Katte87 skriver:
Jaaaah!
hehe.
Er helt enig! Jeg synes også at dagene hurtigt forsvinder. Og der sker så meget hele tiden.
Lyder sindssygt lækkert med din nemme lille pige!
Giid det var mig heh! Jeg kan godt se, at jeg virkelig burde prøve det med at svøbe
Det virker bare så omstændigt. Og så er jeg bange for at han får det for varmt, og at jeg gør det forkert!
Men jeg burde, for jeg kan mærke på ham, at han falder til ro når han "holdes fast". (hvis du forstår)
Benjamins rekord er 6½ time hvilket også er super dejligt - men 10 ville da være perfekt! 
En skam tiden går så hurtigt, man kan slet ikke følge med - synes allerede nu, at de bliver aaaalt for hurtigt store

Er Benjamin ikke nem nok ellers?

Ja, synes VIRKELIG du skal prøve det... Har altid svøbt hende om aftenen, og har så for første gang prøvet i dag at gøre det om dagen (var også bange for hun ville få det for varmt), og har 2 gange bare kunne lægge hende i barnevognen uden at skulle køre med den... Før skulle jeg enten gå rundt med hende i armene, eller tulle rundt med hende i barnevognen, men med det samme hun blev svøbt i dag, var hun stille og faldte i søvn i løbet af 5 minutter... Fik min SP til at vise mig, hvordan man svøber - ved ikke hvornår hun kommer ved dig igen, men det kunne ihvertfald være en idé

Ellers vil jeg gerne prøve at forklare dig det, hvis du er interesseret?
Har stillet hende i bryggerset, hvor det er lidt køligt, og hun er slet ikke våd i nakken, hun mærkes lige tilpas - men kan jo godt være, at Benjamin er et varmere barn... Ellers kan du svøbe ham i sengetøjet uden dynen måske, og så evt. lægge dynen løst over ham?
Anmeld