Hvornår fik du strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

LilleMie

Mettefpigen skriver:

jeg fødte 38+1 og jeg fik først strækmærker da jeg var i omkring uge 35, og det var nederst på maven

Ja jeg tænkte nok, at det var for godt til at være sandt .

Min mor fik mange strækmærker, så jeg har en mistanke om, at de også kommer snigende ved mig lige pludselig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

LilleMie

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg har stemt andet. Er 36+6 og har ikke fået nogen endnu. Men har hørt om flere som får i den sidste tid. Det håber jeg selvfølgelig ikke for nogen af os. 

Ja lad os krydse fingre for, vi begge slipper !!!

Anmeld

8. november 2011

LilleMie

HeidiØ skriver:

Jeg fik strækmærker omkring uge 28..  Og jeg haren veninde der fik EFTER terminsdatoen, hun gik næsten 14 dage over.. fik strækmærker efter 9..

Hmmm ja det var jo det jeg frygtede, at min læges ord var for godt til at kunne være sandt! Men øv at få strækmærker efter termin, så når man lige at tro, at man slipper

Anmeld

8. november 2011

Benjamins'mor

Mellem uge 36 og uge 38.

Anmeld

8. november 2011

LilleMie

Frk.S skriver:

He he, jeg lavede en lignende afstemning i slutningen af min graviditet, fordi jeg synes det ville være så ærgerligt, hvis de nåede at komme til sidst.
Der var der flere der svarede, at de først fik dem til sidst - nogen først da de var gået over tid, og nogen først under selve fødslen!

Jeg fik heldigvis ingen.

Haha ja det er nok et emne mange gravide tænker på! Men dejligt du slap, jeg håber på det samme resultat

Anmeld

8. november 2011

LilleMie

-Sigrid- skriver:

Aller først i graviditeten ... suk! 

Øv! Men så slipper du da for at bekymre dig over om de kommer  Ej jeg håber, da ikke de er for slemme og de bliver pæne igen efter fødslen !

Anmeld

8. november 2011

MorDk

Jeg fik allerede strækmærker på lårene som 14 årig.

MEN har INGEN strækmærker på maven ... overhovedet!

Anmeld

8. november 2011

Taniakb

Da jeg nåede terminen fik jeg strækmærker de sidste 13 dage med fuld knald på ..

Anmeld

8. november 2011

LilleMie

schonert skriver:

da jeg var garvid få 2 år siden ankom de første i uge 9 allrede ;/ .. fik jeg en abort. Da jeg var gravid med min søn fik jeg de første i mellen uge 9 og 11 ;/ Så jeg har fået masser af farstriper 

Øv det var da tidligt ved begge graviditeter . Er dine fartstriber så blevet pæne igen her bagefter?

Anmeld

8. november 2011

LilleMie

vitapigen skriver:

fik først strækmærker efter fødslen

Hmmm det var godt nok sent, så nåede lige at føle dig sikker på, at de ikke ville komme... øv øv !

Tror efterhånden min forventning er: ikke at forvente noget og se hvad der sker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.