Hvor er her stille! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Ej hvor lækkert! Så er der forhåbentlig en masse super gode billeder

Nå ja, det vidste jeg jo egentlig godt! Det må have været super dejligt. (Selvfølgelig ikke at han var sygemeldt, men at han var hjemme .)

Jeg glæder mig også bare så meget til jul så Mathias har lidt ferie igen  

Kommer an på hvad super gode betyder (jeg tog størstedelen og glemte at zoome...)

Jeg nød det også meget, men hvor er det da svært at stå med det hele selv, specielt midt i et tigerspring, nøj hun er træls i dag.

Det kan jeg godt forstå, han savner vel også at være hjemme ved dig og benjamin?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Maalene

Katte87 skriver:

Jaaaah! hehe.

Er helt enig! Jeg synes også at dagene hurtigt forsvinder. Og der sker så meget hele tiden.

Lyder sindssygt lækkert med din nemme lille pige! Giid det var mig heh! Jeg kan godt se, at jeg virkelig burde prøve det med at svøbe Det virker bare så omstændigt. Og så er jeg bange for at han får det for varmt, og at jeg gør det forkert!  Men jeg burde, for jeg kan mærke på ham, at han falder til ro når han "holdes fast". (hvis du forstår)

Benjamins rekord er 6½ time hvilket også er super dejligt - men 10 ville da være perfekt!

En skam tiden går så hurtigt, man kan slet ikke følge med - synes allerede nu, at de bliver aaaalt for hurtigt store

Er Benjamin ikke nem nok ellers? Ja, synes VIRKELIG du skal prøve det... Har altid svøbt hende om aftenen, og har så for første gang prøvet i dag at gøre det om dagen (var også bange for hun ville få det for varmt), og har 2 gange bare kunne lægge hende i barnevognen uden at skulle køre med den... Før skulle jeg enten gå rundt med hende i armene, eller tulle rundt med hende i barnevognen, men med det samme hun blev svøbt i dag, var hun stille og faldte i søvn i løbet af 5 minutter... Fik min SP til at vise mig, hvordan man svøber - ved ikke hvornår hun kommer ved dig igen, men det kunne ihvertfald være en idé Ellers vil jeg gerne prøve at forklare dig det, hvis du er interesseret?

Har stillet hende i bryggerset, hvor det er lidt køligt, og hun er slet ikke våd i nakken, hun mærkes lige tilpas - men kan jo godt være, at Benjamin er et varmere barn... Ellers kan du svøbe ham i sengetøjet uden dynen måske, og så evt. lægge dynen løst over ham?

Anmeld

16. november 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Dejligt at det ikke var noget alvorligt med balderne!

Synes det er imponerende at i alle har gang i barnedåb! Det kan jeg da slet ikke overskue hehe. Jeg ved slet ikke hvornår vi får holdt navngivning.

Det var da utroligt, at du stadig har så ondt Men det var selvfølgelig også noget af en omgang du var ude for! Jeg synes egentlig ikke aret gør ondt mere, men jeg havde dog pludseligt ondt i bækkenet/halebenet i får aftes 

Hvis hun skal kunne passe kjolen så skal dåbes være nu er slet ikke sikker på hun kan være i den mere.

Tror også mine smerter stamme fra bækkenløsningen som så strækker sig ind mod arret som så bliver påvirket af det.

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Kommer an på hvad super gode betyder (jeg tog størstedelen og glemte at zoome...)

Jeg nød det også meget, men hvor er det da svært at stå med det hele selv, specielt midt i et tigerspring, nøj hun er træls i dag.

Det kan jeg godt forstå, han savner vel også at være hjemme ved dig og benjamin?

Haha ja sådan kan det jo gå

Puuh det kan jeg godt forestille mig Det er også derfor vi ikke helt har kunne overskue at arrangere noget endnu  hehe. Selvom vi skal til at tage os sammen.

Jo han savner ham helt vildt! Man er jo blevet helt 2. prioritet når han kommer hjem hehe. 

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

En skam tiden går så hurtigt, man kan slet ikke følge med - synes allerede nu, at de bliver aaaalt for hurtigt store

Er Benjamin ikke nem nok ellers? Ja, synes VIRKELIG du skal prøve det... Har altid svøbt hende om aftenen, og har så for første gang prøvet i dag at gøre det om dagen (var også bange for hun ville få det for varmt), og har 2 gange bare kunne lægge hende i barnevognen uden at skulle køre med den... Før skulle jeg enten gå rundt med hende i armene, eller tulle rundt med hende i barnevognen, men med det samme hun blev svøbt i dag, var hun stille og faldte i søvn i løbet af 5 minutter... Fik min SP til at vise mig, hvordan man svøber - ved ikke hvornår hun kommer ved dig igen, men det kunne ihvertfald være en idé Ellers vil jeg gerne prøve at forklare dig det, hvis du er interesseret?

