Hårfavning, cremer og al det man ikke bør...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2011

lycly

MissBee skriver:

Hvordan har i gjort alt det her?

Der står jo at det frarådes med hårfavning (shit er lige gået fra sort til blondt, det bliver jo det grimmeste udvoksning) !!!!

At man ikke bør bruge for meget makeup? come on, jeg kan jo ikke se ud som en der er ligeglad, jeg er i skønhedsbranchen !??

Har i skriftet alt jeres creme, shampoo, rengøringsting ud med svene og allergimærkede ting? og har i bare smidt de gamle ud (dyrt fornøjelse)

Har også læst at mandens sæd ofte inderholder spor af dårlige ting for barnet da han ikke passer på med de overnævnte ting og det ikke er godt hvis han kommer oppe i en...

Hvad har i gjort?? Jeg vil jo gerne gøre det bedste for mit barn men det virker som om at alt er farligt!!!

Jeg farvede ikke hår, og brugte ikke parfume. De cremer jeg brugte var svanemærket og allergivenlige. Og så gik vi over til neutral vaskemiddel, håndsæbe og opvaskemiddel.

Men make-up brugte jeg nu stadig. Jeg gad heller ikke gå rundt og være grim bare fordi jeg var gravid Min shampoo skiftede jeg heller ikke ud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2011

Zelinasmor

Jeg farver ikke mit hår. Men jeg går med alm. make up og bruger samme shampoo, creme osv som før! Det er jo hver sin holdning. Og jeg gider ikke ligne lort fordi jeg venter mig

Har ligegodt aldrig hørt noget om at det ikke skulle være sundt for barnet at man har ubeskyttet sex (med mindre vandet er gået!) Tværtimod er det super hvis man kan holde til det. Og her citerer jeg så min jordemoder

Gør det du føler for - der er ingen "rigtig" måde at gøre tingene på.

Anmeld

11. november 2011

Lou87

MissBee skriver:

Der står jo at det frarådes med hårfavning (shit er lige gået fra sort til blondt, det bliver jo det grimmeste udvoksning) !!!!

At man ikke bør bruge for meget makeup? come on, jeg kan jo ikke se ud som en der er ligeglad, jeg er i skønhedsbranchen !??

Har i skriftet alt jeres creme, shampoo, rengøringsting ud med svene og allergimærkede ting? og har i bare smidt de gamle ud (dyrt fornøjelse)

Har også læst at mandens sæd ofte inderholder spor af dårlige ting for barnet da han ikke passer på med de overnævnte ting og det ikke er godt hvis han kommer oppe i en...

Hvad har i gjort?? Jeg vil jo gerne gøre det bedste for mit barn men det virker som om at alt er farligt!!!

Tror du skal føle med dig selv hvordan du har det med diverse ting

Jeg fik farvet hår 2-3 gange.. skiftede hverken shampoo eller vaskepulver eller lign.  Og make up - tjah bruger ikk fuld make up hver dag.. Men jeg tror måske kun jeg havde fuld make up på en eller to gange.. Så brugte solpudder og mascara som jeg plejer.
Brugte også alm neglelak fjerner..

Har ikk hørt om spermen ku gøre noget

Som sagt, find ud af med dig selv hvor panitten du vil være.. Du skal selv ha det godt med det, ikk andre.

Anmeld

11. november 2011

Anneiris

MissBee skriver:

Jeg er blond, og mit hår har været farvet sort fra jeg var 15, og DÉT er en grim udvoksning!!

- Jeg farvede mit hår. - Ikke hver månede, men måske hveranden  
- Jeg gik med make up. - Ikke øko!
- Jeg skiftede ikke mine cremer, shampoo eller noget som helst!
- Og jeg åd heller ikke økologisk, eller sådan noget. 

Og min datter er 100% rask, 1 år og har aldrig været syg!

Anne & Jasmina 

Anmeld

11. november 2011

maisofie

jeg gjorde hvad jeg følte var rigtigt og ikke hvad alle andre mente jeg skulle. jeg har slet ikke været hysterisk. og jeg har fået den dejligste, raske guldklump.

så følg dit hjerte. og brug dion sunde fornuft.

det skal osse være en dejlig tid for dig

Anmeld

11. november 2011

Mettefpigen

Det er hver sin holdning til en graviditet!...

Men vil bare sige at fordi der ikke er sket noget med en andens barn under graviditeten kan der godt ske noget med ens eget..

Anmeld

11. november 2011

MissBee

Er igang med at tjekke op på alting i huset og vaskepulver og håndsæbe er neutral.. opvaskemiddel bruger jeg kun til vores knive da de ikke må komme i opvaskemaskinen..

Jeg bruger mandelolie til kroppen hvilket burde være meget naturligt

Men makeup og pleje af hår?!?! Jeg bruger fuld makeup hver dag...

Dagcreme (estee lauder), foundation (nars), pudder (nars), øjenbrynsfarve (mac), marscara (mac), blush (nars) og til tider øjenskygge og kohl fra bobbi brown..
Mit shampoo og hårkur er fra daviness og bruger redken leavein kur samt biosilk olie hver gang..

Jeg brydder mig ikke om clinique da mærket udtørre og skader min hud (har fået flere analyser hos dem )

Ting uden parabener har bare oftest en form for alkohol i som er udtørrende og heller ikke særlig sund...

Anmeld

11. november 2011

TaAsJu

Jeg er også frisør og ved og være inden for den barnce tror jeg bare man bliver lidt hjerne vasket..  Jeg bruger  Clinique, men har jeg nu gjort før jeg blev gravid, jeg har ikke skiftet min makeup ud. bruger det kun hvis vi skal noget.. Jeg farver mit hår, men får striber i da de ikke kommer i hovde bunden. Var også helt lys blond før, nu er det naturligt (OG jeg hader det) men ingen vilde udgroninger...

Og nej jeg har ikke skiftet mine hårprodukter ud.. er afhæning

Gør hvad du selv mener er bedst for dig og for bebs

Anmeld

11. november 2011

lio

MissBee skriver:

Det lyder da lidt optimistisk  jeg har overvejet at farve det hele mørkebrunt nu da jeg så ikke ville behøve at farve det igen da det er min naturlige farve men det ville jo stadig kræve en farvning??

ja, forstår godt du ikke gider udgroning? i hate it.

Anmeld

11. november 2011

Mor til Mike

MissBee skriver:

Jeg bruger stadig make-up som før jeg blev gravid, faktisk hele masken! bruger stadig produkter med parfume, som fx shampoo osv. Men holder mig så væk fra rigtigt parfume pga min duftesans er blevet MEGET følsom! Har farvet hår 2 gange under min graviditet.

Og angående sæd havde jeg samme bekymringer, men har fået at vide at det er noget sludder, det påvirker ikke barnet da barnet er alt for beskyttet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.