Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Honey<3 skriver: Det har været sådan her i 3 dage nu, altså dag 3 idag Jeg har ikke blødt, ikke bare en lille bitte smule . intet... Jeg har før været igennem en medicinsk abort, og der får man små veer, det gør ondt på en rigtig træls måde, slet ikke som disse her - de er alt for milde til at ville være være det
Det har været sådan her i 3 dage nu, altså dag 3 idag
Jeg har ikke blødt, ikke bare en lille bitte smule . intet...
Jeg har før været igennem en medicinsk abort, og der får man små veer, det gør ondt på en rigtig træls måde, slet ikke som disse her - de er alt for milde til at ville være være det
Har det på samme måde :-O kan have de smerte nogle dage.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
EKBJ skriver: Har det på samme måde :-O kan have de smerte nogle dage.
Satser på at det bare er nogle irriterende ligamentsmerter, men er det, det samme imorgen - så prøver jeg at ringe til noget vagtlæge - h*n må jo kunne forklare lidt mere om det
Honey<3 skriver: Hej Pigerne.. Som overskfrigten siger så har jeg lidt ondt i maven - mærker det kun når jeg sætter mig ned og hoster eller nyser - er der grund til at være bekymret?? Det gør langt fra græde-ondt og jeg bløder ikke det mindste - jeg er 7+4 idag.. Kram Sabrina
Hej Pigerne..
Som overskfrigten siger så har jeg lidt ondt i maven - mærker det kun når jeg sætter mig ned og hoster eller nyser - er der grund til at være bekymret??
Det gør langt fra græde-ondt og jeg bløder ikke det mindste - jeg er 7+4 idag..
Kram Sabrina
Honey<3 skriver: Ja, det er virkelig irriterende at vi ikke bare kan nyde det.. Det er jo en glædelig ting, hvorfor skal vi så få alle de bekymringer?? Jeg tænker kun på det når jeg skal sætte mig ned - eller hoster Hihi... Tusinde tak
Ja, det er virkelig irriterende at vi ikke bare kan nyde det.. Det er jo en glædelig ting, hvorfor skal vi så få alle de bekymringer??
Jeg tænker kun på det når jeg skal sætte mig ned - eller hoster Hihi...
Tusinde tak
Og dem der har nået længere end os, siger at bekymringerne bliver ved - også efter barnet kommer - det er nok moderinstinktet der starter allerede
tanja. skriver: Jeg er 14+6 i dag og er ret ofte meget øm/har ondt i underlivet, tror det er fordi alt giver sig Havde det os med min datter
Jeg er 14+6 i dag og er ret ofte meget øm/har ondt i underlivet, tror det er fordi alt giver sig Havde det os med min datter
SÅ er jeg mere rolig
Efterhånden har alle skrevet at i også har prøvet det, så det kan sku kun være ligamentsmerter
Frk P. skriver: Og dem der har nået længere end os, siger at bekymringerne bliver ved - også efter barnet kommer - det er nok moderinstinktet der starter allerede
Ja, vi må nok bare vende os til at skulle være bekymret resten af livet - hehe... Ej, det magter jeg ikke
Håber snart det går over, men man ved jo aldrig.. :/
Honey<3 skriver: SÅ er jeg mere rolig Efterhånden har alle skrevet at i også har prøvet det, så det kan sku kun være ligamentsmerter
tanja. skriver: Det må det næsten være, ellers lider vi vist alle af det samme
Det må det næsten være, ellers lider vi vist alle af det samme
Ja det må vi jo så gøre, hehe
Vi skal nok blive "raske" før eller siden
Hey . . Som alllleee de andre skriver er det nok ligamentsmerter, de kan gøre ondt af helvedes til, i starten havde jeg dem meget, men nu får jeg dem engang imellem når jeg hoster, nyser eller rejser mig eller vender mig, det er lidt forskelligt.. er idag 19+2. . . . Held og lykke med graviditeten. .
SLC skriver: Hey . . Som alllleee de andre skriver er det nok ligamentsmerter, de kan gøre ondt af helvedes til, i starten havde jeg dem meget, men nu får jeg dem engang imellem når jeg hoster, nyser eller rejser mig eller vender mig, det er lidt forskelligt.. er idag 19+2. . . . Held og lykke med graviditeten. .
Det gør ikke ondt som sådan, men det irritere kraftigt i maven Men jeg kan leve med det, ihvertfald lidt endnu
Det er blevet lidt mildere nu, end da jeg skrev tråden Håber på at det er helt væk imorgen eller overmorgen
Tusinde tak, og i lige måde med din graviditet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128