Hårfavning, cremer og al det man ikke bør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Ansemusen

MissBee skriver:

Hvordan har i gjort alt det her?

Der står jo at det frarådes med hårfavning (shit er lige gået fra sort til blondt, det bliver jo det grimmeste udvoksning) !!!!

At man ikke bør bruge for meget makeup? come on, jeg kan jo ikke se ud som en der er ligeglad, jeg er i skønhedsbranchen !??

Har i skriftet alt jeres creme, shampoo, rengøringsting ud med svene og allergimærkede ting? og har i bare smidt de gamle ud (dyrt fornøjelse)

Har også læst at mandens sæd ofte inderholder spor af dårlige ting for barnet da han ikke passer på med de overnævnte ting og det ikke er godt hvis han kommer oppe i en...

Hvad har i gjort?? Jeg vil jo gerne gøre det bedste for mit barn men det virker som om at alt er farligt!!!

Ville bytte de ting ud, som er muligt, og så prøve at undgå hårfarvning.

Du kan få virkelig god make-up fra Jane Iredale, som ikke indeholder alt muligt skidt. Det brugte/bruger jeg meget

I de første ca. 3 måneder brugte jeg også parfume- og parabenfri shampoo og balsam. Men mit hår var nærmest ikke til at redde ud og blev meget tørt og hø-agtigt. Så jeg gik tilbage til det gamle efter de første måneder.

Men jeg synes man skylder sit barn at gøre hvad man kan for at begrænse de skadelige stoffer så meget som muligt, når man er gravid og ammer! Men samtidig kan man heller ikke gå og ligne udskidt æblegrød hver dag, hvis det gør en halvdeprimeret. Det er heller ikke godt for hverken en selv eller barnet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.