Hvor er her stille! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

HeidiØ

***S*** skriver:

Uhh ja dagene flyver bare afsted!

Her går det os rigtig godt, William er dejlig nem og en meget glad og tilfreds dreng!!  Er SÅ glad for jeg stoppede amningen, den bedste beslutning for os begge!!

Vi har været i mødregruppe, for første gang idag, det var meget hyggeligt meen vi er godt nok forskellige!  Så nu må vi se. Aftalte med en af pigerne, som jeg os kender privat, at vi skal starte til babay svømning! Det glæder jeg mig meget til!

William bliver puttet ved 19-20 tiden og sover 6-7 timer og skal så have en flaske og sover igen.

Hvordan går det hos jer og med natte søvnen?? Så lige du skrev med Malene om at svøbe, kan jeg klart anbefale, William elsker det og putter sig rigtig ind i dynen!  

Jaaah svøb er FANTASTISK .. det gør vi også med vores William, han er også totalt putter! Hihi!

Hvor lyder det godt med babysvømning.. jeg skal også ha undersøgt noget. Vil også gerne ha ham til noget rytmik på et tidspunkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

ØJ! 10 timer nogle gange?! Hvor er det VILDT! .. Ammer du egentlig? Tænkte om dit bryst ikke er super spændt så?  Uha, mine er bare som kanonkugler de dage han har taget 6 timer

haha også mine!  

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

ØJ! 10 timer nogle gange?! Hvor er det VILDT! .. Ammer du egentlig? Tænkte om dit bryst ikke er super spændt så?  Uha, mine er bare som kanonkugler de dage han har taget 6 timer

haha også mine!  

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

***S*** skriver:

Uhh ja dagene flyver bare afsted!

Her går det os rigtig godt, William er dejlig nem og en meget glad og tilfreds dreng!!  Er SÅ glad for jeg stoppede amningen, den bedste beslutning for os begge!!

Vi har været i mødregruppe, for første gang idag, det var meget hyggeligt meen vi er godt nok forskellige!  Så nu må vi se. Aftalte med en af pigerne, som jeg os kender privat, at vi skal starte til babay svømning! Det glæder jeg mig meget til!

William bliver puttet ved 19-20 tiden og sover 6-7 timer og skal så have en flaske og sover igen.

Hvordan går det hos jer og med natte søvnen?? Så lige du skrev med Malene om at svøbe, kan jeg klart anbefale, William elsker det og putter sig rigtig ind i dynen!  

Hvor er det dejligt at høre! Og hvor er det bare godt at du stadig er glad for beslutningen.

Det er egentlig sjovt så forskelligt det er med mødregrupper. Jeg har været i mødregruppe siden Benjamin var 4 uger gammel 

Hvordan er fordelingen så i gruppen? Altså med alder og sådan

Hvordan svøber du William? Jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg kan svøbe ham i nemlig. Han har bare slet ikke ville sove i dag. Først da kl blev 18:30 - så sov han, og har sovet lige siden! hehe

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Jaaah svøb er FANTASTISK .. det gør vi også med vores William, han er også totalt putter! Hihi!

Hvor lyder det godt med babysvømning.. jeg skal også ha undersøgt noget. Vil også gerne ha ham til noget rytmik på et tidspunkt

Må jo hellere få det prøvet, nu hvor i alle taler så godt om det hehe

Hvordan svøber du William?

Anmeld

17. november 2011

HeidiØ

Katte87 skriver:

Må jo hellere få det prøvet, nu hvor i alle taler så godt om det hehe

Hvordan svøber du William?

Jamen her ruller vi ham bare ind i dynen Han elsker sin dyne. Så blir han rullet, så er det som om han døser lidt hen.. nogle gange kan man sagtens ligge ham, andre gange så vågner han når man slipper.. men det er jo forskelligt.

Han har "sovet" uroligt i nat siden kl 3 efter amningen.. er du vimmer det er hårdt når de bare ligger og møver rundt!!

Anmeld

17. november 2011

RiUL

Katte87 skriver:

Hvor dejligt Så kan du være lidt med igen hehe.

Hvor øv med skimmelsvamp! Kan godt forstå, du ikke har syntes det var spor sjovt! Er i så stadig hos familien eller hvordan?

