Hvornår fik du strækmærker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2011

LilleMie

Benjamins'mor skriver:

Mellem uge 36 og uge 38.

Det var også sent! Jeg tror ikke rigtig på min læges ord længere ! Men det gjorde jeg jo på den anden side heller ikke inden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2011

LilleMie

MorDk skriver:

Jeg fik allerede strækmærker på lårene som 14 årig.

MEN har INGEN strækmærker på maven ... overhovedet!

Dejligt i det mindste at slippe ved graviditeten  Håber jeg kan gøre dig kunsten efter

Anmeld

8. november 2011

Nolle

LilleMie skriver:

Øv det var da tidligt ved begge graviditeter . Er dine fartstriber så blevet pæne igen her bagefter?

Nogen a dem er blevet "pæne" , men det går den rigtig vej med dem alle Nu må vi se hvornår de alle er "pæne" 

Anmeld

8. november 2011

LilleMie

Taniakb skriver:

Da jeg nåede terminen fik jeg strækmærker de sidste 13 dage med fuld knald på ..

Puha det lyder ikke sjovt og øv de nåede at komme! Håber ikke jeg kommer til at gå for meget over tid, selvom det selvfølgelig ingen garanti er mod strækmærker

Anmeld

8. november 2011

Benjamins'mor

LilleMie skriver:

Det var også sent! Jeg tror ikke rigtig på min læges ord længere ! Men det gjorde jeg jo på den anden side heller ikke inden

Hehe, jeg fik 3 små i uge 30 og da jeg nåede omkring 37 havde jeg fra den ene til den anden dag nærmest hele maven fyldt.,

Anmeld

8. november 2011

LilleMie

schonert skriver:

Nogen a dem er blevet "pæne" , men det går den rigtig vej med dem alle Nu må vi se hvornår de alle er "pæne" 

Det var da altid noget! Jeg  for at de sidste bliver pæne!

Anmeld

8. november 2011

LilleMie

Benjamins'mor skriver:

Hehe, jeg fik 3 små i uge 30 og da jeg nåede omkring 37 havde jeg fra den ene til den anden dag nærmest hele maven fyldt.,

Hold da op det kan gå hurtigt, det lyder bare helt vildt!

Jeg krydser alt, hvad jeg kan for, at jeg slipper, men jeg tror ikke rigtig på projektet længere, for min mor fik mange (hun kan dog ikke huske hvornår ).

Anmeld

8. november 2011

Nolle

LilleMie skriver:

Det var da altid noget! Jeg  for at de sidste bliver pæne!

Mange tak ..

Anmeld

8. november 2011

Taniakb

LilleMie skriver:

Puha det lyder ikke sjovt og øv de nåede at komme! Håber ikke jeg kommer til at gå for meget over tid, selvom det selvfølgelig ingen garanti er mod strækmærker

Nej og hvis du får så ska du ik tænke på dem som strækmærker. Men tænke på at du får noget vidunderligt ud af det

Anmeld

8. november 2011

LilleMie

Taniakb skriver:

Nej og hvis du får så ska du ik tænke på dem som strækmærker. Men tænke på at du får noget vidunderligt ud af det

Det vil jeg helt sikkert også gøre og jeg er sikker på vores baby er hvert et eventuelt strækmærke værd .

Jeg har hele tiden regnet med, at de ville komme fordi min mor fik mange. Men nu øjnede jeg bare et håb for at slippe alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.