Lidt ondt i maven..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2011

Mira0911

Honey<3 skriver:

Hej Pigerne..

Som overskfrigten siger så har jeg lidt ondt i maven - mærker det kun når jeg sætter mig ned og hoster eller nyser - er der grund til at være bekymret??

Det gør langt fra græde-ondt og jeg bløder ikke det mindste - jeg er 7+4 idag..

Kram Sabrina

Jeg vil tro det er ligamentsmerter.. Ved ikke lige hvad det ellers skulle være... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2011

Darling<3

Mira0911 skriver:

Jeg vil tro det er ligamentsmerter.. Ved ikke lige hvad det ellers skulle være... 

Det er jeg også blevet overbevist om at det er søde

Anmeld

18. november 2011

anynom

Honey<3 skriver:

Hej Pigerne..

Som overskfrigten siger så har jeg lidt ondt i maven - mærker det kun når jeg sætter mig ned og hoster eller nyser - er der grund til at være bekymret??

Kram Sabrina

De "kloge hoveder" siger, at livmoderen vokser i ryk - omkring den tid hvor man ellers ville have haft sin mens. Så det passer meget godt med, hvor langt henne du er

Og tillykke

Anmeld

18. november 2011

l.kjoeller

jeg har haft mange forskellige slags smerter under min graviditet og de første mange uger var det i nederste region og menstruations lignende smerter. så dont worry. du er ikke i tvivl om hvis det er abort og der bløder du. (har jeg også prøvet desværre )

Anmeld

18. november 2011

Aprilmor11

Honey<3 skriver:

Hej Pigerne..

Kram Sabrina

Jeg havde rigtig mange mavesmerter og mavekramper i starten af min graviditen. I 7. og 8. uge Og jeg har født en sund og velskabt dreng Er du bekymret så komtakt din lære. Men jeg tror bestemt ikke at der er noget. Men hellere være på den sikre side, hvvis du ikke er helt sikker

Og stort tillykke med din graviditet

Anmeld

18. november 2011

Aprilmor11

l.kjoeller skriver:

jeg har haft mange forskellige slags smerter under min graviditet og de første mange uger var det i nederste region og menstruations lignende smerter. så dont worry. du er ikke i tvivl om hvis det er abort og der bløder du. (har jeg også prøvet desværre )

Man kan godt være i tvivl. Man kan også bløde, i graviditeten uden at det er noget. Jeg blødte først efter jeg havde mistet. Men de fleste tilfælde bløder mig. Jeg havde hverken smerter eller noget dengang. Pludselig lå fosteret bare i mine trusser.

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

JulieWH skriver:

De "kloge hoveder" siger, at livmoderen vokser i ryk - omkring den tid hvor man ellers ville have haft sin mens. Så det passer meget godt med, hvor langt henne du er

Og tillykke

Okay, det lyder meget beroligende Men jeg burde ikke have haft min mens nu, men om ca ?? Nogle dage Ringer sku til vagtlægen imorgen, vil gerne være heeelt sikker på at det er normalt!

Anmeld

18. november 2011

anynom

Honey<3 skriver:

Okay, det lyder meget beroligende Men jeg burde ikke have haft min mens nu, men om ca ?? Nogle dage Ringer sku til vagtlægen imorgen, vil gerne være heeelt sikker på at det er normalt!

Altså det er jo cirka. Mine ligamentsmerter en kommet sådan +/- et par dage omkring mens tid

Vagtlægen siger højest sandsynligt, at der ikke er noget at gøre ved det - for hvis du er ved at abortere (og det tror jeg IKKE), så kan de ikke gøre noget alligevel.

Anmeld

18. november 2011

Darling<3

JulieWH skriver:

Altså det er jo cirka. Mine ligamentsmerter en kommet sådan +/- et par dage omkring mens tid

Vagtlægen siger højest sandsynligt, at der ikke er noget at gøre ved det - for hvis du er ved at abortere (og det tror jeg IKKE), så kan de ikke gøre noget alligevel.

Hmm, det er typisk vagtlæge information Enten hjælper de aldrig eller så taget det et døgn at komme igennem til dem Sidst jeg var gravid, kom min mens som den skulle, testede før tid og blev ramt i hovedet bagefter, dumt.. Men da gjorde det ikke ondt, kan aldrig mærke min mens:/ Så jeg sidder jo lidt og frygter noget l*rt men håber alligevel det bedste

Anmeld

18. november 2011

anynom

Honey<3 skriver:

Hmm, det er typisk vagtlæge information Enten hjælper de aldrig eller så taget det et døgn at komme igennem til dem Sidst jeg var gravid, kom min mens som den skulle, testede før tid og blev ramt i hovedet bagefter, dumt.. Men da gjorde det ikke ondt, kan aldrig mærke min mens:/ Så jeg sidder jo lidt og frygter noget l*rt men håber alligevel det bedste

Kan godt huske hvordan jeg havde det i starten af graviditeten

Men ligamentsmerter kan være grove, det er jo ledbånd, der bliver strukket osv. Og det kan desværre ikke trænes.

Kan trøste dig med, at du bliver meget mere bekymret jo længere hen du kommer =D Jeg rammer 37+0 i morgen og jeg er nærmest panisk når mine plukkeveer bliver regelmæssige, selvom jeg ved, at det ikke gør noget (Men jeg blev også indlagt 27+4 grundet truende ekstremt for tidlig fødsel).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.