Sucker for love skriver:
Jeg har det fint, som min søster så fint har skrevet :-)Jeg er rimelig chokeret og ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, føler mig utrolig meget til besvær, for det første har jeg efterladt en "fin" blod plet på lagnet i ambulancen og som om det ikke var nok blev jeg også køresyg og brækkede mig udover det hele :-( Nu har jeg så fået en masse smertestillende og føler mig godt dopet, har også fået en varmepude og et drop med væske og en masse vitaminer som skulle være ih og åh så sunde for bebsen... Og de er rimelig overbeviste om at jeg er 16 uger henne, hvordan det hænger sammen ved jeg virkelig ikke - men HAN så rimelig stor ud af en der burde være 12 uger, og ja vi fik lige et kig på den lille tap så lidt godt er der da kommet ud af det :-) Og nu snakker vi om et nyt navn - JOSVA
Stort tillykke med HAM

Hold da op, kan da godt forstå du ikke ved hvad du skal gøre af dig selv. Det er da også noget af en omgang..

Hvordan pokker kan det ske at de ikke sagde noget til NF forleden, om at du var så meget længere henne, det er da utroligt.. Nå, men godt du har det godt , og er ved godt mod. Hvis de vitaminer er så skide sunde, hehe, så nyd dem

Ellers må du jo lave en ulrik så du ikke får dem ned

Jeg vil gå i seng, og håber at vågne op til at du stadig har det godt og er ved godt mod
Anmeld