Tyg lige på dette navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Mussen2

Jeg synes det er ok. Skal lige tænker over det, måske en anelse feminint - måske Wiljama er bedre eller Wiljamik

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Anonym trådstarter

Anastazia skriver:

Jeg vil også gerne høre om det er til en dreng eller pige, og hvordan det skal udtales 

Drengenavn.. tænkte den blå farve gav et hint. ups..

Anmeld

9. november 2011

Giraffen

Anonym skriver:

Wiljami

Navnet er et godkendt navn i andre lande, som jeg har relation til og vil lige lufte det herinde til min baby.

Hvis kritik, gerne konstruktiv - altså andet end "kan ikke lide" gerne "fordi at".

Jeg ka godt li lyden af navnet sådan som jeg siger det inde i mit hoved  

Men stavemåden tror jeg lige jeg sku vænne mig til, især det der "j", det er lidt som når man skrive majonæse i stedet for mayonaise, så det føles hele tiden som om det er stavet forkert

Men selve navnet synes jeg lyder smukt

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

marius' mor skriver:

thihi jeg er vidst træt.. tænkte det var lilla.. hihi

Umiddalbart skal jeg bare sige det et par gange i mit hoved også kunne jeg godt se det til et barn..

jeg tænker at når folk har hørt det nogle gange så ligger det lettere på tungen... ik??

Anmeld

9. november 2011

Happiness

Synes faktisk at det er flot! Skulle lige tygge på den, men efter det, så synes jeg der er noget flot over det! Også hvis det har relation til din baggrund! Det bliver det bare endnu flottere af

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Giraffen skriver:

Jeg ka godt li lyden af navnet sådan som jeg siger det inde i mit hoved  

Men stavemåden tror jeg lige jeg sku vænne mig til, især det der "j", det er lidt som når man skrive majonæse i stedet for mayonaise, så det føles hele tiden som om det er stavet forkert

Men selve navnet synes jeg lyder smukt

Ja, sådan har jeg det også med "J" men oprindeligt vil det være underligt at bytte det ud med et "I" i det gældende land. så derfor... "J" synes jeg hjælper til at skelne navnet fra William.

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Synes faktisk at det er flot! Skulle lige tygge på den, men efter det, så synes jeg der er noget flot over det! Også hvis det har relation til din baggrund! Det bliver det bare endnu flottere af

Anmeld

9. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg sidder og undrer mig lidt hvordan over hvordan man skal sige det og er kommet frem til 2 muligheder haha

Jeg er lidt mellem omkring, synes ikke det er kønt men heller ikke grimt  Kan bedre lide den ene udtalelse end den anden (af dem jeg er kommet frem til, hvis nogen af dem overhovedet er rigtige )

Anmeld

9. november 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Wiljami

Navnet er et godkendt navn i andre lande, som jeg har relation til og vil lige lufte det herinde til min baby.

Hvis kritik, gerne konstruktiv - altså andet end "kan ikke lide" gerne "fordi at".

jeg kender en pige der hedder WILJA... så Wiljami er ganske fint syntes jeg..

Anmeld

9. november 2011

sandorff

Anonym skriver:

Wiljami

nu har jeg siddet og sagt det højt til mig selv et par 100 gange, og jeg kunne altså godt vænne mig til det. så til det navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.