Hvornår fik du strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fik du strækmærker i din første graviditet?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

26.174 visninger
48 svar
0 synes godt om
8. november 2011

LilleMie

Jeg var til 2. lægebesøg i går, hvor jeg fik at vide, at jeg nok ville slippe for at få strækmærker, da jeg ikke havde fået strækmærker endnu (uge 25+4) !

Jeg har lidt svært ved tro, at det kan være rigtigt, selvom jeg håber hun har ret .

Så derfor hvornår fik du dit første strækmærke i første graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

TbCp

Jeg har skrevet at jeg ikke fik... i 1. graviditet ... dog kom der lidt på brysterne i dagene efter fødslen, fordi de på kort tid voksede til Dolly Parton størrelse.

Her i 2. graviditet er jeg nu i 29. uge og har endnu ingen strækmærker fået... håber jeg slipper igen.

Anmeld

8. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

LilleMie skriver:

Jeg var til 2. lægebesøg i går, hvor jeg fik at vide, at jeg nok ville slippe for at få strækmærker, da jeg ikke havde fået strækmærker endnu (uge 25+4) !

Jeg har lidt svært ved tro, at det kan være rigtigt, selvom jeg håber hun har ret .

Så derfor hvornår fik du dit første strækmærke i første graviditet?

Jeg har stemt andet. Er 36+6 og har ikke fået nogen endnu. Men har hørt om flere som får i den sidste tid. Det håber jeg selvfølgelig ikke for nogen af os. 

Anmeld

8. november 2011

Mettefpigen

jeg fødte 38+1 og jeg fik først strækmærker da jeg var i omkring uge 35, og det var nederst på maven

Anmeld

8. november 2011

HeidiØ

Jeg fik strækmærker omkring uge 28..  Og jeg haren veninde der fik EFTER terminsdatoen, hun gik næsten 14 dage over.. fik strækmærker efter 9..

Anmeld

8. november 2011

Frk.S

He he, jeg lavede en lignende afstemning i slutningen af min graviditet, fordi jeg synes det ville være så ærgerligt, hvis de nåede at komme til sidst.
Der var der flere der svarede, at de først fik dem til sidst - nogen først da de var gået over tid, og nogen først under selve fødslen!

Jeg fik heldigvis ingen.

Anmeld

8. november 2011

-Sigrid-

Aller først i graviditeten ... suk! 

Anmeld

8. november 2011

Nolle

da jeg var garvid få 2 år siden ankom de første i uge 9 allrede ;/ .. fik jeg en abort. Da jeg var gravid med min søn fik jeg de første i mellen uge 9 og 11 ;/ Så jeg har fået masser af farstriper 

Anmeld

8. november 2011

LilleMie

TbCp skriver:

Jeg har skrevet at jeg ikke fik... i 1. graviditet ... dog kom der lidt på brysterne i dagene efter fødslen, fordi de på kort tid voksede til Dolly Parton størrelse.

Her i 2. graviditet er jeg nu i 29. uge og har endnu ingen strækmærker fået... håber jeg slipper igen.

Jeg krydser fingre for, at de bliver væk denne gang også så

De Dolly Parton bryster har jeg hørt flere snakke om! Mine bryster er stadig nøjagtig samme størrelse, som inden jeg blev gravid, så jeg er spændt på, om de tager revanche lige pludselig

Anmeld

8. november 2011

vitapigen

fik først strækmærker efter fødslen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.