Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det gør meget ondt
Kæmpe herfra..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: hej tøsser skal lige ud med min gråd har idag været til nf scanning og fandt ud af baby´s hjerte ikke slog. jeg er så ked af det af jeg ikke ved havd jeg skal gøre. i morgen skal jeg havde det fjernet det bliver bare en lorte uge øv øv øv
hej tøsser
skal lige ud med min gråd
har idag været til nf scanning og fandt ud af baby´s hjerte ikke slog. jeg er så ked af det af jeg ikke ved havd jeg skal gøre. i morgen skal jeg havde det fjernet
det bliver bare en lorte uge øv øv øv
De kærligste tanker herfra.
Åhhrrr..stort trøsteknus herfra, hvem du så ellers er.det er altid en sorg, at miste sin lille bebs.
Jeg tænder et lys for dig og sender 1000 kærlige tanker.KærligstSussie
Stort
Håber du har en god familie og en masse veninder der kan støtte dig igennem denne tid!!
Du få lige et kæmpe Det er jeg ked af på jeres vegne og hvor må det bare være hårdt...
Puha noget skidt! Jeg var igennem det samme og ved hvor uretfærdigt og hårdt det er. Sender lige tanker herfra. Ps: Jeg blev igen gravid måneden efter og har idag den dejligste snart 4 årige datter. Så det kan sagtens være din tur meget snart igen
Det gør mig ondt...
Ej det gør mig ondt
til dig og må lykken snart ramme jer
Det gør mig ondt
Hvor langt var du henne?
til dig
hvor gør det ondt dybt i mit hjerte på dine vejne...
sender dig verdens største krammer og alle mine tanker går til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128