.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
27. november 2011

Mette.

STN skriver:

Nøj, hvor er du kreativ og god til at sy! Hvilket mønster bruger du..? Jeg kunne nemlig godt tænke mig, at prøve at sy tøj til min pige... Har bare ikke prøvet det før... Er det svært...? Det ser SUPER godt ud...

Tusind tak. Jeg Bruger hovedsageligt MiniKrea, men redigerer gerne lidt i mønstrene efter behov.

Som første gang, vil jeg anbefale dig de mønstre, de er rimelig nemme at gå til. Jeg synes det var svært i starten og jeg har øvet mig rigtig meget efterhånden, og med tiden bliver man jo hele tiden bedre. Så nej, det er ikke svært mere.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. december 2011

Mette.

4. december 2011

Mother-love

Først vil jeg lige rose dit arbejde, du er simpelthen så dygtig og er mega missundelig på din kreative evne til at sy.

Har lige et spørgsmål jeg håber duvil svare på? Hvor har du købt dit stof det er simpelthen så sødt alt dit stof

Mvh michelle

Anmeld

4. december 2011

Mette.

michelledam skriver:

Først vil jeg lige rose dit arbejde, du er simpelthen så dygtig og er mega missundelig på din kreative evne til at sy.

Har lige et spørgsmål jeg håber duvil svare på? Hvor har du købt dit stof det er simpelthen så sødt alt dit stof

Mvh michelle

Tusind tak.

Jamen jeg har købt mange steder og over lang tid. Men hovedsageligt på nettet i USA, da jeg har familie der, hvor jeg kan bestille det til. Du kan også bestille til DK, men vær opmærksom på told og kontrolafgift hvis du bliver taget i tolden.

Ellers er der Stuff&stof i Århus C, mener du efterspurgte butikker i Århus den anden dag. ligeledes ligger der City Stoffer i Park Alle. De sælger begge dyrere stoffer og nogle af dem som jeg har her i tråden. Skriv endelig hvis du har flere spørgsmål, vil hellere end gerne hjælpe.

Anmeld

5. december 2011

Mother-love

Mette. skriver:

Tusind tak.

Jamen jeg har købt mange steder og over lang tid. Men hovedsageligt på nettet i USA, da jeg har familie der, hvor jeg kan bestille det til. Du kan også bestille til DK, men vær opmærksom på told og kontrolafgift hvis du bliver taget i tolden.

Ellers er der Stuff&stof i Århus C, mener du efterspurgte butikker i Århus den anden dag. ligeledes ligger der City Stoffer i Park Alle. De sælger begge dyrere stoffer og nogle af dem som jeg har her i tråden. Skriv endelig hvis du har flere spørgsmål, vil hellere end gerne hjælpe.

Hej igen mange tak for dit svar og tak fordi du vil hjælpe lidt. Du bruger bare rib stof til lanterne ikke?

Knus

Anmeld

5. december 2011

Mette.

michelledam skriver:

Hej igen mange tak for dit svar og tak fordi du vil hjælpe lidt. Du bruger bare rib stof til lanterne ikke?

Knus

Jo, det gør jeg.

Og for det meste elastik i benkanten, hvis jeg laver bukserne med foer, er elastikken gemt inde i foer, så man ikke kan se det.

Anmeld

5. december 2011

Mother-love

Mette. skriver:

Jo, det gør jeg.

Og for det meste elastik i benkanten, hvis jeg laver bukserne med foer, er elastikken gemt inde i foer, så man ikke kan se det.

Ok tusinde tak for svar. Så må jeg se om jeg kan finde ud af det. Ellers vender jeg frygteligt tilbage og køber bukser af dig

Anmeld

5. december 2011

Mette.

Ok tusinde tak for svar. Så må jeg se om jeg kan finde ud af det. Ellers vender jeg frygteligt tilbage og køber bukser af dig

Det tror jeg sagtens du kan. Ellers kan du altid skrive, så vil jeg gerne prøve at forklare, og du er selvfølgelig også velkommen til at bestille hos mig. 

God fornøjelse.

Anmeld

5. december 2011

Mor til Mike

Mette. skriver:

Så er der et opdateret indlæg på bukser, smækbukser, nederdele og tunikaer. Der er billeder af alt det forskellige stof som jeg pt. har samt 4 billeder til sidst, af seneste syede ting.

For tullebukser er priserne:

Str. 50/56-68/74: 85 kr.

Str. 74/80: 100 kr.

Str. 80/86-92/98: 120 kr.

Alle tullebukser kan syes med bomuldsfoer, for en merpris på 25 kr.

Smækbukserne er priserne:

Str. 50/56-68/74: 140 kr.

Str. 74/80-80/86: 150 kr.

Str. 86/92-92/98: 160 kr.

Tunikaer og nederdele kan syes fra str. 68/74-92/98 og koster 120 kr. stykket.

Hvad skal du have for de sorte tullebukser med stjernerne i str 62?

Anmeld

5. december 2011

Mette.

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Hvad skal du have for de sorte tullebukser med stjernerne i str 62?

85 kr., uden foer og 110 kr. med foer. Det er dem med lommerne på ikke? dem på billedet er med foer, de går lidt mere ind nede ved benene, hvis de er uden foer.

Jeg er ikke helt sikker på om jeg kan få mere af stoffet, men hvis du er interesseret i et par til overstående pris, vil jeg tjekke efter stoffet i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.