.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. december 2011

Mor til Mike

Mette. skriver:

85 kr., uden foer og 110 kr. med foer. Det er dem med lommerne på ikke? dem på billedet er med foer, de går lidt mere ind nede ved benene, hvis de er uden foer.

Jeg er ikke helt sikker på om jeg kan få mere af stoffet, men hvis du er interesseret i et par til overstående pris, vil jeg tjekke efter stoffet i morgen.

Jo det er dem med lommerne!

Okay så skal det nok være dem uden foer, da jeg godt kan lide de sidder lidt til nede ved fødderne, så du må meget gerne kigge efter stoffet, for så vil jeg rigtig gerne have sådan et par 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Mette.

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Jo det er dem med lommerne!

Okay så skal det nok være dem uden foer, da jeg godt kan lide de sidder lidt til nede ved fødderne, så du må meget gerne kigge efter stoffet, for så vil jeg rigtig gerne have sådan et par 

Super, det vil jeg gøre i morgen så.

Man kan få sort stof i babyfløjl også, også med stjerner, det kunne også være en mulighed, hvis ud kan lide fløjl. Det er lidt varmere, nu det er uden foer, og de kan også laves med lommer.

Anmeld

5. december 2011

Mor til Mike

Mette. skriver:

Super, det vil jeg gøre i morgen så.

Man kan få sort stof i babyfløjl også, også med stjerner, det kunne også være en mulighed, hvis ud kan lide fløjl. Det er lidt varmere, nu det er uden foer, og de kan også laves med lommer.

Jeg er slet ikke inde i alle de der ting, har ingen idé om hvad babyfløjl er Men det lyder fint med babyfløjl, bare det bliver nogenlunde i den stil som du har lavet de sorte i, er helt vilde med dem.. 

Anmeld

5. december 2011

Den lykkelige

Ej hvor er det fint!! Er der foer i smækbukserne??

Anmeld

5. december 2011

Mette.

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Jeg er slet ikke inde i alle de der ting, har ingen idé om hvad babyfløjl er Men det lyder fint med babyfløjl, bare det bliver nogenlunde i den stil som du har lavet de sorte i, er helt vilde med dem.. 

Ok, jeg prøver at kigge i morgen, efter stof i den stil hvertfald, atlså sort med stjerner.

Lommerne har jeg det samme stof til, så de bliver selvfølgelig som på billedet. Jeg giver dig lige en besked i morgen, når jeg ved om stoffet kan fremskaffes.

Anmeld

5. december 2011

Mette.

Den lykkelige skriver:

Ej hvor er det fint!! Er der foer i smækbukserne??

Nej, ikke indtil videre.

Jeg har også været i gang med at forsøge, det gik ikke så godt. Men jeg forsøger gerne igen. Hvilke kunne du være interesseret i, og i hvilket størrelse? Jeg tror nemlig måske jeg ved hvordan problemet kan løses. 

Anmeld

5. december 2011

LISBETH:-)

Jeg vil gerne bestille et par katte bukser med foer i str. 92/98 og med rigtig god plads da min datter har en tyk mave og gode lårbasser.

Jeg vil også gerne bestille en nederdel i kagestoffet samme som ovenstående i størrelse

og endelig de der sorte bukser med stjerne lommer dem vil jeg også gerne bestille som ovenstående.

Kan du lave en ensfarvet tunika evt. i lyserød eller lign der kunne passe til kattebukserne? i str. 98 for så vil jeg også gerne bestille sådan en:-)

Anmeld

5. december 2011

Mette.

LISBETH:-) skriver:

Jeg vil gerne bestille et par katte bukser med foer i str. 92/98 og med rigtig god plads da min datter har en tyk mave og gode lårbasser.

Jeg vil også gerne bestille en nederdel i kagestoffet samme som ovenstående i størrelse

og endelig de der sorte bukser med stjerne lommer dem vil jeg også gerne bestille som ovenstående.

Kan du lave en ensfarvet tunika evt. i lyserød eller lign der kunne passe til kattebukserne? i str. 98 for så vil jeg også gerne bestille sådan en:-)

Det kan du tro jeg kan.

Bukserne har meget vidde i forvejen, men jeg kan lægge lidt ekstra til i livet, plus en lidt større rib, så der er god plads. Det samme med nederdelen. Har du selv en ide til rib i livet på bukser og nederdel? Eller skal jeg finde noget der matcher?

Jeg skal til byen i morgen, for at finde stjernestof, så jeg håber at få fat på det. Skal de være med lommerne også, hvis jeg kan få mere af det?

En tunika kan jeg også sagtens klare. Jeg tager kattestoffet med, og finder en lyserød som passer til dem på stoffet. Skal den være helt ensfarvet, eller skal ærmerne være noget andet stof? Jeg kan eventuelt lige se hvad jeg har også prøve at tage et billede sammen med kattestoffet, så kan du vurdere om du synes det passer til. 

Anmeld

5. december 2011

LISBETH:-)

Mette. skriver:

Det kan du tro jeg kan.

Bukserne har meget vidde i forvejen, men jeg kan lægge lidt ekstra til i livet, plus en lidt større rib, så der er god plads. Det samme med nederdelen. Har du selv en ide til rib i livet på bukser og nederdel? Eller skal jeg finde noget der matcher?

Jeg skal til byen i morgen, for at finde stjernestof, så jeg håber at få fat på det. Skal de være med lommerne også, hvis jeg kan få mere af det?

En tunika kan jeg også sagtens klare. Jeg tager kattestoffet med, og finder en lyserød som passer til dem på stoffet. Skal den være helt ensfarvet, eller skal ærmerne være noget andet stof? Jeg kan eventuelt lige se hvad jeg har også prøve at tage et billede sammen med kattestoffet, så kan du vurdere om du synes det passer til. 

Jeg stoler på din dømme kraft

Lidt ex i livet lyder godt!

Tunikaen må meget gerne bare være helt ensfarvet. Tak!

Du kan bare sende mig en pb med betalingsinfo når du er klar til det

Anmeld

5. december 2011

tweety2060

IH hvor er de fine!!! Må nan spørge hvilket mønster du bruger? Og Er det meget svært? Vil gerne forsøge mig selv.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.