Hvor er her stille! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Ka+Ma=Be

maryjane skriver:

Har næsten kun tid til at være online via tlf. og den kan ikke skrive, kun læse.

Bah. Har en pige der også meget nemt bliver overtræt, og er lidt for nem at vække. Vores lejlighed er liiiiiige lydt nok synes jeg, og de dumme nye overboer tror det er sjovt når de galloperer hen ad gulvet.

Dagene er meget forskellige, og kun gode når hun får sovet rigeligt. Er så småt begyndt at planlægge barnedåb, men ikke sååå meget da jeg er begyndt at døje en del med ryg og hoved efter jeg har født...Meget øv, og sært.

Men ellers er lillepigen rigtig dygtig til at smile og pludre, altså når hun ikke lige er sur pga. overtræthed. (håber vi da det er.)

Puuh, det kender jeg alt for godt! Jeg har også måtte erfare, at Benjamin bliver rigtig hurtig træt, og dermed alt for hurtigt overtræt 

Så jeg prøver mere og mere at lægge ham i seng inden han når der til Men det er jo lige med at fange dem på det rigtige tidspunkt!

Og det med overboen - det kunne jeg selv have skrevet! hehe. Vi har også fået ny overbo som er ved at renovere HELE lejligheden! De larmer fra 8 morgen til 8 aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Ja her er blevet lidt stille men tror nu det fordi vi ikke bare sidder og venter og venter men at i har fået en lille en at tage os af.

Her går det ok, vi har lige været til undersøgelse med Naia´s balder og der er heldigvis ikke noget alvorlig. Kun en skønhedsfejl som en kiropraktor måske kan gør noget ved.

Kæmper lidt med hun skal lære at overgive sig når hun er træt hun er ikke helt let at få til at sove. men hun sover så også fra kl 6-7 stykker til kl 22-23 og så vågnet hun et sted mellem 2-5 oftes mellem 4-5 for at spise og så sover hun til kl 8.

Vi er ved at gøre klar til barnedåben på søndag så der er en masse mad som skal laves og bage. Men vi er nu rigtig godt med.

Lille Naia som ikke er så lille mere er 7 uger i dag syntes tiden går rimelig stærk og alligevel syntes jeg ikke tiden er løbet afsted.

Jeg er så småt begyndt at overveje at prøve og køre igen det er 4 måneder siden jeg selv har kørt, men er så bange for hvor ondt jeg vil få af det har jo desværre stadig ondt omkring mit ar, skambenet og symfisen, og i bækkenet.

Ellers så har vi det super og nyde alle dage

Dejligt at det ikke var noget alvorligt med balderne!

Synes det er imponerende at i alle har gang i barnedåb! Det kan jeg da slet ikke overskue hehe. Jeg ved slet ikke hvornår vi får holdt navngivning.

Det var da utroligt, at du stadig har så ondt Men det var selvfølgelig også noget af en omgang du var ude for! Jeg synes egentlig ikke aret gør ondt mere, men jeg havde dog pludseligt ondt i bækkenet/halebenet i får aftes 

Anmeld

16. november 2011

Maalene

JEG ER HER OGSÅ

Men ihh, hvor synes jeg bare dagene flyver afsted altså...

Emilie er virkelig virkelig nem, hun sover minimum 6 timeri streg om natten og nogle gange 10 (Medmindre der kommer en lorteble i vejen)

Om dagen sover hun også rigtig rigtig godt, har fundet ud af, at vejen til hendes sovehjerte er at blive svøbt, så kan jeg bare lægge hende i barnevognen om dagen, og så falder hun i søvn uden en masse trillen, så det er jo bare læææææækkert

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

HeidiØ skriver:

Jah, det svinger lidt med aktivitet her i gruppen

William vokser og vokser - han er 2 mdr og 2 dage nu, det er ikke til at forstå. Jeg var hjemme og besøge en veninde der fødte d. 26/10, deres skønne datter så bare SÅ lille ud, og det er ik engang længe siden jeg selv var der

Han er igang med at ændre spisevaner synes jeg.. han spiser kortere tid af gangen, tømmer kun ét bryst - men til gengæld lidt oftere end før. Han får heller ikke en ekstra flaske mme om aftenen mere, det er han slet ik sulten nok til. Så falder han tidligere i søvn om aftenen, men vågner til gengæld sulten op 2 gange om natten!

Det er sjovt som de ændre sig hele tiden! Lige nu har han sovet i barnevognen 2 timer, hvilket er rekord UDEN gåtur først

Det er så hyggeligt at følge med i hvordan I har det og jeres babyer! Så vi må liiige få lidt aktivitet ind i gruppen igen, når folk er ovre barnedåbe osv!

Årh hvor hyggeligt! Jah, men glemmer hurtigt hvor små de var! Det går jo bare SÅ stærkt, altså.

Sjovt du nævner det med spisevanerne, jeg synes det er blevet lidt modsat nu. Han spiser ikke så ofte som han plejer, men så virker det til, at han spiser lidt mere ad gangen. Og så er natten begyndt at blive lidt mere rolig igen.

Men ja, man tror lige at man har en rytme - og så ændrer den sig igen heh

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

RiUL skriver:

Her går det også godt!

- Vi har endelig fået en computer, så jeg kan være lidt mere med igen

Oliver havde lidt "problemer" i starten, han tog ikke nok på, men det var nok pga mig Vi havde fået konstateret skimmelsvamp i vores kælder, og måtte flytte hele vejen til Falster, og bo hos familie. Ikke sjovt med en 3 ugers baby Og jeg var så ulykkelig, savnede vores hjem!

