død baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

og de anbefaler at man har en til to mens inden man går igang igen... men det er nu mest af hensyn til termins udregningen......i kan gå igang så snart i føler jer klar til det igen......... dog må man ikke have ubeskyttet sex i ca 14 dage efter en udskrabning af hensyn til infektions risiko......

ok kan du huske hvornår du fik din mens efter? jeg tror også det bliver sådan noget i morgen. har desværre bare fået en udskrabning før og kan huske at jeg havde det som om jeg skulle tisse hele tiden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Anonym trådstarter

tak alle sammen ja min familie og min kæreste er der for mig. mit problem er bare jeg føler ikke rigtig de kan gøre så meget for at hjælpe mig. kærsten siger hele tiden om der er noget han kan gør for mig. men  det er der jo ikke 

Anmeld

7. november 2011

Violamusensmor

Anonym skriver:

lyder dejligt. hvornår må man gå igang igen?. og hvad fik du fortaget dig ?

Jamen de sagde, at jeg nok ikke ville blive gravid de efterfølgende måneder efter. Men vi startede igen kort tid efter og der var der gevindst! Så man må i og for sig starte igen, når ens krop siger god for det!

Anmeld

7. november 2011

Lisbeth85

Håber du kommer godt ud på den anden side af denne grimme oplevelse, som det må være. ØV, er rigtig ked af det på dine vejne. Håber der kommer hjerteblink snart igen

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth85 skriver:

Håber du kommer godt ud på den anden side af denne grimme oplevelse, som det må være. ØV, er rigtig ked af det på dine vejne. Håber der kommer hjerteblink snart igen

ja det håber jeg også

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Violamusensmor skriver:

Jamen de sagde, at jeg nok ikke ville blive gravid de efterfølgende måneder efter. Men vi startede igen kort tid efter og der var der gevindst! Så man må i og for sig starte igen, når ens krop siger god for det!

ok men alt det siger de vel der ind?

Anmeld

7. november 2011

Muffinmus

Ja, det er en lorteoplevelse, har selv haft en MA og fik en udskrabning og det gjorde bare psykisk ondt lægen bagefter.

Siden dengang har jeg betalt mig fra tidlige scanninger for ikke at opleve det samme igen.

HÅber du får en nem MA,og hurrigt kan bive gravid igen. Føler helt vidt med dig.

Anmeld

7. november 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Det er jeg ked af at høre, sender dig et kram

Anmeld

7. november 2011

Maemi

Anonym skriver:

hej tøsser

skal lige ud med min gråd

har idag været til nf scanning og fandt ud af baby´s hjerte ikke slog. jeg er så ked af det af jeg ikke ved havd jeg skal gøre. i morgen skal jeg havde det fjernet 

det bliver bare en lorte uge øv øv øv

Det er jeg virkelig ked af at høre
Håber du har nogle omkring dig, som kan støtte dig

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Ja, det er en lorteoplevelse, har selv haft en MA og fik en udskrabning og det gjorde bare psykisk ondt lægen bagefter.

Siden dengang har jeg betalt mig fra tidlige scanninger for ikke at opleve det samme igen.

HÅber du får en nem MA,og hurrigt kan bive gravid igen. Føler helt vidt med dig.

hvornår kan man komme den tidligste scanning og hvad koster det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.