LISBETH:-) skriver:
Jeg vil gerne bestille et par katte bukser med foer i str. 92/98 og med rigtig god plads da min datter har en tyk mave og gode lårbasser.
Jeg vil også gerne bestille en nederdel i kagestoffet samme som ovenstående i størrelse
og endelig de der sorte bukser med stjerne lommer dem vil jeg også gerne bestille som ovenstående.
Kan du lave en ensfarvet tunika evt. i lyserød eller lign der kunne passe til kattebukserne? i str. 98 for så vil jeg også gerne bestille sådan en:-)
Det kan du tro jeg kan. 
Bukserne har meget vidde i forvejen, men jeg kan lægge lidt ekstra til i livet, plus en lidt større rib, så der er god plads.
Det samme med nederdelen. Har du selv en ide til rib i livet på bukser og nederdel? Eller skal jeg finde noget der matcher?
Jeg skal til byen i morgen, for at finde stjernestof, så jeg håber at få fat på det. Skal de være med lommerne også, hvis jeg kan få mere af det?
En tunika kan jeg også sagtens klare.
Jeg tager kattestoffet med, og finder en lyserød som passer til dem på stoffet. Skal den være helt ensfarvet, eller skal ærmerne være noget andet stof? Jeg kan eventuelt lige se hvad jeg har også prøve at tage et billede sammen med kattestoffet, så kan du vurdere om du synes det passer til. 
Anmeld