Ikke igen!! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2011

Sucker for love

HeidiØ skriver:

Årh hvor trist du slet ingen søvn har fået Det kan ihvertfald fremkalde hormoner!

Ja, det kan jeg godt forstå - det er da også vildt hvis der er sådan et spring - altså 12 eller 16 uger, der er rimelig stor forskel jo!

Ja og kæmpe smerter i knæene kan jeg mærke... den var ny.. synes ellers jeg er dopet rimelig godt 

Ja det er jo lige det der er, men ville da slet ikke have noget imod at det var 16 uger ... og da slet ikke når de vil beholde mig til jeg har født, så gør det bestemt ingen ting at være længere henne da!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Sucker for love

Så har de scannet mig endnu engang - rigtig godt og grundigt og besluttet sig for at jeg altså er 16+4 og ikke 12+4 ... TYPISK, her synes jeg ellers lige at den 15. Maj ville være en dejlig dag, men nææææh nej - mon ikke det går... så kan jeg så bare undre mig over hvordan de har scannet 4 uger forkert til NF 

Anmeld

5. november 2011

HeidiØ

Sucker for love skriver:

Så har de scannet mig endnu engang - rigtig godt og grundigt og besluttet sig for at jeg altså er 16+4 og ikke 12+4 ... TYPISK, her synes jeg ellers lige at den 15. Maj ville være en dejlig dag, men nææææh nej - mon ikke det går... så kan jeg så bare undre mig over hvordan de har scannet 4 uger forkert til NF 

Rart du var så langt så! Men hoooold da op, hvordan filan kan det lade sig at gøre at scanne 4 uger forkert? Det er da vildt! Men rart er det jo! April er også en dejlig forårsmåned

Anmeld

5. november 2011

Sucker for love

HeidiØ skriver:

Rart du var så langt så! Men hoooold da op, hvordan filan kan det lade sig at gøre at scanne 4 uger forkert? Det er da vildt! Men rart er det jo! April er også en dejlig forårsmåned

Det spørger jeg virkelig også om - men jeg har efterhånden oplevet så mange underlige ting
 - men jeg har fået lov til at komme hjem til middag, jeg skal bare blive i sengen - men så længe det er der hjemme så går det nok... sniger mig nok ind på sofaen  

Anmeld

5. november 2011

Frk-Lotusblomst

lulini skriver:

De ved ikke hvad det skyldes, men hun er indlagt til de finder ud af det og den lille har det fint nok - de har dog grundet størrelsen på fosteret lige rykket hendes termin 4 uger frem så det er den 17. April og ikke den 15. Maj.

Hun er ret chokeret og utrolig bange, men siger at det er betryggende at lægerne gider at undersøge det. 
Og så synes hun at det er underlig de intet sagde til NF om at hun kunne være længere henne, kun at fosteret var større end de normalt er når de er 12 uger.  

Dejligt at hører de er okay.
Men sikke et sjusk at måle 4 uger forkert. Håber der er en forklaring på det.

Har læst de andre indlæg det er altid godt med humor. <3

Anmeld

5. november 2011

Sucker for love

Frk-Lotusblomst skriver:

Dejligt at hører de er okay.
Men sikke et sjusk at måle 4 uger forkert. Håber der er en forklaring på det.

Har læst de andre indlæg det er altid godt med humor. <3

Ja det er noget rigtig sjusk - men jeg tilgav dem da de viste mig kønnet  endnu en lille prins 

Nu glæder jeg mig bare til middag så jeg kan komme hjem igen 

Anmeld

5. november 2011

Frk-Lotusblomst

Sucker for love skriver:

GGoGodmeSå har de scannet mig endnu engang - rigtig godt og grundigt og besluttet sig for at jeg altså er 16+4 og ikke 12+4 ... TYPISK, her synes jeg ellers lige at den 15. Maj ville være en dejlig dag, men nææææh nej - mon ikke det går... så kan jeg så bare undre mig over hvordan de har scannet 4 uger forkert til NF 

Godt st høre i har det godt alle sammen. Tillykke med den nuet termin. Det er bare utroligt intet er opdaget til nf.

Anmeld

5. november 2011

Sucker for love

Frk-Lotusblomst skriver:

Godt st høre i har det godt alle sammen. Tillykke med den nuet termin. Det er bare utroligt intet er opdaget til nf.

De sagde godt nok at han var noget af en basse og at min termin nok skulle flyttes men den måtte vi lige tage på et senere tidspunkt.... øøøhm

Anmeld

5. november 2011

HeidiØ

Sucker for love skriver:

Det spørger jeg virkelig også om - men jeg har efterhånden oplevet så mange underlige ting
 - men jeg har fået lov til at komme hjem til middag, jeg skal bare blive i sengen - men så længe det er der hjemme så går det nok... sniger mig nok ind på sofaen  

Det lyder godt. Godt du blir ekstra tjekket, læste lige dit andet indlæg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.