død baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Anonym trådstarter

LISBETH:-) skriver:

Du får kun 1 scanning og der er desværre ikke alle steder man får det. Men så kan man købe sig til det.

Jeg bor i guldborgsund kommune og der har jeg fået lov til at få tryghedsscannig graviditeten efter de 2 ma'er jeg har haft i 12. uge de andre gange hvor det har været lidt tidligere jeg har aborteret, har jeg ikke kunne få tryghedsscanning.

ok det er jo meget art af vide. kan man også sige det til lægen med det sammen eller skal man vente med det?

kom til at tænke på hvordan er det nu det forgår med den der udskrabning? er man vågen mens det sker eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

LISBETH:-)

Anonym skriver:

ok det er jo meget art af vide. kan man også sige det til lægen med det sammen eller skal man vente med det?

kom til at tænke på hvordan er det nu det forgår med den der udskrabning? er man vågen mens det sker eller hvordan?

Ja sig det til lægen ved næste graviditet.

Udskrabning kommer man ind og bliver bedøvet så man sover det tager max 20 min så kommer man tilbage på stuen hvor man vågner op. Og når man helt er kommet sig og har tisset så tager man hjem.

Jeg havde meget kraftige mens smerter (så jeg måtte tage smertestillende) i et døgnstid og så var det lige som det. Altså fysisk - psykisk er altid det værste:-(

For mig har det altid hjulpet (har aborteret 6 gange) at trække vejret dybt, se fremad og komme videre

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

LISBETH:-) skriver:

Ja sig det til lægen ved næste graviditet.

Udskrabning kommer man ind og bliver bedøvet så man sover det tager max 20 min så kommer man tilbage på stuen hvor man vågner op. Og når man helt er kommet sig og har tisset så tager man hjem.

Jeg havde meget kraftige mens smerter (så jeg måtte tage smertestillende) i et døgnstid og så var det lige som det. Altså fysisk - psykisk er altid det værste:-(

For mig har det altid hjulpet (har aborteret 6 gange) at trække vejret dybt, se fremad og komme videre

puha det var mange. det her er min anden gang men det er så 9 år siden jeg fik den. så kunne ikke rigtig huske det ud over at jeg følte jeg skulle tisse hele tiden. men denne her gang er meget anderledes for der ved jeg vi bare skal op på hesten igen. 

Anmeld

7. november 2011

dukke

Kram til dig 

Anmeld

7. november 2011

Azooo

Det er jeg ked af at høre .. Det må føles frygeligt .. Et stort krammmmer til dig

Anmeld

7. november 2011

sarahjylland

Puha du får et trøste har selv prøvet det og det var ikke sjovt 

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

syntes det er pisse hårdt også fordi vi har prøvet i halvanden år. og de sidste par år har vi kun haft nedturer så kommer der endelig en optur. men nej den falder også lige til jorderen igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.