Ikke igen!! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2011

lulini

Frk-Lotusblomst skriver:

Orh ha det skærer i mit hjerte...

Jeg håber sådan på et mirakel for dig.

De ved ikke hvad det skyldes, men hun er indlagt til de finder ud af det og den lille har det fint nok - de har dog grundet størrelsen på fosteret lige rykket hendes termin 4 uger frem så det er den 17. April og ikke den 15. Maj.

Hun er ret chokeret og utrolig bange, men siger at det er betryggende at lægerne gider at undersøge det. 
Og så synes hun at det er underlig de intet sagde til NF om at hun kunne være længere henne, kun at fosteret var større end de normalt er når de er 12 uger.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Darling<3

lulini skriver:

De ved ikke hvad det skyldes, men hun er indlagt til de finder ud af det og den lille har det fint nok - de har dog grundet størrelsen på fosteret lige rykket hendes termin 4 uger frem så det er den 17. April og ikke den 15. Maj.

Hun er ret chokeret og utrolig bange, men siger at det er betryggende at lægerne gider at undersøge det. 
Og så synes hun at det er underlig de intet sagde til NF om at hun kunne være længere henne, kun at fosteret var større end de normalt er når de er 12 uger.  

Er glad for at hører at de har det godt begge 2

Hvordan kan det lade sig gøre at "måle" 4 uger forkert??

Anmeld

5. november 2011

lulini

Honey<3 skriver:

Er glad for at hører at de har det godt begge 2

Hvordan kan det lade sig gøre at "måle" 4 uger forkert??

Det ved jeg heller ikke - det burde være umuligt! 
Men de vil scanne hende igen imorgen og se om de får samme resultat.

Anmeld

5. november 2011

Darling<3

lulini skriver:

Det ved jeg heller ikke - det burde være umuligt! 
Men de vil scanne hende igen imorgen og se om de får samme resultat.

Ja det tænker jeg jo også...

Håber det bedste for din søster!!

Anmeld

5. november 2011

lulini

Honey<3 skriver:

Ja det tænker jeg jo også...

Håber det bedste for din søster!!

Hahaha - hun har lige skrevet: Hvor er det egentlig åndsvagt at alt er hvidt på et sygehus når der er så meget blod ....

Så på trods af at hun nok ikke er helt glad lige nu, så tror jeg hun har det fint nok 

Anmeld

5. november 2011

Darling<3

lulini skriver:

Hahaha - hun har lige skrevet: Hvor er det egentlig åndsvagt at alt er hvidt på et sygehus når der er så meget blod ....

Så på trods af at hun nok ikke er helt glad lige nu, så tror jeg hun har det fint nok 

Lidt humor har hun da stadig

Skrev med hende den anden dag, hvor hun nævnte dig - kan se at jeg er termin 5 dage før dig - endelig en jeg kan følges med

Anmeld

5. november 2011

lulini

Honey<3 skriver:

Lidt humor har hun da stadig

Skrev med hende den anden dag, hvor hun nævnte dig - kan se at jeg er termin 5 dage før dig - endelig en jeg kan følges med

Ja det kan jeg da egentlig godt se  der gemmer sig en eller to mere vi kan følges med ved jeg, jeg kan bare ikke huske hvem det er.. 

Anmeld

5. november 2011

th

lulini skriver:

dejligt at høre at de begge er ok.... kunne slet ikke sove, så måtte ind og tænde computeren igen, da mobilen ikke ville gå på.

men ja mærkeligt at hun er rykket 4 uger, håber de finder ud af noget mere i morgen.

mange tak for update

Anmeld

5. november 2011

lulini

th skriver:

dejligt at høre at de begge er ok.... kunne slet ikke sove, så måtte ind og tænde computeren igen, da mobilen ikke ville gå på.

men ja mærkeligt at hun er rykket 4 uger, håber de finder ud af noget mere i morgen.

mange tak for update

Det kan også være jeg hørte forkert og de sagde 4 dage eller en uge eller noget andet, men det er jo ikke til at vide  så længe de er okay så er jeg glad 

Anmeld

5. november 2011

th

lulini skriver:

Det kan også være jeg hørte forkert og de sagde 4 dage eller en uge eller noget andet, men det er jo ikke til at vide  så længe de er okay så er jeg glad 

ja det er klart det vigtigst det var det vi andre også håbede at få som melding....

bare de har det godt, så er datoen ligemeget... lige indtil man nærmere sig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.