Ikke igen!! :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.073 visninger
58 svar
0 synes godt om
4. november 2011

Sucker for love

Vær sød at sig det her ikke sker, har haft rigtig mange mens smerter hertil aften, men ikke rigtig tænkt over det da jeg har haft travlt med to skønne drenge.

Nu har jeg så lige været på toilettet og opdaget at jeg altså bløder frisk og en smule klumpet blød  jeg synes bare ikke det fair..

- hvad skal jeg gøre? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

camillakrath

Sucker for love skriver:

Vær sød at sig det her ikke sker, har haft rigtig mange mens smerter hertil aften, men ikke rigtig tænkt over det da jeg har haft travlt med to skønne drenge.

Nu har jeg så lige været på toilettet og opdaget at jeg altså bløder frisk og en smule klumpet blød  jeg synes bare ikke det fair..

- hvad skal jeg gøre? 

Jeg ville ringe til vagtlægen!

Anmeld

4. november 2011

Mira0911

Sucker for love skriver:

- hvad skal jeg gøre? 

Synes bestemt du skal ringe til vagtlægen, så du kan blive scannet... 

Anmeld

4. november 2011

Sucker for love

camillakrath skriver:

Jeg ville ringe til vagtlægen!

Jeg sidder også og prøver at komme igennem  - men den gider bare ikke, så nu ringer jeg til kæresten og beder ham komme hjem, det er så typisk min telefon det her! 

Anmeld

4. november 2011

Frk-Lotusblomst

Orh nej da..
Ville nok også ringe til vagtlægen..
Måske svaret bliver: du er nok ved at abortere ring til egen læge på mandag! HAr jeg hært mange få, men der var de så heller ikke så langt henne!!!

Men læg lidt pres på dem...

Anmeld

4. november 2011

Sucker for love

Frk-Lotusblomst skriver:

Orh nej da..
Ville nok også ringe til vagtlægen..
Måske svaret bliver: du er nok ved at abortere ring til egen læge på mandag! HAr jeg hært mange få, men der var de så heller ikke så langt henne!!!

Men læg lidt pres på dem...

Hvis han siger det så flipper jeg skråt! for jeg skal satme ikke snakke med den klaphat til læge om at abortere igen ... han siger bare noget forkert igen sikkert...

nej hvor jeg bare ikke gider det her 

Anmeld

4. november 2011

Mamalou

Jeg bakker op omkring at ringe til vagtlægen. Jeg krydser alt hvad derskrydens kan for, at det er ubetydeligt! Stort kram til dig

Anmeld

4. november 2011

camillakrath

Sucker for love skriver:

Jeg sidder også og prøver at komme igennem  - men den gider bare ikke, så nu ringer jeg til kæresten og beder ham komme hjem, det er så typisk min telefon det her! 

Det er vigtigt du kommer afsted.

Jeg var afsted da jeg var gravid og blev undersøgt. Derefter blev jeg sendt til scanning tidligt dagen efter! 

Hos mig var det slimhinderne der blødte kraftigt.

Anmeld

4. november 2011

Frk-Lotusblomst

Sucker for love skriver:

Hvis han siger det så flipper jeg skråt! for jeg skal satme ikke snakke med den klaphat til læge om at abortere igen ... han siger bare noget forkert igen sikkert...

nej hvor jeg bare ikke gider det her 

Du må bare presse på!!!

Anmeld

4. november 2011

Sucker for love

camillakrath skriver:

Det er vigtigt du kommer afsted.

Jeg var afsted da jeg var gravid og blev undersøgt. Derefter blev jeg sendt til scanning tidligt dagen efter! 

Hos mig var det slimhinderne der blødte kraftigt.

Kæresten er på vej hjem nu og burde være her snart, og jeg sidder og er ved at gå nærmest amok over min telefon men forsætter med at prøve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.