svagt svagt positiv eller ønsketænkning? (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2011

helenak

Den er meget svag, men der to streger. Krydser fingre for at jeres ønskebarn kommer til verden om 8-9 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Darling<3

Anonym skriver:

hvor tidligt testede du da? 

Efter min normale cyklus så burde jeg være 3+3 idag. men måske har jeg haft en sen ÆL og derfor ikke engang så langt "henne" 

ih man ja, jeg håber også at min mens bliver væk, og at stregen bliver mere tydelig som dagene går 

og stort tillykke med din lille nye spire! 

Jeg testede 7, 5 og 3 dage før mens.. Jeg håber din "halve" baby bliver inde i maven Tusinde tak

Anmeld

5. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Hjælp mig piger... 

hvad ser i på denne test???

jeg synes at jeg kan skimte en meget meget svag streg nr 2 nemlig... Min kæreste kan også godt se den 

Det er lidt svært at fange stregen på et billede... den er lidt mere tydelig i virkeligheden. 

Men jeg vil alligevel lige høre jer herinde hvad i ser. 

Måske sidder der nogle som fik en baby ud af sådan en svag streg? 

Jeg er 3+3 idag hvis jeg er gravid, så ja jeg ved godt at det er lidt for tidligt jeg har testet... 

Jeg kan godt tyde en streg Tillykke  

Anmeld

5. november 2011

Lotus86

https://www.baby.dk/debat/69005pi1/proever-at-blive -gravid/er-jeg-bims-billede.aspx#GoToMessage

Den her test tog jeg fire dage før jeg testede rigtigt positivt Fandt ud af at jeg var gravid den 16. oktober, og havde termin den 24. juni, så kan du så selv få lov til at regne ud hvor langt jeg var

Anmeld

5. november 2011

Benjamins'mor

Kan godt lige ane den.

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg kan godt tyde en streg Tillykke  

mange tak! Men jeg ved ikke om jeg tør tro på det endnu 

jeg vil gerne se en hel fin rød streg før jeg tør tro på at det virkelig er sandt! 

Jeg har holdt mig i skindet her til morgen og har ikke testet. Tester imorgen tildig igen, og så håber jeg bare at den viser at der ligger en lille bebs i maven! 

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

https://www.baby.dk/debat/69005pi1/proever-at-blive -gravid/er-jeg-bims-billede.aspx#GoToMessage

Den her test tog jeg fire dage før jeg testede rigtigt positivt Fandt ud af at jeg var gravid den 16. oktober, og havde termin den 24. juni, så kan du så selv få lov til at regne ud hvor langt jeg var

wow hvor vildt! Din test er jo faktisk næsten mere utydelig end min, og når du så fik en lille baby ud af det, så er håbet da godt nok højt her hjemme hos os lige nu 

ej hvor jeg håber!!! 

jeg har holdt mit løfte til min kæreste om ikke at teste her til morgen, han synes jeg skulle vente til mandag. så imorgen tidlig er sandhedens time der! 

der står i dit gamle indlæg at du prøvede at teste 2 dage efter den første svage test, og der var den negativ? og så blev den positiv på dag 4? er det forstået rigtigt? for så kan jeg jo måske først få en rød streg tirsdag nemlig.. er der det jo 4 dage siden min første. 

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

Benjamins'mor skriver:

Kan godt lige ane den.

rigtig dejligt at høre!!! 

så håber jeg virkelig bare at jeg er gravid! 

Anmeld

6. november 2011

MissTas

Må indrømme at jeg ikke helt kan fange nogen teststreg :/ men krydser for at jeg tager fejl

Anmeld

6. november 2011

Lotus86

Anonym skriver:

wow hvor vildt! Din test er jo faktisk næsten mere utydelig end min, og når du så fik en lille baby ud af det, så er håbet da godt nok højt her hjemme hos os lige nu 

ej hvor jeg håber!!! 

jeg har holdt mit løfte til min kæreste om ikke at teste her til morgen, han synes jeg skulle vente til mandag. så imorgen tidlig er sandhedens time der! 

der står i dit gamle indlæg at du prøvede at teste 2 dage efter den første svage test, og der var den negativ? og så blev den positiv på dag 4? er det forstået rigtigt? for så kan jeg jo måske først få en rød streg tirsdag nemlig.. er der det jo 4 dage siden min første. 

Ja det rigtigt, jeg testede den 12 og den 14, og fik først en positiv test den 16

Krydser virkelig fingre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.