Årets fest ved Kalaha....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2009

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

hvad med at blive samlet op omkring middelfart...ligger det ikke lige på ruten?

Jo dem der kommer fra Lolland af skal da i hvert fald gennem Middelfart for at kommer over broen (eller rettere de drøner forbi på motorvejen)...

Det kan da være jeg kan logge lidt med dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2009

Loggidut

jeg synes jeg kan huske Hyner meldte pas på den her omgang...hun skal nok møzze med kærsten...

men det kunne da være vi kunne lokke Millebasse og Heaven med, så kunne i jo måske splejse om transporten, så i alle har en mindre udgift, bare et forslag...

det kunne da være fedt at se tre nye ansigter den aften!

Anmeld

13. februar 2009

Loggidut

Trold skriver:

Jo dem der kommer fra Lolland af skal da i hvert fald gennem Middelfart for at kommer over broen (eller rettere de drøner forbi på motorvejen)...

Det kan da være jeg kan logge lidt med dem...

ja, hvis ikke dytten er fyldt til bristepunktet...lol...jeg har sgu set susan pakke en dyt, lol

Anmeld

13. februar 2009

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

jeg synes jeg kan huske Hyner meldte pas på den her omgang...hun skal nok møzze med kærsten...

men det kunne da være vi kunne lokke Millebasse og Heaven med, så kunne i jo måske splejse om transporten, så i alle har en mindre udgift, bare et forslag...

det kunne da være fedt at se tre nye ansigter den aften!

Det kan da være...
Jeg skal nok finde ud af noget, om ikke andet så en god bog, og så ned på knæ ved far og sige bebe så jeg slipper bare for lidt af rejse (læs han kører mig til toget)...
Og med lidt held så kan en af i gæve piger vel nok lokkes til horsens efter mig, sikkert Kalaha da hun nok er mest kendt...

Anmeld

13. februar 2009

Loggidut

Trold skriver:

Det kan da være...
Jeg skal nok finde ud af noget, om ikke andet så en god bog, og så ned på knæ ved far og sige bebe så jeg slipper bare for lidt af rejse (læs han kører mig til toget)...
Og med lidt held så kan en af i gæve piger vel nok lokkes til horsens efter mig, sikkert Kalaha da hun nok er mest kendt...

om ikke andet, så henter jeg dig i horsens...hvis altså jeg er ankommet...det er det mindste problem.

Anmeld

13. februar 2009

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

om ikke andet, så henter jeg dig i horsens...hvis altså jeg er ankommet...det er det mindste problem.

Det ville være dejligt... Hvornår skal vi egentlig være der???

Anmeld

13. februar 2009

Loggidut

Nu er det jo ikke mig der invitere, og derfor heller ikke mig som langer tider ud, ha ha, men gør vi som vi før har gjort, så kommer vi løbende dumpende...

jeg ved jo ikke helt hvad kalahas planer er endnu...men mener vi plejer at snakke omkring klokken 14.00...

men mon ikke kalaha dukker op?

Anmeld

13. februar 2009

Plysbjørnen

Loggidut skriver:

Nu er det jo ikke mig der invitere, og derfor heller ikke mig som langer tider ud, ha ha, men gør vi som vi før har gjort, så kommer vi løbende dumpende...

jeg ved jo ikke helt hvad kalahas planer er endnu...men mener vi plejer at snakke omkring klokken 14.00...

men mon ikke kalaha dukker op?

Nej det er rigtigt, men det kunne jo godt være at det bare var mig der havde overset noget...

Men hvis i gør som i plejer vil jeg kunne være der ved 15 tiden... Men jo håber da hun snart giver lyd fra sig...

Anmeld

14. februar 2009

Astrid P

Om ikke andet kommer vi jo også nogle stykker fra Århus, og vi kan vel også tage dig med fra Horsens. Vi har endnu ikke aftalt noget omkring kørsel, så jeg vil ikke love noget... Men det burde i hvert tilfælde ikke blive noget problem!

Anmeld

14. februar 2009

mor til en del

Jeg har med vilje ikke læst dette indlæg, men dælme om ikke musen nærmest selv fandt herind i dag.

Jeg vil håbe at I får en fornøjelig dag, og sender os andre en kærlig tanke.

Jeg ville så gerne med, men men men med termin d. 25. så er det vist hverken forsvarligt for mor eller barn.

Jeg håber jo inderligt at jeg har født inden i mødes, men det forandre jo ikke situationen.

Jeg tager revanche en anden gang, gør jeg nemlig.........

Lisbeth der oser langt væk af misundelse.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.