død baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Miss Church

Det er jeg ked af at høre  Håber at du hurtigt kommer ovenpå igen og er klar på et nyt forsøg. 

Al mulig held og lykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

2721

Det gør mig forfærdeligt ondt

Anmeld

7. november 2011

mamalicious

sender dig varme tanker

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

hvor er i søde. jeg var 11+5. for jer der har prøvet det hvad fik i? en pille eller udskrabning? og hvornår må man gå i gang igen?

Anmeld

7. november 2011

Happiness

Det må være hårdt at få den besked! Håber at I hurtigt kommer ovenpå igen, og der snart er et rask spir i maven!

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Violamusensmor skriver:

Puha noget skidt! Jeg var igennem det samme og ved hvor uretfærdigt og hårdt det er. Sender lige tanker herfra. Ps: Jeg blev igen gravid måneden efter og har idag den dejligste snart 4 årige datter. Så det kan sagtens være din tur meget snart igen

lyder dejligt. hvornår må man gå igang igen?. og hvad fik du fortaget dig ?

Anmeld

7. november 2011

Miss T

tænker på jer..

Anmeld

7. november 2011

Zeus

Anonym skriver:

hej tøsser

skal lige ud med min gråd

har idag været til nf scanning og fandt ud af baby´s hjerte ikke slog. jeg er så ked af det af jeg ikke ved havd jeg skal gøre. i morgen skal jeg havde det fjernet 

det bliver bare en lorte uge øv øv øv

Åårh

Anmeld

7. november 2011

sandramor

jeg var 12+0 da min babys hjerte ikke slog længere og jeg fik en udskrabning samme dag........

hvis den lille spire først er gået til i uge 12 vil de lave en udskrabning fordi en medicinsk kun kan laves til og med 9 uge.......

jeg har "desværre" prøvet begge dele og min "bedste" oplevelse var helt sikkert udskrabning.... blødte stort set ikke bagefter og havde ikke særlig ondt heller.......... det var lidt rart at kunne sove sig fra det hele......

Anmeld

7. november 2011

sandramor

og de anbefaler at man har en til to mens inden man går igang igen... men det er nu mest af hensyn til termins udregningen......i kan gå igang så snart i føler jer klar til det igen......... dog må man ikke have ubeskyttet sex i ca 14 dage efter en udskrabning af hensyn til infektions risiko......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.