Lidt ondt i maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Darling<3

Ems30 skriver:

Jeg ville også tro at det er ligamentsmerter. De kan godt give et jag en gang i mellem. Men det er jo helt naturligt Håber ikke smerten bliver alt for uudholdelig for dig.

Min kæreste tror ikke det er noget alvorligt, så jeg må jo stole på ham o gjer

Har det også sådan - at havde det været noget alvorligt, så havde det blødt og gjort virkelig ondt , men det gør det jo ikke

Tror ikke "smerterne" bliver værre, men tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Darling<3

BigBabyWish skriver:

Føles det som mens smerter? For så vil jeg da bestemt også tro at det blot er ligament smerter.

Uhhh, det ved jeg ikke - jeg plejer nemlig ikke at have mens smerter Kun ÆL - og det gør nuller, hehe...

Anmeld

18. november 2011

Filippa & Liva

Honey<3 skriver:

Uhhh, det ved jeg ikke - jeg plejer nemlig ikke at have mens smerter Kun ÆL - og det gør nuller, hehe...

Nåh okay, men jeg vil ligesom de andre tro at det bare er ligament smerter du mærker til .. det kan nemlig godt gøre lidt ondt nederst i maven i og med at din livmoder allerede nu er i fuld gang med at vokse.

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

BigBabyWish skriver:

Nåh okay, men jeg vil ligesom de andre tro at det bare er ligament smerter du mærker til .. det kan nemlig godt gøre lidt ondt nederst i maven i og med at din livmoder allerede nu er i fuld gang med at vokse.

Mon ikke det bare er det??

Det vælger jeg at satse på, hvorfor skulle der også være noget galt inde hos baby?

Anmeld

18. november 2011

Blirnokaldrigfru

Hej , jeg er kun 5+1, og har lungebetændelse , så hoster riiiigtig meget og jeg får også ondt når jeg hoster - men heller ingen blødning har hørt livmoderen beskytter godt , og ville da være uhyggeligt hvis man ikke kunne hoste - uden at miste?

Anmeld

18. november 2011

EKBJ

Honey<3 skriver:

Hej Pigerne..

Som overskfrigten siger så har jeg lidt ondt i maven - mærker det kun når jeg sætter mig ned og hoster eller nyser - er der grund til at være bekymret??

Det gør langt fra græde-ondt og jeg bløder ikke det mindste - jeg er 7+4 idag..

Kram Sabrina

Sådan ahr jeg også haft det idag, jeg er så 15+3. 
Men tror bestemt ikke du har noget at være bekymret for. Bestemt ikke når du ikke bløder!  

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

Frk P. skriver:

Hej , jeg er kun 5+1, og har lungebetændelse , så hoster riiiigtig meget og jeg får også ondt når jeg hoster - men heller ingen blødning har hørt livmoderen beskytter godt , og ville da være uhyggeligt hvis man ikke kunne hoste - uden at miste?

Det her føles som mine ÆL smerter, da jeg ikke kan relatere til mens smerter

Men man skal jo kunne hoste uden at miste sin baby, man kan jo ikke undgå at hoste i 9 måneder Hehe..

Tillykke med din graviditet

Anmeld

18. november 2011

Blirnokaldrigfru

Honey<3 skriver:

Det her føles som mine ÆL smerter, da jeg ikke kan relatere til mens smerter

Men man skal jo kunne hoste uden at miste sin baby, man kan jo ikke undgå at hoste i 9 måneder Hehe..

Tillykke med din graviditet

Lige præcis - så selvom jeg også bekymrer mig - så prøver jeg at holde hovedet koldt Håber også du kan - synes det er synd og skam at man skal bruge så meget tid på at bekymre sig her i starten, men man kan ikke lade være håber ikke dine smerter betyder noget, tror jeg nu heller ikke de gør og i lige måde

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

EKBJ skriver:

Sådan ahr jeg også haft det idag, jeg er så 15+3. 
Men tror bestemt ikke du har noget at være bekymret for. Bestemt ikke når du ikke bløder!  

Det har været sådan her i 3 dage nu, altså dag 3 idag

Jeg har ikke blødt, ikke bare en lille bitte smule . intet...

Jeg har før været igennem en medicinsk abort, og der får man små veer, det gør ondt på en rigtig træls måde, slet ikke som disse her - de er alt for milde til at ville være være det

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

Frk P. skriver:

Lige præcis - så selvom jeg også bekymrer mig - så prøver jeg at holde hovedet koldt Håber også du kan - synes det er synd og skam at man skal bruge så meget tid på at bekymre sig her i starten, men man kan ikke lade være håber ikke dine smerter betyder noget, tror jeg nu heller ikke de gør og i lige måde

Ja, det er virkelig irriterende at vi ikke bare kan nyde det.. Det er jo en glædelig ting, hvorfor skal vi så få alle de bekymringer??

Jeg tænker kun på det når jeg skal sætte mig ned - eller hoster Hihi...

Tusinde tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.