Det lyder da vildt lækkert med den lange middagslur! Hvordan gør i? Jeg kan ikke få Benjamin til at sove så længe af gangen, selvom han er skide træt. Kun om aftenen hvor han bliver lagt i seng og sover 6 timer før han er sulten Så nu har jeg prøvet at skærme ham lidt inde i sengen og se om det hjælper 

Vi er heldigvis kommet hjem igen, og har fået styr på kælderen

Og mht søvnen - Så kan jeg desværre ikke prale af at vi kan få ham til at sove, det vil han selv styre. Han vil helst falde i søvn ved brystet :p Men ellers så hjælper det hvis jeg går en tur med barnevognen, men kun nogle gange :p

Og nogle få gange har vi haft lagt ham i hans seng, og tændt for uroen, så har han ligget og snakket lidt med den, indtil han har overgivet sig. Men det vil han ikke om aftenen Der vil han kun falde i søvn ved brystet, men han er begyndt at sove længere og længere tid, i nat tog han lige 8 timer i træk ! :O hehe

Har I nogle sover ritualer? Eller er det også bare Benjamin der selv bestemmer?

Anmeld

17. november 2011

***S***

HeidiØ skriver:

Glæder mig os helt vildt til baby svømning!  

Bliver rigtig sjovt når de kan gå til forskellige ting!

Anmeld

17. november 2011

***S***

Katte87 skriver:

Hvor er det dejligt at høre! Og hvor er det bare godt at du stadig er glad for beslutningen.

Det er egentlig sjovt så forskelligt det er med mødregrupper. Jeg har været i mødregruppe siden Benjamin var 4 uger gammel 

Hvordan er fordelingen så i gruppen? Altså med alder og sådan

Hvordan svøber du William? Jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg kan svøbe ham i nemlig. Han har bare slet ikke ville sove i dag. Først da kl blev 18:30 - så sov han, og har sovet lige siden! hehe

Vi skulle os ha været i mødregruppe i Oktober, men det blev aflyst fordi jeg var indlagt!  Der er en på min alder og er de sidste 4, 10 år ældre.. De 3 af dem har flere børn og så er vi 3 som er første gangs fødende! Tror ikke rigtig vi kommer til at have så meget kontakt og det har jeg det os fint med. Men nu skal vi alle i svømme hallen er d. 30 Nov. Det skal nok blive hyggeligt!

Hvordan er det i din mødregruppe??

Jeg svøber ham i sin dyne og det elsker han, ligger ham på skrå i dynen og ruller den om ham.  

Med hensyn til sove tider her, er dagene heller ikke helt ens endnu! Men han sover bedst ude om dagen i sin barnevogn!

Anmeld

17. november 2011

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Vi er heldigvis kommet hjem igen, og har fået styr på kælderen

Og mht søvnen - Så kan jeg desværre ikke prale af at vi kan få ham til at sove, det vil han selv styre. Han vil helst falde i søvn ved brystet :p Men ellers så hjælper det hvis jeg går en tur med barnevognen, men kun nogle gange :p

Og nogle få gange har vi haft lagt ham i hans seng, og tændt for uroen, så har han ligget og snakket lidt med den, indtil han har overgivet sig. Men det vil han ikke om aftenen Der vil han kun falde i søvn ved brystet, men han er begyndt at sove længere og længere tid, i nat tog han lige 8 timer i træk ! :O hehe

Har I nogle sover ritualer? Eller er det også bare Benjamin der selv bestemmer?

Årh hvor dejligt Jeg ville godt nok også synes, at det var helt uoverskueligt, ikke at være hjemme med en lille nyfødt.

Det med søvnen er godt nok lidt tricky hehe. Jeg kan godt høre, at jeg bestemt ikke er den eneste.
Om aftenen går det rigtig godt. Der har vi fået kørt en rytme ind som fungerer. Ved 19 tiden bliver han skiftet, får nattøj på, får mad og bliver lagt i seng inde i mørket. Og så sover han ca 6 timer
Det er dagene som er svære for tiden. Han bliver hurtig overtræt. De første lure er han nem at lægge. Men han sover max ½-1 time. Og så bliver det ellers gradvist mere og mere besværligt

8 timer lyder da helt fantastisk! Her er rekorden 6½ time hehe. Gud hvor jeg glæder mig til han sover hele natten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.