død baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

annec

Anonym skriver:

hej tøsser

skal lige ud med min gråd

har idag været til nf scanning og fandt ud af baby´s hjerte ikke slog. jeg er så ked af det af jeg ikke ved havd jeg skal gøre. i morgen skal jeg havde det fjernet 

det bliver bare en lorte uge øv øv øv

Vil lige give dig et

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

sofiell89

Vil lige give et

Anmeld

7. november 2011

LISBETH:-)

Har selv prøvet nøjagtig det samme, og der er virkelig virkelig hårdt. Håber dagen i morgen går hurtigt så det hele bliver hurtigt overstået.

Mange tanker

Anmeld

7. november 2011

Tona

Anonym skriver:

hej tøsser

har idag været til nf scanning og fandt ud af baby´s hjerte ikke slog. jeg er så ked af det af jeg ikke ved havd jeg skal gøre. i morgen skal jeg havde det fjernet 

Stort kram og mange varme tanker. Jeg håber alt det bedste for dig

Anmeld

7. november 2011

henh01

jeg er ked af at høre hvad du gennemgår.

Uden at være helt sikker så mener jeg at man kan komme til en tryghedsscanning i uge 6 da der med stor sandsynlighed vil være hjerteblink der. En tryghedsscanning koster fra 500 kr men nogle får den gennem sit læge - netop hvis de har haft SA osv. Så måske du er berettiget til en gratis næste gang.

for at der snart er en nye spire på vej til dig..

Anmeld

7. november 2011

henh01 skriver:

Uden at være helt sikker så mener jeg at man kan komme til en tryghedsscanning i uge 6 da der med stor sandsynlighed vil være hjerteblink der. En tryghedsscanning koster fra 500 kr men nogle får den gennem sit læge - netop hvis de har haft SA osv. Så måske du er berettiget til en gratis næste gang.

Man kan få en gratis når man har aborteret så langt henne. Men det er jo ingen garanti at man ser hjerteblink det kan godt gå galt alligevel ( har jeg selv prøvet 4 gange) Men selvfølgelig formindsker det risikoen og angsten at man ved at der er liv.

Anmeld

7. november 2011

henh01

LISBETH:-) skriver:

Man kan få en gratis når man har aborteret så langt henne. Men det er jo ingen garanti at man ser hjerteblink det kan godt gå galt alligevel ( har jeg selv prøvet 4 gange) Men selvfølgelig formindsker det risikoen og angsten at man ved at der er liv.

Helt enig. Jeg har aldrig selv prøvet det, men jeg kunne forestille mig at der ér noget beroligende i at se hjerteblink inden NF.

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

jeg vil helt sikker gerne havde en trykheds scanning næste gang. men syntes det er mange penge. er det så kun 1 scanning eller hvad?

Anmeld

7. november 2011

Hougaard92

Anonym skriver:

hej tøsser

kæmpe til dig !

Anmeld

7. november 2011

Anonym skriver:

jeg vil helt sikker gerne havde en trykheds scanning næste gang. men syntes det er mange penge. er det så kun 1 scanning eller hvad?

Du får kun 1 scanning og der er desværre ikke alle steder man får det. Men så kan man købe sig til det.

Jeg bor i guldborgsund kommune og der har jeg fået lov til at få tryghedsscannig graviditeten efter de 2 ma'er jeg har haft i 12. uge de andre gange hvor det har været lidt tidligere jeg har aborteret, har jeg ikke kunne få tryghedsscanning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.