Lidt ondt i maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.095 visninger
42 svar
0 synes godt om
18. november 2011

Darling<3

Hej Pigerne..

Som overskfrigten siger så har jeg lidt ondt i maven - mærker det kun når jeg sætter mig ned og hoster eller nyser - er der grund til at være bekymret??

Det gør langt fra græde-ondt og jeg bløder ikke det mindste - jeg er 7+4 idag..

Kram Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

VIPpigen

Det lyder bare som ligamentsmerter... De bider til hvis man hoster eller nyser, lissom hvis du har haft lungebetændelse og efter 4 dage bare har hostet og hostet så er mavemusklerne rigtig ømme hver gang man hoster.

Selvom du jo ikke "træner" musklerne så giver de sig jo under en graviditet

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

VIPpigen skriver:

Det lyder bare som ligamentsmerter... De bider til hvis man hoster eller nyser, lissom hvis du har haft lungebetændelse og efter 4 dage bare har hostet og hostet så er mavemusklerne rigtig ømme hver gang man hoster.

Selvom du jo ikke "træner" musklerne så giver de sig jo under en graviditet

Tror du det er det?? Det sidder i nederste del af maven, derfor er jeg lidt bange for at det ikke er en-god-ondt-i-maven-feeling

Ville det blive bedre hvis jeg træner lidt mave??

Anmeld

18. november 2011

VIPpigen

Honey<3 skriver:

Tror du det er det?? Det sidder i nederste del af maven, derfor er jeg lidt bange for at det ikke er en-god-ondt-i-maven-feeling

Ville det blive bedre hvis jeg træner lidt mave??

Jeg tror bare det er det. Kan selvfølgelig ikke være sikker, men når der ikke er tegn på blødninger, eller andet i den duer, så er det eneste forklaring...

Det hjælper ikke at træne ligamentsmerter. Det er jo smerter fordi hele dit underliv giver sig og gør klar til at baby skal vokse... De går som regel over efter 10-12 uge, og kommer så en gang i mellem resten af graviditeten

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

VIPpigen skriver:

Jeg tror bare det er det. Kan selvfølgelig ikke være sikker, men når der ikke er tegn på blødninger, eller andet i den duer, så er det eneste forklaring...

Det hjælper ikke at træne ligamentsmerter. Det er jo smerter fordi hele dit underliv giver sig og gør klar til at baby skal vokse... De går som regel over efter 10-12 uge, og kommer så en gang i mellem resten af graviditeten

Det er vel ikke noget at ringe til vagtlægen om, vel??

Der er ikke nogle tegn på blod, what so ever - synes bare det er ubehageligt at skulle have denne form for "smerte" i maven

Juuuhuuu, der er kun laaang tid til endnu hehe...

Tak for svaret

Anmeld

18. november 2011

VIPpigen

Honey<3 skriver:

Det er vel ikke noget at ringe til vagtlægen om, vel??

Der er ikke nogle tegn på blod, what so ever - synes bare det er ubehageligt at skulle have denne form for "smerte" i maven

Juuuhuuu, der er kun laaang tid til endnu hehe...

Tak for svaret

Jeg tror bare du får samme svar fra vagtlægen... Jeg tvivler på de vil undersøge dig, men du kan godt prøve...

Håber for dig det bare er ligamentsmerter...

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

VIPpigen skriver:

Jeg tror bare du får samme svar fra vagtlægen... Jeg tvivler på de vil undersøge dig, men du kan godt prøve...

Håber for dig det bare er ligamentsmerter...

Hvis det ikke er væk imorgen, så må jeg prøve at ringe der

Tak, det håber jeg også ...

Anmeld

18. november 2011

VIPpigen

Honey<3 skriver:

Hvis det ikke er væk imorgen, så må jeg prøve at ringe der

Tak, det håber jeg også ...

God ide...

Anmeld

18. november 2011

Ems30

Jeg ville også tro at det er ligamentsmerter. De kan godt give et jag en gang i mellem. Men det er jo helt naturligt Håber ikke smerten bliver alt for uudholdelig for dig.

Anmeld

18. november 2011

Filippa & Liva

Føles det som mens smerter? For så vil jeg da bestemt også tro at det blot er ligament smerter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.