Hvor er her stille! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.662 visninger
42 svar
0 synes godt om
14. november 2011

Ka+Ma=Be

Hej piger! 

Jeg synes godt nok her er blevet stille den sidste tid Hvad har i gang i for tiden? Er i alle igang med barnedåb og alt det påstyr?  

Og hvordan går det ellers med jer og de dejlige bebser?

Her hjemme har vi det rigtig godt!  Benjamin bliver stadig meget hurtigt overtræt og ked af det, men til gengæld er han blevet nem at lægge i seng. Det er så dejligt. Og vi har fået en god aften rutine, hvor han sover i hvert fald 6 timer inden han skal have mad  

Jeg håber i alle har det dejligt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

Kofoed.

Jeg holdte barnedåb i går, så har slet ikke haft tid de sidste par dage og inden da var jeg syg, så der lå jeg og sov, når tøsen sov.

Og imorgen starter peter igen, så står jeg palle alene med hende, så i ser nok heller ikke så meget til mig den næste tid.

I dag var jeg til 8 ugers og eftersom jeg har læge i Kolding, så ryger der meget tid på transport.

(billeder fra dåben kommer senere )

Anmeld

14. november 2011

maryjane

Har næsten kun tid til at være online via tlf. og den kan ikke skrive, kun læse.

Bah. Har en pige der også meget nemt bliver overtræt, og er lidt for nem at vække. Vores lejlighed er liiiiiige lydt nok synes jeg, og de dumme nye overboer tror det er sjovt når de galloperer hen ad gulvet.

Dagene er meget forskellige, og kun gode når hun får sovet rigeligt. Er så småt begyndt at planlægge barnedåb, men ikke sååå meget da jeg er begyndt at døje en del med ryg og hoved efter jeg har født...Meget øv, og sært.

Men ellers er lillepigen rigtig dygtig til at smile og pludre, altså når hun ikke lige er sur pga. overtræthed. (håber vi da det er.)

Anmeld

15. november 2011

SaNiNa

Ja her er blevet lidt stille men tror nu det fordi vi ikke bare sidder og venter og venter men at i har fået en lille en at tage os af.

Her går det ok, vi har lige været til undersøgelse med Naia´s balder og der er heldigvis ikke noget alvorlig. Kun en skønhedsfejl som en kiropraktor måske kan gør noget ved.

Kæmper lidt med hun skal lære at overgive sig når hun er træt hun er ikke helt let at få til at sove. men hun sover så også fra kl 6-7 stykker til kl 22-23 og så vågnet hun et sted mellem 2-5 oftes mellem 4-5 for at spise og så sover hun til kl 8.

Vi er ved at gøre klar til barnedåben på søndag så der er en masse mad som skal laves og bage. Men vi er nu rigtig godt med.

Lille Naia som ikke er så lille mere er 7 uger i dag syntes tiden går rimelig stærk og alligevel syntes jeg ikke tiden er løbet afsted.

Jeg er så småt begyndt at overveje at prøve og køre igen det er 4 måneder siden jeg selv har kørt, men er så bange for hvor ondt jeg vil få af det har jo desværre stadig ondt omkring mit ar, skambenet og symfisen, og i bækkenet.

Ellers så har vi det super og nyde alle dage

Anmeld

15. november 2011

HeidiØ

Jah, det svinger lidt med aktivitet her i gruppen

William vokser og vokser - han er 2 mdr og 2 dage nu, det er ikke til at forstå. Jeg var hjemme og besøge en veninde der fødte d. 26/10, deres skønne datter så bare SÅ lille ud, og det er ik engang længe siden jeg selv var der

Han er igang med at ændre spisevaner synes jeg.. han spiser kortere tid af gangen, tømmer kun ét bryst - men til gengæld lidt oftere end før. Han får heller ikke en ekstra flaske mme om aftenen mere, det er han slet ik sulten nok til. Så falder han tidligere i søvn om aftenen, men vågner til gengæld sulten op 2 gange om natten!

Det er sjovt som de ændre sig hele tiden! Lige nu har han sovet i barnevognen 2 timer, hvilket er rekord UDEN gåtur først

Det er så hyggeligt at følge med i hvordan I har det og jeres babyer! Så vi må liiige få lidt aktivitet ind i gruppen igen, når folk er ovre barnedåbe osv!

Anmeld

15. november 2011

RiUL

Her går det også godt!

- Vi har endelig fået en computer, så jeg kan være lidt mere med igen

Oliver havde lidt "problemer" i starten, han tog ikke nok på, men det var nok pga mig Vi havde fået konstateret skimmelsvamp i vores kælder, og måtte flytte hele vejen til Falster, og bo hos familie. Ikke sjovt med en 3 ugers baby Og jeg var så ulykkelig, savnede vores hjem!

Men nu går det bare SÅ godt, han er blevet en lille dellekaj, og griner og snakker og er så meget med i alt Han elsker at se fjernsyn, og han er bare så godt til at sidde og snakke og hygge

Han sover 3 timer til middag, og sover (først) igen ved en 21-22 tiden, og vågner ved 3 tiden og får lidt mad og sover så til ved en 9 tiden

Håber at I alle nyder jeres dejlige babyer

Anmeld

16. november 2011

Mira0911

Ja der er stille her... Men jeg lider virkelig af søvnmangel... Nogle dage går det godt med at om natten og andre dage stik modsat... efter det dramatiske i søndags - så har Lina meget svært ved at falde til ro og sove om natten... 

Udover det, så går det godt her... 

Anmeld

16. november 2011

Sifling

Hos os går det også meget godt
Jolan har lige været syg to dage (snøøøft) det er noget der går ondt i mors hjerte!! Han havde feber, sov hele tiden og var bare SÅ pylret Men nu er han heldigvis ved at være på dupperne igen
Han er snart 8 uger og bare super dejlig! Han har fået lidt mere temperament, men det er nu okay, før skreg han jo nærmest aldrig
JM giver og masser af ros , fordi han bare er super til øjenkontakt, smil og så kan han simpelt hen sige så mange forskellige lyde
Vi har ingen barnedåb på vej, vi venter til efter jul, da det er lidt bedre for økonomien Til gengæld bruger vi vores dage på at planlægge jul, og finde fine jule ting, da vi skal holde juleaften for min Mor, Stedfar og 3 søskende, og vi starter altså helt fra bunden med julepynt Og jeg ELSKER jul! Alle de små detaljer er meget vigtige, så det kan vi godt få mange dage til at gå med

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

Så kom der da gang i jer! Man skal bare skubbe lidt hehe.

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Jeg holdte barnedåb i går, så har slet ikke haft tid de sidste par dage og inden da var jeg syg, så der lå jeg og sov, når tøsen sov.

Og imorgen starter peter igen, så står jeg palle alene med hende, så i ser nok heller ikke så meget til mig den næste tid.

I dag var jeg til 8 ugers og eftersom jeg har læge i Kolding, så ryger der meget tid på transport.

(billeder fra dåben kommer senere )

Jeg tænkte godt, at du havde gang i noget barnedåb Det kan jo tage en del af ens tid! Glæder mig til at se nogle dejlige billeder fra den store dag 

Har Peter været hjemme ind til nu? For det lyder da vildt dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.