Årets fest ved Kalaha....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2009

Rasmine

Lise skriver:

Jeg kan også samle Salle op i Odense...

Looooooooooooooool...........
Jamen, så må vi jo have fat i Salles værge, kontaktperson whatever!
Vi ved jo alle "where to find her".
Mette - nu med skarp tunge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2009

ka li ja

linemus skriver:

Jeg er gået i træning Hvor go' er du? Jeg har ikke spillet i flere måneder, men slap sofaen i aftes og sprang på guitaren.

jeg har ikke spillet herre længe..... så er hammer dårlig!!!

Anmeld

16. februar 2009

ka li ja

Lise skriver:

forstår det ik?

Anmeld

16. februar 2009

Loggidut

Lise skriver:

loooool...jeg er sgu bange for hun oprindeligt kommer fra sjælland, så skal du hente hende, så tror jeg det skal være omkring den tid hvor du selv smutter hjemmefra...

Salle undercover bor jo ikke på Fyn...husker du nok...men er du i tvivl, så ved jeg hvem der kender hende rigtig godt!

Anmeld

16. februar 2009

Helle30

Hvaa Lise, du skal ikke køre ret langt for at samle Salle op. Og dog - hun er vist flyttet hér i weekenden. Nå, whatever - du behøver ikke gøre dig umage for min skyld. Jeg har ikke ret meget til fælles med hende, tror jeg.

- Helle

Anmeld

16. februar 2009

Rasmine

Helle30 skriver:

Hvaa Lise, du skal ikke køre ret langt for at samle Salle op. Og dog - hun er vist flyttet hér i weekenden. Nå, whatever - du behøver ikke gøre dig umage for min skyld. Jeg har ikke ret meget til fælles med hende, tror jeg.

- Helle

Hvis dette er KÆMPE griner smileyen, altså den største af alle, smider jeg lige den:

Anmeld

16. februar 2009

Loggidut

Mebach skriver:

Hvis dette er KÆMPE griner smileyen, altså den største af alle, smider jeg lige den:

hwaaaaaa...do Bajkån, skal du slet ikke være med til at feste denne gang...

fårk du er da kedelig

Anmeld

16. februar 2009

Nadi

Hvis der er en som kan samle mig op i Viborg og køre hjem samme nat så vil jeg også gerne med, men min farmor bliver 80 år (!!) om søndagen og vi er inviteret til fin frokost så det skal jeg gerne være helt på toppen til.

Ellers må I have en alletiders fest og så må vi hurtigt få stablet en ny en på benene

Anmeld

17. februar 2009

Helle30

Egentlig er det lidt synd, hvis vi holder Salle udenfor. Jeg har lige set på fb, at hun kun har én ven. Tidligere havde hun hele to, men Bette må have dumpet hende.

- Helle

Anmeld

17. februar 2009

Rasmine

Helle30 skriver:

Egentlig er det lidt synd, hvis vi holder Salle udenfor. Jeg har lige set på fb, at hun kun har én ven. Tidligere havde hun hele to, men Bette må have dumpet hende.

- Helle

Gad vide hvem den ene ven er.
Mette - egentlig ligeglad, men alligevel ikke, gav det mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.