Hvornår fik du strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

HeidiØ

LilleMie skriver:

Hmmm ja det var jo det jeg frygtede, at min læges ord var for godt til at kunne være sandt! Men øv at få strækmærker efter termin, så når man lige at tro, at man slipper

Ja, det tænker jeg også! Hehe.. men jeg  for dig og self får du ingen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

lycly

LilleMie skriver:

Jeg var til 2. lægebesøg i går, hvor jeg fik at vide, at jeg nok ville slippe for at få strækmærker, da jeg ikke havde fået strækmærker endnu (uge 25+4) !

Jeg har lidt svært ved tro, at det kan være rigtigt, selvom jeg håber hun har ret .

Så derfor hvornår fik du dit første strækmærke i første graviditet?

Altså, du har jo lov at håbe! Jeg fødte præcis 40+0, og jeg fik mit første strækmærke 39+1. Og så fik jeg ellers et nyt strækmærke hver dag indtil jeg fødte (Gudskelov for at jeg ikke gik over tid!) . Så det er ikke for at være lyseslukker, men du kan desværre godt nå det endnu

Anmeld

8. november 2011

-Sigrid-

LilleMie skriver:

Øv! Men så slipper du da for at bekymre dig over om de kommer  Ej jeg håber, da ikke de er for slemme og de bliver pæne igen efter fødslen !

Jep, et par dage efter de fine streger kom de 

Anmeld

8. november 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Opdagede først et par små babybølger nederst på maven efter fødslen. Tilgengæld fik brysterne en del efter amningen.

Betragter det stolt som mine "krigsskader"

Anmeld

8. november 2011

Isabella_mor

ALDRIG og det er jeg bare SÅ glad for

Anmeld

8. november 2011

chael

LilleMie skriver:

Jeg var til 2. lægebesøg i går, hvor jeg fik at vide, at jeg nok ville slippe for at få strækmærker, da jeg ikke havde fået strækmærker endnu (uge 25+4) !

Jeg har lidt svært ved tro, at det kan være rigtigt, selvom jeg håber hun har ret .

Jeg var 33+

Så den holder vist ikke

*Camilla

Anmeld

8. november 2011

nathja

jeg fik mine strækmærker under fødslen.. og så blev jeg hurtigt gravid igen med nr.2 så der var de der allerede, og venter nu nr. 3 men har dog ikke fået flere kun de samme som hele tiden har været der..

mine bryster voksede allerede i starten af hver graviditet gik 2-3 størrelser op hver gang.. er pt halvvejs med 3 barn og er allerede nu gået op i str igen..

Anmeld

8. november 2011

Ciss

LilleMie skriver:

Jeg fik ingen strækmærker i graviditeten, hverken nr 1 eller nr 2.

Men da mælken løb til nogen dage efter fødslen skal jeg love for, at de dukkede op. Huden tålte vel ikke at gå fra en lille A til en ganske pæn B over natten.....

Anmeld

8. november 2011

TbCp

LilleMie skriver:

Jeg krydser fingre for, at de bliver væk denne gang også så

De Dolly Parton bryster har jeg hørt flere snakke om! Mine bryster er stadig nøjagtig samme størrelse, som inden jeg blev gravid, så jeg er spændt på, om de tager revanche lige pludselig

Da mælken, efter fødslen, løb til gik de bare helt amok

Anmeld

8. november 2011

K&S

LilleMie skriver:

Ingen strækmærker til mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.