Lille fe skriver:
jo det kan han, da han jo har samme jurdiske rettigheder som du har 
Jeg forstår godt du ikke har overskud til en retsag, men prøv at tal med ham om, -hvad det faktisk indebær for ham, når han har fællesforældremyndighed. -Alt det han skal sætte sig ind, og du skal kunne få fat i ham around the clock osv osv osv. Måske det så giver en virkning til han vil opgive det. -og jeg synes du er meget fair, når du siger, at han selvf. kan få den igen, HVIS han begynder at ha´samværd med jeres datter.
Det ville jeg nemlig aldrig selv gøre, jeg vil ikke give min datters far forældremyndighed, -uden kamp. (hun er 2,8 år, og han har aldrig set hende, efter hans ønske 
jamen fantastisk dansk lovgivning
!
jamen jeg har snakket med ham, og drøftet mine bekymringer for ham.. MEN som han sagde, han er urokkelig, og det er KUN kan mder kan bestemme om han skal have forældremyndighed
men samtidig, der gik heldigvis kun 3 dage før jeg fik kontakt denne gang.. normalt kan der gå længere ..
er det noget der kan gavne min sag på nogen måde ??
han ville samtidig ikke fortælle mig hvorfor han ville beholde den.. og han kunne ikke andet end brokke sig over navnet (som slet ikke er det jeg ville give da han havde mange krav) det skulle f.eks. være dansk hele vejen igennem, og måtte ikke have hans navn i . så har jeg så opfyldt disse krav, og så blev manden jo gal over at hans navn ikke er med i
da jeg sagde jeg var nervøs over at han kunne hente hende fra inst. sagde han bare at det måtte jeg jo bare vente og se, og han kunne jo ikke love mig noget når det lå ude i fremtiden
!! er du åndsvag jeg sidder bare og tuder, kan slet ikke overskue at han skal være en del af noget overhoved lige nu
!