Men nu går det bare SÅ godt, han er blevet en lille dellekaj, og griner og snakker og er så meget med i alt Han elsker at se fjernsyn, og han er bare så godt til at sidde og snakke og hygge

Han sover 3 timer til middag, og sover (først) igen ved en 21-22 tiden, og vågner ved 3 tiden og får lidt mad og sover så til ved en 9 tiden

Håber at I alle nyder jeres dejlige babyer

Hvor dejligt Så kan du være lidt med igen hehe.

Hvor øv med skimmelsvamp! Kan godt forstå, du ikke har syntes det var spor sjovt! Er i så stadig hos familien eller hvordan?

Det lyder da vildt lækkert med den lange middagslur! Hvordan gør i? Jeg kan ikke få Benjamin til at sove så længe af gangen, selvom han er skide træt. Kun om aftenen hvor han bliver lagt i seng og sover 6 timer før han er sulten Så nu har jeg prøvet at skærme ham lidt inde i sengen og se om det hjælper 

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Ja der er stille her... Men jeg lider virkelig af søvnmangel... Nogle dage går det godt med at om natten og andre dage stik modsat... efter det dramatiske i søndags - så har Lina meget svært ved at falde til ro og sove om natten... 

Udover det, så går det godt her... 

Ja det kan jeg godt forstå, det var noget af en omgang

Har i nogen aftenritualer eller rytmer? Som din veninde skrev på FB, tror jeg det er en rigtig godt ide at prøve at skærme hende Det har virket så godt på Benjamin.

Kl 19 + - skifter jeg ham, giver ham nattøj på og giver ham lidt mad. Og så lægger jeg ham ellers i seng hvorefter han sover ca. 6 timer før han er sulten igen Det er sådan en stor lettelse at have lidt forudsigelighed bare på et tidspunkt af døgnet

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Jeg tænkte godt, at du havde gang i noget barnedåb Det kan jo tage en del af ens tid! Glæder mig til at se nogle dejlige billeder fra den store dag 

Har Peter været hjemme ind til nu? For det lyder da vildt dejligt

Billeder venter jeg også selv på Min far tog dem med hans proff kamera, så venter på han bliver færdig. Dog har jeg billeder af borddækningen.

Ja, han nåede at få to arbejds dage, så blev han sygemeldt. Det har jeg nydt meget godt af

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

Sifling skriver:

Hos os går det også meget godt
Jolan har lige været syg to dage (snøøøft) det er noget der går ondt i mors hjerte!! Han havde feber, sov hele tiden og var bare SÅ pylret Men nu er han heldigvis ved at være på dupperne igen
Han er snart 8 uger og bare super dejlig! Han har fået lidt mere temperament, men det er nu okay, før skreg han jo nærmest aldrig
JM giver og masser af ros , fordi han bare er super til øjenkontakt, smil og så kan han simpelt hen sige så mange forskellige lyde
Vi har ingen barnedåb på vej, vi venter til efter jul, da det er lidt bedre for økonomien Til gengæld bruger vi vores dage på at planlægge jul, og finde fine jule ting, da vi skal holde juleaften for min Mor, Stedfar og 3 søskende, og vi starter altså helt fra bunden med julepynt Og jeg ELSKER jul! Alle de små detaljer er meget vigtige, så det kan vi godt få mange dage til at gå med

Uh, jeg frygter helt det med sygdom!  Kan slet ikke have tanken om, at mit lille pus skal være syg og dårlig.

Men hvor er det dejligt at det bare kører og at han udvikler sig så fint! Der sker bare så meget hele tiden 

Jeg ELSKER også jul! Og det bliver da bare ekstra hyggeligt i år! Har også et lille julemandssæt til Benjamin  Kunne slet ikke stå for det. 

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

Maalene skriver:

JEG ER HER OGSÅ

Men ihh, hvor synes jeg bare dagene flyver afsted altså...

Emilie er virkelig virkelig nem, hun sover minimum 6 timeri streg om natten og nogle gange 10 (Medmindre der kommer en lorteble i vejen)

Om dagen sover hun også rigtig rigtig godt, har fundet ud af, at vejen til hendes sovehjerte er at blive svøbt, så kan jeg bare lægge hende i barnevognen om dagen, og så falder hun i søvn uden en masse trillen, så det er jo bare læææææækkert

Jaaaah! hehe.

Er helt enig! Jeg synes også at dagene hurtigt forsvinder. Og der sker så meget hele tiden.

Lyder sindssygt lækkert med din nemme lille pige! Giid det var mig heh! Jeg kan godt se, at jeg virkelig burde prøve det med at svøbe Det virker bare så omstændigt. Og så er jeg bange for at han får det for varmt, og at jeg gør det forkert!  Men jeg burde, for jeg kan mærke på ham, at han falder til ro når han "holdes fast". (hvis du forstår)

Benjamins rekord er 6½ time hvilket også er super dejligt - men 10 ville da være perfekt!

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Billeder venter jeg også selv på Min far tog dem med hans proff kamera, så venter på han bliver færdig. Dog har jeg billeder af borddækningen.

Ja, han nåede at få to arbejds dage, så blev han sygemeldt. Det har jeg nydt meget godt af

Ej hvor lækkert! Så er der forhåbentlig en masse super gode billeder

Nå ja, det vidste jeg jo egentlig godt! Det må have været super dejligt. (Selvfølgelig ikke at han var sygemeldt, men at han var hjemme .)

Jeg glæder mig også bare så meget til jul så Mathias har lidt ferie igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.