Lidt ondt i maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Darling<3

JulieWH skriver:

Kan godt huske hvordan jeg havde det i starten af graviditeten

Men ligamentsmerter kan være grove, det er jo ledbånd, der bliver strukket osv. Og det kan desværre ikke trænes.

Kan trøste dig med, at du bliver meget mere bekymret jo længere hen du kommer =D Jeg rammer 37+0 i morgen og jeg er nærmest panisk når mine plukkeveer bliver regelmæssige, selvom jeg ved, at det ikke gør noget (Men jeg blev også indlagt 27+4 grundet truende ekstremt for tidlig fødsel).

Hahaha, tak for den trøst, det var liiige hvad jeg har brug for, Hehe... Øv at du var indlagt, hvad skete der? Fik du bare tidlige veer? Håber du er okay efter den tur, og nu er du jo snart i mål, ikke??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

anynom

Honey<3 skriver:

Hahaha, tak for den trøst, det var liiige hvad jeg har brug for, Hehe... Øv at du var indlagt, hvad skete der? Fik du bare tidlige veer? Håber du er okay efter den tur, og nu er du jo snart i mål, ikke??

Jeg havde mærket mindre liv den dag og tog så ind på fødegangen. De kørte en kurve (hvor de måler hjertelyd og veer) og det viste sig, at jeg havde mange plukkeveer. Så scannede de min livmoderhals og den var 9 mm hvor den burde være 30 mm. Fik vehæmmende drop og nogle stikpiller og var indlagt i 6 uger.
Så det er egentlig utroligt, at jeg kun har tre uger tilbage til termin nu

Anmeld

19. november 2011

Nattøs

De smerter du beskriver de smerter har jeg også 

Jeg døjer så meget med dem, at jeg næsten ikke tror at jeg er gravid når jeg ikke har smerterne (bare mit hovede der driller) 

Jeg er i uge 6 på mandag 

Jeg bløder hellere ikke det mindste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.