MissBee skriver:
Hvordan har i gjort alt det her?
Der står jo at det frarådes med hårfavning (shit er lige gået fra sort til blondt, det bliver jo det grimmeste udvoksning) !!!! 
At man ikke bør bruge for meget makeup? come on, jeg kan jo ikke se ud som en der er ligeglad, jeg er i skønhedsbranchen !??
Har i skriftet alt jeres creme, shampoo, rengøringsting ud med svene og allergimærkede ting? og har i bare smidt de gamle ud (dyrt fornøjelse)
Har også læst at mandens sæd ofte inderholder spor af dårlige ting for barnet da han ikke passer på med de overnævnte ting og det ikke er godt hvis han kommer oppe i en... 
Hvad har i gjort?? Jeg vil jo gerne gøre det bedste for mit barn men det virker som om at alt er farligt!!! 
Jeg kan godt se formålet i at passe på, med at bruge makeup og farve hår osv.
DOG, bruger jeg makeup, farver håret med miljøvenlige produkter osv. Jeg vil under ingen omstændigheder gøre skade på mit barn - men jeg er helt sikker på, at jeg bliver deprimeret hvis jeg skal gå og ligne en idiot uden makeup, og 20 cm udgroning

For det gør JEG uden!!

Så vil jeg hellere have en glad og positiv graviditet - jeg synes de fleste kvinder er så smukke når de får runde kinder, tyk mave og en pæn mås

- men uden mascara, rouge og pænt hår, føler jeg mig meget utilpas

Det er jo heller ikke en steril ting der lever i maven, de er mere beskyttet nu i maven, end de nogensinde før vil blive. Og hvis de ikke kan modtage nogle af de forureninger som vi går med og går i i dagligdagen når de er i fuld beskyttelse - får de det rigtig svært når de først er født!

Lige min mening og følelse på dette emne (: