Min søn - mit guld! <3 skriver:
Sidder og bliver helt rørt, hvor fantastisk at have sådan en smuk historie bag navnet, og Lilje er altså også et af de sødeste pigenavne! 
Træls at skulle diskutere med sin søster om et navn, har du så fundet et "erstatningsnavn" hvis du skulle få en dreng? det ellers synd hun "tager" det, for det er da en fantastisk ting at opkalde sin dreng efter hans morfar 
Det kunne heller ikke være anderledes her.

En Sofia Lilje Kristensen, kunne det meget vel blive

Dog vil en evt pige i maven ikke blive kaldt Sofia da det første navn først vil blive besluttet efter fødslen

Men Lilje Kristensen (kærestens efternavn) er ikke til diskussion.

And i LOOOOVE it.
Ja det er lidt øv. Det kunne måske blive et mellemnavn ved e.v.t drengebørn i min og mandens lille familie. Ligesom Lilje måske vil blive et fælles mellemnavn til pigerne hvis der kommer 1 eller flere.

Men der er ikke s meget at gøre ve ddet. Tror hun blev lidt slået ud over jeg både havde navn til pige og dreng som mindede mig om morfar og mormor.. Nok derfor hun satte foden i og ville have Kristian..

Og så vil hun gerne have en Emma og en Kristian Kristensen (Ja hendes mand hed kristensen hvilket hun jo nu har taget, hvilket er lidt sjovt da vi jo så ender med at få ens efternavne alle sammen.haha.. ) og de to navne synes jeg er KANON søde sammen.

Så dem har hun retten til .
Anmeld