***S*** skriver:
Vi skulle os ha været i mødregruppe i Oktober, men det blev aflyst fordi jeg var indlagt!
Der er en på min alder og er de sidste 4, 10 år ældre.. De 3 af dem har flere børn og så er vi 3 som er første gangs fødende! Tror ikke rigtig vi kommer til at have så meget kontakt og det har jeg det os fint med. Men nu skal vi alle i svømme hallen er d. 30 Nov. Det skal nok blive hyggeligt! 
Hvordan er det i din mødregruppe??
Jeg svøber ham i sin dyne og det elsker han, ligger ham på skrå i dynen og ruller den om ham.
Med hensyn til sove tider her, er dagene heller ikke helt ens endnu! Men han sover bedst ude om dagen i sin barnevogn! 
Årh på den måde
Det er da egentlig meget rart. Det ville være ærgerligt at gå glip af de første møder.
I lyder godt nok til at være en lidt blandet gruppe. Det er jo det smarte ved at bo i København
Der er vi alle samme alder (fra 24 år - 27 år), alle førstegangsfødende og bor få 100 meter fra hinanden
Det er super dejligt. Og så er de nogle rigtig søde piger
Jeg håber at vi får god gavn af hinanden.
Ej hvor lyder det hyggeligt med svømmehal!
Jeg vil også rigtig gerne snart afsted med Benjamin 
Det med at svøbe i dynen gjorde jeg også i starten. Men jeg synes bare, at han er blevet lidt stor!
hehe. Men her sover han også rigtig godt ude i barnevognen
Det sker desværre bare ikke så tit, da jeg bor på 2. sal og ikke lige kan overskue at stille ham der nede, endnu i hvert fald.
Anmeld