nathja skriver:
SERIØST..??
hvis jeg ikke var sammen med barnefaderen så havde han ikke fået medbestemmelse heller ikke selvom der var samvær, jeg havde søgt den fuldt ud, når barnet alligevel skal bo hos mig og det er mig der står med den daglige pasning så er forældremyndighed og bestemmelserne mine uanset samvær eller ej, havde ikke fundet mig en sådan nar..
at ville deltage i fødslen men ikke i barnet liv derefter, er hans sag og dermed har han i mine øjne allerede frasagt sig forældremyndigheden.. at der så eventuelt kan komme samvær senere vil da bare være fint, men jeg kan da stadig ved gud ikke se hvad han skal tilgodeses med en halv forældremyndighed bare på den baggrund, samvær kan han sagtens få alligevel, det er så bare et spørgsmål om i kan blive eninge eller om den skal tages via statetsamtet..
havde da helt klart søgt om den fulde forældremyndighed i dit tilfælde uanset hvad han sagde, det kommer jo ikke til at ændre noget for ham som sådan alligevel og du ville blive fri for alle de bekymringer du render rundt med lige nu.. tænk på dig selv og dit barn, hun kommer ikke til at bemærke forskellen om i har delt eller du har den, men ved at du har den alene har du måske mere ro end ellers hvilket da kun kan være til gavn for din datter..
tænk ikke på ham og hans rettigheder nu men få styr på dine sager i stedet og få søgt den forældremyndighed nu..
men jeg skal vel til og igennem en meget stor sag med stfv. hvis jeg søger den fuldt ? retssag osv.
det kan jeg bare ikke overskue her 1½ måned inden hun er her
der er alt for meget andet der bare fylder, som f.eks. at flytte i den nye lejlighed, og få gjort klar inden hun er her
Anmeld