace

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.