Har stillet hende i bryggerset, hvor det er lidt køligt, og hun er slet ikke våd i nakken, hun mærkes lige tilpas - men kan jo godt være, at Benjamin er et varmere barn... Ellers kan du svøbe ham i sengetøjet uden dynen måske, og så evt. lægge dynen løst over ham?

Ja det er sådan lidt ambivalent. Man glæder sig, til de kan en masse, men de skal bare forblive små!

Nem og nem Jeg tror det er, hvad man gør det til  Han kunne sagtens være nemmere men også sagtens meget mere besværlig! Så det er nok sådan en mellemting. 

Hvad svøber du hende med? Jeg tror jeg vil prøve det. Hvis det virker, er det jo det værd! Det er bare fordi, at han sover fint om natten og hvis han står udendørs - så er der ingenting. Det er kun her inde om dagen 

Min SP kommer først om to måneder - så det gider jeg ikke vente på hehe

Anmeld

16. november 2011

Ka+Ma=Be

SaNiNa skriver:

Hvis hun skal kunne passe kjolen så skal dåbes være nu er slet ikke sikker på hun kan være i den mere.

Tror også mine smerter stamme fra bækkenløsningen som så strækker sig ind mod arret som så bliver påvirket af det.

Årh ja, det er jo også vigtigt! Det tænker vi ikke så meget over, da han ikke skal døbes hehe.

Ahh, det kan du godt have ret i. Burde det ikke gå over i takt med at hormonbalancen bliver normal?

Anmeld

16. november 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Haha ja sådan kan det jo gå

Puuh det kan jeg godt forestille mig Det er også derfor vi ikke helt har kunne overskue at arrangere noget endnu  hehe. Selvom vi skal til at tage os sammen.

Jo han savner ham helt vildt! Man er jo blevet helt 2. prioritet når han kommer hjem hehe. 

Tror også det har været pga min stedmor, at det gik så hurtigt, hun lavede maden, smagte fantastisk.

Hehe, jeg var det allerede, den dumme pc, men nu er 1. prioteringen ulige mellem hende og pcen (hun sover jo stadig meget).

Anmeld

16. november 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Årh ja, det er jo også vigtigt! Det tænker vi ikke så meget over, da han ikke skal døbes hehe.

Ahh, det kan du godt have ret i. Burde det ikke gå over i takt med at hormonbalancen bliver normal?

Det er ikke sikkert jeg slipper af med bækkenløsningen når den stadig er så slem som den er. Skal nok lære at leve med den og det er jo ikke lige frem let med to børn og en hverdag som skal fungere.

Hihi nej kjolen er jo en stor del af dåben her det er min oldemor som har lavet den så den betyder jo en hel del for mig

Anmeld

16. november 2011

***S***

Uhh ja dagene flyver bare afsted!

Her går det os rigtig godt, William er dejlig nem og en meget glad og tilfreds dreng!!  Er SÅ glad for jeg stoppede amningen, den bedste beslutning for os begge!!

Vi har været i mødregruppe, for første gang idag, det var meget hyggeligt meen vi er godt nok forskellige!  Så nu må vi se. Aftalte med en af pigerne, som jeg os kender privat, at vi skal starte til babay svømning! Det glæder jeg mig meget til!

William bliver puttet ved 19-20 tiden og sover 6-7 timer og skal så have en flaske og sover igen.

Hvordan går det hos jer og med natte søvnen?? Så lige du skrev med Malene om at svøbe, kan jeg klart anbefale, William elsker det og putter sig rigtig ind i dynen!  

Anmeld

16. november 2011

HeidiØ

Maalene skriver:

JEG ER HER OGSÅ

Men ihh, hvor synes jeg bare dagene flyver afsted altså...

Emilie er virkelig virkelig nem, hun sover minimum 6 timeri streg om natten og nogle gange 10 (Medmindre der kommer en lorteble i vejen)

Om dagen sover hun også rigtig rigtig godt, har fundet ud af, at vejen til hendes sovehjerte er at blive svøbt, så kan jeg bare lægge hende i barnevognen om dagen, og så falder hun i søvn uden en masse trillen, så det er jo bare læææææækkert

ØJ! 10 timer nogle gange?! Hvor er det VILDT! .. Ammer du egentlig? Tænkte om dit bryst ikke er super spændt så?  Uha, mine er bare som kanonkugler de dage han har taget 6 timer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.