3 forskellige uheldige typer graviditeter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

Klumpe-dumpe

Kofoed. skriver:

Det er jeg nu bestemt også Det må være hårdt ikke at kunne få børn, øv er det er sådan.

Det er vist også en god tankegang.

hvordan er det gået med veninde 1, er det bette pus kommet til verden?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Kofoed.

Lille fe skriver:

hvordan er det gået med veninde 1, er det bette pus kommet til verden?

Måske, de kunne endelig tage hendes vand i morges, hendes kæreste skrev omkring kl 1, at det hele simplehen går så hurtigt, at han ikke kunne følge med længere. Så tror hun har født nu, men ved intet.

Anmeld

7. november 2011

Klumpe-dumpe

Kofoed. skriver:

Måske, de kunne endelig tage hendes vand i morges, hendes kæreste skrev omkring kl 1, at det hele simplehen går så hurtigt, at han ikke kunne følge med længere. Så tror hun har født nu, men ved intet.

ih hvor spænende

Anmeld

7. november 2011

Kofoed.

Lille fe skriver:

ih hvor spænende

Hun fødte for du par timer siden. Var 38+0 og pigen måler 46 cm og 2375 g, så meget lille. Men hun skulle i starten bare ligge på min venindes brystkasse i varme, så de klare begge fødselen super.

Anmeld

7. november 2011

Muffinmus

Kofoed. skriver:

Nu er denne veninde også inde på MM, så måske du har læst hendes historie, vis hun altså har gjort denne offentlig, hun skulle nu være i 8. uge (for anden gang ).

Øv du selv har oplevet det, men hjerteblik er jo ikke ens betydende på en livdygtig graviditet, men kan desværre stadig miste.

Men sandsynligheden for at miste, burde den være lige så lav hos hende, som alle andre der har set hjerteblik.

HVIS hun er sat 4 uger tilbage i forhold til hendes rigtige termin har hun lagt større chance for abort trods hjerteblink. Men hvis hun først blev gravid senere, så er chancerne lige så gode som alle andres fordi babyen har korrekt str i forhold til termin. Men så har hun heller ikke kunne teste den første måned hun var gravid som hun sikkert har gjort-----

Måske er det hende på MM, kan ikke lige huske brugeren hun er jo lige hoppe ud af gruppen, og ser så mange fordi jeg selv er i både april og majterminen:-)

Anmeld

7. november 2011

Sildefisk

SussieThyssen skriver:

Man har jo hørt om alle 3 tilfælde før, og det bedste du kan gøre er at være der.
Lytte, giv en buket blomster og snakke med dem, når de har lyst.

Let er det jo ikke, men en god veninde, vil altid være der, no matter what.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. november 2011

Klumpe-dumpe

Kofoed. skriver:

Hun fødte for du par timer siden. Var 38+0 og pigen måler 46 cm og 2375 g, så meget lille. Men hun skulle i starten bare ligge på min venindes brystkasse i varme, så de klare begge fødselen super.

Stort TILLYkkE med prinsessen. dejlige nyheder, at de begge klarede det til ug.

Anmeld

7. november 2011

Kofoed.

MariaE skriver:

HVIS hun er sat 4 uger tilbage i forhold til hendes rigtige termin har hun lagt større chance for abort trods hjerteblink. Men hvis hun først blev gravid senere, så er chancerne lige så gode som alle andres fordi babyen har korrekt str i forhold til termin. Men så har hun heller ikke kunne teste den første måned hun var gravid som hun sikkert har gjort-----

Måske er det hende på MM, kan ikke lige huske brugeren hun er jo lige hoppe ud af gruppen, og ser så mange fordi jeg selv er i både april og majterminen:-)

Jamen de "kloge" siger, at hun har haft to ÆL, den ene omkring d 1. og den anden omkring d 21., så det er "kun" 3 uger hun er rykket.

Anmeld

7. november 2011

Kofoed.

Lille fe skriver:

Stort TILLYkkE med prinsessen. dejlige nyheder, at de begge klarede det til ug.

Det er det helt sikkert

Anmeld

13. november 2012

dina513

Jeg har først læst dette indlæg nu, efter min lille pige lige er blevet 1 år. Jeg er veninde nr 1. Min datter blev mærket vægt på som betina så fint fortææler til at starte med og blev vurderet til 2200 g. Blev så sende til en scanning og vurderet til det samme. 2 uger efter, blev min datter igen mærket vægt på af jordmoderen, der blev hun altså målt til 2400 g. Men for at være på den sikre side, blev jeg sendt til en scanning igen og blev målt forkert til 2200 g. Hun kom så til verden og vejede 2375 g. Og målte 46 cm ligesom hendes far var da han kom til verden der var fint med fostervand og den var helt klar. Og moderkagen var helt fin også. Eftersom at min datter intet fejlede og alt var fint (moderkage, fostervand og hun havde fulgt sin vægtkurve) fik vi at vide at der igen "særbehandlinger" skulle til, udover at hun ikk måtte være ude i mere end 2 timer til at starte med. Idag har hun 3 tand på vej kravler, står og har taget et enkelt skridt, vinker og siger hej hej og prøver at sige mor. Alt i alt har hun klaret sig fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.