.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
5. december 2011

Mette.

tweety2060 skriver:

IH hvor er de fine!!! Må nan spørge hvilket mønster du bruger? Og Er det meget svært? Vil gerne forsøge mig selv.....

Nej, det er ikke meget svært. Men øvelse gør mester, og det tager tid inden man får ordentligt styr på det synes jeg. Men kast dig ud i det, man bliver helt afhængig.
Jeg bruger ofte Minikreamønstre, men korrigerer efter behov. Deres mønstre er rimelig nemme og gode som nybegynder. Skriv endelig hvis du har spørgsmål, vil gerne være behjælpelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2011

Mette.

LISBETH:-) skriver:

Jeg stoler på din dømme kraft

Lidt ex i livet lyder godt!

Tunikaen må meget gerne bare være helt ensfarvet. Tak!

Du kan bare sende mig en pb med betalingsinfo når du er klar til det

Det er en aftale..

JEg skal som sagt ind til byen i morgen, og der finder jeg lige ud af om stjernestoffet er til at få, så sender jeg dig en besked derefter.

Bare lige for at være sikker, så er det, det hvide cupcake stof med de store cupcakes med ansigter på, ikke?

Anmeld

5. december 2011

LISBETH:-)

Mette. skriver:

Det er en aftale..

JEg skal som sagt ind til byen i morgen, og der finder jeg lige ud af om stjernestoffet er til at få, så sender jeg dig en besked derefter.

Bare lige for at være sikker, så er det, det hvide cupcake stof med de store cupcakes med ansigter på, ikke?

Jo det er det

Anmeld

11. december 2011

tweety2060

Hej igen. Hvordan sætter du foer i? Syr du yder stoffet for sig selv og så foret for sig selv? Tak for hjælpen... Er foret mindre end yder stoffet?

Anmeld

11. december 2011

Mette.

tweety2060 skriver:

Hej igen. Hvordan sætter du foer i? Syr du yder stoffet for sig selv og så foret for sig selv? Tak for hjælpen... Er foret mindre end yder stoffet?

Ja, jeg syer faktisk to par bukser, magen til hinanden, bare foer buksen er kortere end yderbuksen.

Så sætter du vrang mod vrang, så du får en pæn side på indersiden også, også samler du dem i bunden med elastik mellem de to stof lag, så elastikken er skjult. Det drillede altså mig lidt de første gange, så hav god tålmodighed. Jeg bruger bomulds flonel til foer.

Anmeld

11. december 2011

Rosa

Jeg må hellere få to par i str. 92 (stor 86) - et med det blå stof med stjerner og et med uglerne  De må gerne være lidt ekstra stramme i livet, da min søn jo er meget slank... 

Anmeld

11. december 2011

Mette.

Rosa skriver:

Jeg må hellere få to par i str. 92 (stor 86) - et med det blå stof med stjerner og et med uglerne  De må gerne være lidt ekstra stramme i livet, da min søn jo er meget slank... 

Det skal du få.

Jeg laver den i str. 86/92, med lidt ekstra ben længde, og lidt mindre liv vidde. Skal jeg tage dem med ind til byen/uni en dag, og aflevere dem, eller skal jeg sende dem til dig?

Anmeld

11. december 2011

Rosa

Mette. skriver:

Det skal du få.

Jeg laver den i str. 86/92, med lidt ekstra ben længde, og lidt mindre liv vidde. Skal jeg tage dem med ind til byen/uni en dag, og aflevere dem, eller skal jeg sende dem til dig?

Perfekt med uni - så kan vi lige hilse pænt jo  Kan du nå det inden jul? Så kunne han nemlig have dem på juleaften, de blå...  Og hvilke ribfarver har du?

Anmeld

11. december 2011

Mette.

Rosa skriver:

Perfekt med uni - så kan vi lige hilse pænt jo  Kan du nå det inden jul? Så kunne han nemlig have dem på juleaften, de blå...  Og hvilke ribfarver har du?

Jeps, jeg kan lave dem her en af dagene, så du kan få dem i løbet af ugen.

Jeg skal på uni i morgen, også smutter jeg lige forbi byen på vej hjem, efter foer stof. Jeg har næsten alle rib farver, så hvis du har et ønske, kan jeg nok finde det.

Skal der grøn rib på dem med ugler?

Anmeld

11. december 2011

Rosa

Mette. skriver:

Jeps, jeg kan lave dem her en af dagene, så du kan få dem i løbet af ugen.

Jeg skal på uni i morgen, også smutter jeg lige forbi byen på vej hjem, efter foer stof. Jeg har næsten alle rib farver, så hvis du har et ønske, kan jeg nok finde det.

Skal der grøn rib på dem med ugler?

Gerne brun rib på dem med ugler, og mørkeblå matchende på dem med stjerner, hbvis det er muligt?  Fedt at du er så hurtig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.