Ikke igen!! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2011

lulini

th skriver:

ja det er klart det vigtigst det var det vi andre også håbede at få som melding....

bare de har det godt, så er datoen ligemeget... lige indtil man nærmere sig..

Ja det er jo det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

lulini

Okay den står ikke helt godt til - hun bliver indlagt til aflastning og så snart barnet er stort nok til at der er en chance for at det kan overleve så sætter de hende igang eller kejsersnit  puha hvor ville jeg ønske jeg kunne være hos hende lige nu 

Anmeld

5. november 2011

th

lulini skriver:

Okay den står ikke helt godt til - hun bliver indlagt til aflastning og så snart barnet er stort nok til at der er en chance for at det kan overleve så sætter de hende igang eller kejsersnit  puha hvor ville jeg ønske jeg kunne være hos hende lige nu 

ok... det lyder ikke godt... ved du hvor langt hun er henne nu så???

håber det bedste for hende og deres barn

Anmeld

5. november 2011

lulini

th skriver:

ok... det lyder ikke godt... ved du hvor langt hun er henne nu så???

håber det bedste for hende og deres barn

alt imellem 12+3 og 16+3 så der er et godt stykke tid endnu

Anmeld

5. november 2011

sofiell89

lulini skriver:

puha sikke en melding. Du må endelig hilse hende

Anmeld

5. november 2011

lulini

sofiell89 skriver:

puha sikke en melding. Du må endelig hilse hende

det skal jeg nok lige få gjort - hendes kæreste er lige kommet efter noget tøj og nogle ting.... hende og hendes make up  tror hun kommer herind lige om snart, hun har i hvert fald sendt bud efter sin computer 

Anmeld

5. november 2011

sofiell89

lulini skriver:

det skal jeg nok lige få gjort - hendes kæreste er lige kommet efter noget tøj og nogle ting.... hende og hendes make up  tror hun kommer herind lige om snart, hun har i hvert fald sendt bud efter sin computer 

mon ikke hun så snart kommer på.. Men det lyder alligevel lidt som om hun stadivæk har sin humor, ud fra hvad du skriver. Så det er jo dejligt. Men sikke da en omgang.. Skal hun så ligge derinde de næste mange måneder, eller ved hun ikke så meget endnu?

Anmeld

5. november 2011

lulini

sofiell89 skriver:

mon ikke hun så snart kommer på.. Men det lyder alligevel lidt som om hun stadivæk har sin humor, ud fra hvad du skriver. Så det er jo dejligt. Men sikke da en omgang.. Skal hun så ligge derinde de næste mange måneder, eller ved hun ikke så meget endnu?

Hendes humor vil altid være der, jeg kender ingen der har så meget humor som hende.

Hun skal i hvert fald ikke regne med at komme hjem foreløbigt 

Anmeld

5. november 2011

Sucker for love

Jeg har det fint, som min søster så fint har skrevet :-)Jeg er rimelig chokeret og ved slet ikke hvad jeg skal gøre af mig selv, føler mig utrolig meget til besvær, for det første har jeg efterladt en "fin" blod plet på lagnet i ambulancen og som om det ikke var nok blev jeg også køresyg og brækkede mig udover det hele :-( Nu har jeg så fået en masse smertestillende og føler mig godt dopet, har også fået en varmepude og et drop med væske og en masse vitaminer som skulle være ih og åh så sunde for bebsen... Og de er rimelig overbeviste om at jeg er 16 uger henne, hvordan det hænger sammen ved jeg virkelig ikke - men HAN så rimelig stor ud af en der burde være 12 uger, og ja vi fik lige et kig på den lille tap så lidt godt er der da kommet ud af det :-) Og nu snakker vi om et nyt navn - JOSVA

Anmeld

5. november 2011

Sucker for love

sofiell89 skriver:

Håber du er okay søde

Det er jeg - det siger lægerne i hvert fald, må indrømme at jeg ikke føler mig helt i topform lige nu, men jeg har heller ikke sovet siden kl. 6 i morges :s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.