Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har stemt andet, fordi jeg ved kun at de er kommet efter maven var af en pæn str, for jeg så dem først efter jeg havde født da de sad under maven Men det er en 4-5 små nogen, så er dejligt tilfreds Næsten ikk tydelige.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har svaret andet... Jeg fik det under fødslen Men det var kun en 3-4 små næsten utydelige
Tak for alle jeres svar, der er nu kommet så mange, jeg ikke længere kan overskue at svare individuelt, det håber jeg er ok
Jeg kan høre, min læge (som forventet) ikke har ret i hendes udtalelse Jeg bare må tage det, som det kommer og bare håbe jeg slipper
LilleMie skriver: Jeg var til 2. lægebesøg i går, hvor jeg fik at vide, at jeg nok ville slippe for at få strækmærker, da jeg ikke havde fået strækmærker endnu (uge 25+4) ! Jeg har lidt svært ved tro, at det kan være rigtigt, selvom jeg håber hun har ret . Så derfor hvornår fik du dit første strækmærke i første graviditet?
Jeg var til 2. lægebesøg i går, hvor jeg fik at vide, at jeg nok ville slippe for at få strækmærker, da jeg ikke havde fået strækmærker endnu (uge 25+4) !
Jeg har lidt svært ved tro, at det kan være rigtigt, selvom jeg håber hun har ret .
Så derfor hvornår fik du dit første strækmærke i første graviditet?
Jeg fik slet ikke strækmærker og jeg fødte 40+6
ingen strækmærker til mig selv om jeg havde to i maven på samme tid...
14 dage før jeg fødte første gang havde jeg ikke et eneste, men så rendte jeg ind i hjørnet af en spisestuestol midt om natten, og da jeg vågnede næste morgen, havde jeg ikke kun en kæmpestor sort plet der hvor jeg var stødt ind i ryggen på stolen, men hele mit maveskind var nok så flot dekoreret med store lillarøde striber som et spindelvæv..ævs..det var jeg godt nok ked af.Og så kom der endnu flere ved graviditet nr 2 og 3.Men..de bleger heldigvis med tiden..så det er til at leve med.KærligstSussie
Mine kom først omkring uge 36, så intet er sikkert før du har født Har sågar hørt om flere, der først fik mærker i dagene op til fødslen
Jeg fik lidt strækmærker sidst i graviditeten, da det var dér, jeg tog mest på i vægt pga. væske.Men jeg fik faktisk allerflest, da jeg havde født - det var ligesom om, de først kom til syne dér.Det har jeg flere veninder, der har været ude for... (Jeg har stemt Andet)
LilleMie skriver: Hmmm det var godt nok sent, så nåede lige at føle dig sikker på, at de ikke ville komme... øv øv ! Tror efterhånden min forventning er: ikke at forvente noget og se hvad der sker!
Hmmm det var godt nok sent, så nåede lige at føle dig sikker på, at de ikke ville komme... øv øv !
Tror efterhånden min forventning er: ikke at forvente noget og se hvad der sker!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128