3-4mdr. Hvor mange lure???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

MetteMe

Happiness skriver:

Hej søde Håber det går godt! Og at dåben var en succes. Regner med at få en lille resume af dagen

TAK Ja det er jo nok fordi han er overtræt... Er glad for jeg ikke er den eneste til at lave dårlige vaner Vi vugger ham bare i dynen DET skal vi altså også vende ham af med! Men JA én ting af gangen

Tror også det med aftenbadet skal ind herhjemme. Han elsker nemlig badet og bruger rigitg meget krudt på det, så han er altid ret træt bagefter. Og godt fif med massagen! Har fået undervisning i det med mødregruppen, så det er jo bare med at komme igang Har forresten nogle papirer med det, hvis du vil have en kopi?

Nu glæder jeg mig faktisk helt til at komme igang med det Hvor lang tid tog det at vende ham til at sove tidligere?

Jeg klager heller ikke mht natten! I de sidste 2-3 uger har Lukas sovet fra 21.-22.00 til 6-7.00 tiden!!! Helt sindsygt! Men SÅ skønt at få sin nattesøvn. Men han vågner et par gange og skal have sutten eller lige nusses på kinden, og så sover han med det samme igen  

Det skal du nok få Det var en super dejlig, men også lidt stressende dag

Jeg vil tro det tog os 5-7 dage. Så egentlig rimelig hurtigt 

Vil da super gerne have de massage papire du har. Desværre er det som sagt ikke altid han har tålmodighed til det. Men synes det er en hyggelig måde at få ham til at slappe af på

Men ja, skønt med nattesøvn. Det er virkelig luksus (sidder først over morgenmaden nu) -det passer mig fint med den døgnrytme

HEld og lykke med det søde. Glæder mig til en update

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Happiness

foto på lærred skriver:

Ja, jeg tænker også om min pige sover lidt for meget om dagen. Har læst at når de er over 3 måneder og indtil 6 måneder så skal det være en lille kort lur om morgenen og en længere- måske op til 2-3 timer- om eftermiddagen (ved middag) og så kun en lille kort lur på en halv time ved en halv 7 tiden. og så sove ved en 20 tiden.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager på lærred, julekort og invitationer.

OK Jamen så må jeg prøve det. Nytter jo ikke de starter i vuggestue og stadig skal have 3 lure der

Anmeld

9. november 2011

Muttitil1+1

Happiness skriver:

Håber I fik en laaaang søvn i nat! Og at Max blev ved med at sove efter I lagde ham!

Lukas sov stadig da vi gik i seng, så vi blev enige om at lade ham blive i voksien. Han blev bare let nusset på kinden, og fik flasken halvsovende Han spiste ca. 90ml og faldte så i søvn til den Vågnede ved han lå og prøvede at aprælle kl. 5.30, så jeg stod op og lavede en flaske (han spiset jo ik så meget den sidste gang), da jeg så kommer ind, ja så ligger knægten sgu og sover igen

Men så blev han igen nusset på kinden og fik flasken halvsovende Her spiste han dog 180ml, og så faldt han i søvn igen!

Og vågnede helt op og var glad kl. 7.40 Så Lukas skal så meget lægges kl 20.00 igen idag!

Årh kæmpe succes! Hvor er det dejligt for jer!

Max fik halvsovende en flaske kl. 12 og sov til kl. 7, så det var ret lækkert. Men puha sikke en aften... er ikke sikker på at manden er med på at vi prøver igen i aften, når han er alene med ham lige ved puttetid, da jeg skal op og træne

Tror det bliver en kamp... men den skal jo tages på et tidspunkt...

Iiihhh er så glad på jeres vegne - det er da bare helt fantastisk!

Anmeld

9. november 2011

Happiness

NadiaSK skriver:

Årh kæmpe succes! Hvor er det dejligt for jer!

Max fik halvsovende en flaske kl. 12 og sov til kl. 7, så det var ret lækkert. Men puha sikke en aften... er ikke sikker på at manden er med på at vi prøver igen i aften, når han er alene med ham lige ved puttetid, da jeg skal op og træne

Tror det bliver en kamp... men den skal jo tages på et tidspunkt...

Iiihhh er så glad på jeres vegne - det er da bare helt fantastisk!

Ja det lød også som det var noget af en kamp igår! Og forstår godt hvis kæresten ikke vil stå med det alene! Det ville jeg nødigt. Så er det altså rart at kunne sige, NU er det DIN tur

Ja kæmpe succes, men nu må vi se i aften Kan jo være vi bare var heldige igår.

