har i ikke tid til et hurtigt kig ?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Kamilla-m

gravid20 skriver:

nej men så  skal han vel betale for alle de måneder sagen har kørt på en gang eller hvordan ?  

det er heller ikke det afgørende i min økonomi om de små 1000 kr kommer ind ville da ikke gøre så meget at få dem alle på en gang der 10-11 måneder efter den lille kommer  

men ved ikke om han vedender sig fadrskabet, han vil slet ikke snakke med mig om den bette.. har ikke hørt fra ham siden august når det gælder hende..

han må også gerne bede om en faderskabs test, jeg har modsat ham ikke været sammen med andre i vores 2 årige lange forhold så jeg kender svaret uanset hvad hehe  

jo så får du dem med tilbage virkende kraft . dvs fra den mdr hun er født og til der er svar en lækker sum penge!:-D. hihi.

ved udmærket godt hvad det er du står med angående de ting der (er selv igennem det samme).

derud over kan du søge noget der hedder fødselsbidrag, og noget hjælp til barnedåb af faren.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

madsenmor

din su alene er på 10972.- før skat så med bidrag og lån render det jo op og mit regne stykke er jo sat op efter alle de tilskud du selv nævnte og her ska der så trækkes de tilskud fra som kræver at du bor sammen med en anden på su

Anmeld

6. november 2011

baby012

MortilMogL skriver:

jo så får du dem med tilbage virkende kraft . dvs fra den mdr hun er født og til der er svar en lækker sum penge!:-D. hihi.

ved udmærket godt hvad det er du står med angående de ting der (er selv igennem det samme).

derud over kan du søge noget der hedder fødselsbidrag, og noget hjælp til barnedåb af faren.

hvordan og hvornår søger man det ??  

troede jeg ikke man kunne få hjælp til fra den front  

Anmeld

6. november 2011

baby012

madsenmor skriver:

din su alene er på 10972.- før skat så med bidrag og lån render det jo op og mit regne stykke er jo sat op efter alle de tilskud du selv nævnte og her ska der så trækkes de tilskud fra som kræver at du bor sammen med en anden på su

ja okay, så passer det jo nok meget godt  

Anmeld

6. november 2011

Gittemor09

gravid20 skriver:

det søger du vidst igennem kommunen... så opkræver de ham for det...

men prøv at forhør på kommunen... det hedder ydelseskontoret....

Anmeld

6. november 2011

Kamilla-m

gravid20 skriver:

gennem statsamtet

Anmeld

6. november 2011

baby012

Gittemor09 skriver:

det søger du vidst igennem kommunen... så opkræver de ham for det...

men prøv at forhør på kommunen... det hedder ydelseskontoret....

det må jeg da lige prøve så  

Anmeld

6. november 2011

baby012

MortilMogL skriver:

gennem statsamtet

tak

Anmeld

6. november 2011

Gittemor09

MortilMogL skriver:

gennem statsamtet

nåårh ja... det er da også rigtig.... bum bum....

det vidste jeg jo egentlig godt...

Anmeld

6. november 2011

Bare mig..

Min indkomst ser præcis ud lige som din, præcis! Mig og min datter kan "sagtens" leve for det. :-) held og lykke med det hele.
Er du på su nu? Du kan få suppleret su den sidste del a din barsel. - bare hvis du ikke er klar over det. :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.