Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja88 skriver: det er til lidt blandet
det er til lidt blandet
Okay, jeg tror hvertfald der kan blive tullebukser eller tunika af det jeg har tilbage, så nu lægger jeg det til side. Så ser vi på det når du mangler til hende.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vil bare lige give dig en STOR ros for dine flotte ting Mette!
Sofia skriver: Vil bare lige give dig en STOR ros for dine flotte ting Mette!
Tusind tak! Hvor er det sødt af dig. Sig til hvis du mangler noget til den lille mand, så vil jeg hellere end gerne sy til ham.
Mette. skriver: Tusind tak! Hvor er det sødt af dig. Sig til hvis du mangler noget til den lille mand, så vil jeg hellere end gerne sy til ham.
JA jeg ville så gerne have et par fine bukser, men må vente til det nye år, budgettet er lidt stramt herop til jul.
Det kan også være ret svært at få det til at løbe rundt, med julegaver og SU her i december, det kender vi alt til herhjemme også.
Mette. skriver: Her er de fire farver som jeg lige har der eventuelt kunne passe til. Det bliver nok umuligt at finde en som matcher helt, da stoffet er petroliums blå, og den farve har jeg aldrig set i rib. Men, den i venstre hjørne øverst er marine blå, nederst sort og de to andre en lysere blå, så jeg ved ikke om der er en af dem du synes kunne gå dertil?
Her er de fire farver som jeg lige har der eventuelt kunne passe til. Det bliver nok umuligt at finde en som matcher helt, da stoffet er petroliums blå, og den farve har jeg aldrig set i rib. Men, den i venstre hjørne øverst er marine blå, nederst sort og de to andre en lysere blå, så jeg ved ikke om der er en af dem du synes kunne gå dertil?
Så tager vi den marineblå
Mette. skriver: Så er der et opdateret indlæg på bukser, smækbukser, nederdele og tunikaer. Der er billeder af alt det forskellige stof som jeg pt. har samt 4 billeder til sidst, af seneste syede ting. For tullebukser er priserne: Str. 50/56-68/74: 85 kr. Str. 74/80: 100 kr. Str. 80/86-92/98: 120 kr. Alle tullebukser kan syes med bomuldsfoer, for en merpris på 25 kr. Smækbukserne er priserne: Str. 50/56-68/74: 140 kr. Str. 74/80-80/86: 150 kr. Str. 86/92-92/98: 160 kr. Tunikaer og nederdele kan syes fra str. 68/74-92/98 og koster 120 kr. stykket.
Så er der et opdateret indlæg på bukser, smækbukser, nederdele og tunikaer. Der er billeder af alt det forskellige stof som jeg pt. har samt 4 billeder til sidst, af seneste syede ting.
For tullebukser er priserne:
Str. 50/56-68/74: 85 kr.
Str. 74/80: 100 kr.
Str. 80/86-92/98: 120 kr.
Alle tullebukser kan syes med bomuldsfoer, for en merpris på 25 kr.
Smækbukserne er priserne:
Str. 50/56-68/74: 140 kr.
Str. 74/80-80/86: 150 kr.
Str. 86/92-92/98: 160 kr.
Tunikaer og nederdele kan syes fra str. 68/74-92/98 og koster 120 kr. stykket.
Rosa skriver: Så tager vi den marineblå
Perfekt, jeg har allerede klippet til dem med ugler, så de er snart klar til dig. Jeg skal på uni torsdag og fredag, er der en af de dage der kan passe dig?
Torsdag fra 8-10 og fredag fra 8-12.
Mette M skriver: Hej. Har du nogle færdig syede overalls til en dreng i str 68/74 til at ligge?
Hej. Har du nogle færdig syede overalls til en dreng i str 68/74 til at ligge?
Nej, jeg har intet liggende lige nu desværre, men jeg kan sy fra dag til dag, så du kan bare sige hvad du kunne tænke dig, så kan de blive sendt afsted denne uge.
Kan jeg forresten få dig til at måle enten den invendige benlængde på ham eller på et par bukser som passer ham i længden? Det ville næsten være synd hvis de bliver alt for lange og han skal bruge dem her i julen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128