Anmeld

9. november 2011

Gaia

Happiness skriver:

Lukas sov stadig da vi gik i seng, altså fra kl. 20.00-23-00. Så Han blev bare let nusset på kinden, og fik flasken halvsovende Han spiste ca. 90ml og faldte så i søvn til den Vågnede ved han lå og prøvede at sprælle kl. 5.30, så jeg stod op og lavede en flaske (han spiste jo ik så meget den sidste gang), da jeg så kommer ind, ja så ligger knægten sgu og sover igen

Men så blev han igen nusset på kinden og fik flasken halvsovende Her spiste han dog 180ml, og så faldt han i søvn igen!

Og vågnede helt op og var glad kl. 7.40 Så Lukas skal så meget lægges kl 20.00 igen idag!

Så mange tak for rådene! Håber bare at vi kan fortsætte i den stil, for nøj det var dejligt at have en aften for os selv

Janen det var da så lidt glad for det var en succes. Det er simpelthen fantastisk når man igen får aftenerne for sig selv så der både er tid til kæresteri, film og et karbad 

Anmeld

9. november 2011

Muttitil1+1

Happiness skriver:

Ja det lød også som det var noget af en kamp igår! Og forstår godt hvis kæresten ikke vil stå med det alene! Det ville jeg nødigt. Så er det altså rart at kunne sige, NU er det DIN tur

Ja kæmpe succes, men nu må vi se i aften Kan jo være vi bare var heldige igår.

Selvfølgelig var det ikke bare held i går

Anmeld

9. november 2011

Happiness

MetteMe skriver:

Det skal du nok få Det var en super dejlig, men også lidt stressende dag

Jeg vil tro det tog os 5-7 dage. Så egentlig rimelig hurtigt 

Vil da super gerne have de massage papire du har. Desværre er det som sagt ikke altid han har tålmodighed til det. Men synes det er en hyggelig måde at få ham til at slappe af på

Men ja, skønt med nattesøvn. Det er virkelig luksus (sidder først over morgenmaden nu) -det passer mig fint med den døgnrytme

HEld og lykke med det søde. Glæder mig til en update

igår gik det super! Han sov kl. 20.00, vi gav ham en flaske halvsovende kl. 23.00, og så sov han til 5.30 (og faldt i søvn mens jeg lavede en flaske klar... ), så endnu en flaske halvsovende... Og så sov han til 7.45 Så super!

Så en total frisk mor her

Skriver lige en sms en af dagene, så kan vi måske aftale noget i næste uge?

Anmeld

9. november 2011

MetteMe

Happiness skriver:

igår gik det super! Han sov kl. 20.00, vi gav ham en flaske halvsovende kl. 23.00, og så sov han til 5.30 (og faldt i søvn mens jeg lavede en flaske klar... ), så endnu en flaske halvsovende... Og så sov han til 7.45 Så super!

Så en total frisk mor her

Skriver lige en sms en af dagene, så kan vi måske aftale noget i næste uge?

FEDT Så var det jo allerede en total succes første aften. Håber for jer at det bliver ved

Det lyder fint søde. Vi skrives

Anmeld

9. november 2011

Ka+Ma=Be

Happiness skriver:

Hvor sjovt! Men kan man så ae det? Det stikker ikke? Ej nu er jeg helt nysgerrig! Må jeg se et billede???

Lukas sov som en engel i nat, så jeg er lykkelig for rådene!

Hehe ja det må du da Har vedhæftet nogle.

Altså man kan godt ae den, men det er nok ikke det jeg gør mest Den stikker kun, når den bliver forskrækket. Så står alle pikkene lige op i vejret.

Ej hvor skønt! Sover han hele natten? Vi har haft nogle lidt dumme natte, med lidt mavevrøvl, men ellers er det ok. Lige nu ligger han faktisk og sover i sin lift foran pivåbent vindue i soveværelset Er dybt imponeret hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2011

Happiness

Katte87 skriver:

Hehe ja det må du da Har vedhæftet nogle.

Altså man kan godt ae den, men det er nok ikke det jeg gør mest Den stikker kun, når den bliver forskrækket. Så står alle pikkene lige op i vejret.

Ej hvor skønt! Sover han hele natten? Vi har haft nogle lidt dumme natte, med lidt mavevrøvl, men ellers er det ok. Lige nu ligger han faktisk og sover i sin lift foran pivåbent vindue i soveværelset Er dybt imponeret hehe

Hvor er den sød!!!

Ej hvor godt! Kunne være godt hvis det fortsætter Så han også får sovet godt om dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.