Årets fest ved Kalaha....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. februar 2009

ka li ja

så ku' hun være her!!!

hold kæft jeg glæder mig til i kommer!! har ike engang fundet pasning til ungerne og morten endnu!!

vi kan sagtens sige fra kl 14! som vi plejer

yes line pigen vi har 2 guitar, men ved ikke om de kan sættes til, for tror den ene er til 2'eren... men det finder vi sgu da ud af til den tid. og så tager vi lidt skønsang ude ved bålet senere lol

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. februar 2009

linemus

ka li ja skriver:

så ku' hun være her!!!

hold kæft jeg glæder mig til i kommer!! har ike engang fundet pasning til ungerne og morten endnu!!

vi kan sagtens sige fra kl 14! som vi plejer

yes line pigen vi har 2 guitar, men ved ikke om de kan sættes til, for tror den ene er til 2'eren... men det finder vi sgu da ud af til den tid. og så tager vi lidt skønsang ude ved bålet senere lol

Jeg er gået i træning Hvor go' er du? Jeg har ikke spillet i flere måneder, men slap sofaen i aftes og sprang på guitaren.

Anmeld

15. februar 2009

Susan1978

Loggidut skriver:

ja, hvis ikke dytten er fyldt til bristepunktet...lol...jeg har sgu set susan pakke en dyt, lol

hvad fanden skal det betyde............????????? hihi

Anmeld

15. februar 2009

Loggidut

Susan1978 skriver:

hvad fanden skal det betyde............????????? hihi

Nu så jeg jo hvor booket bilen var da i skulle køre fra BM! Og jeg kunne sgu ikke havde fået en knappenål stoppet ind i den bil efter du havde pakket den, lol

det var bare det søde...lol...ned på jorden med dig igen!

Anmeld

15. februar 2009

Susan1978

du kan tro jeg er helt nede på jorden..

men ja den der slush ice maskine fyldte jo også hele Helles bil, hvor vi faktisk engang har haft 2 barnevogne med.. så det er altså ikke fordi der ikke er plads.

By the way så skal vi jo bruge noget vodka eller vodka strawberry eller andet med lækker smag... til sluch icen.. så hvis nogen har noget på lager??

Susan

Anmeld

15. februar 2009

Loggidut

Susan1978 skriver:

men ja den der slush ice maskine fyldte jo også hele Helles bil, hvor vi faktisk engang har haft 2 barnevogne med.. så det er altså ikke fordi der ikke er plads.

By the way så skal vi jo bruge noget vodka eller vodka strawberry eller andet med lækker smag... til sluch icen.. så hvis nogen har noget på lager??

Susan

jeg skal kigge, eller forhøre mig om hvor vi kan skaffe det...til en god pris vel at mærke!

Anmeld

15. februar 2009

Plysbjørnen

Susan1978 skriver:

Susan

havde jeg haft bil skulle jeg nok kører ned over grænsen efter det... Men det har jeg ikke, Så jeg kan ikke engang være behjælpelig med det...

Anmeld

16. februar 2009

Lise

Nogen der skal køre med fra Sjælland? Jeg regner med at køre selv nemmerlig (fra Hvidovre).

Det kunne være hyggeligt at have nogen at tale med...

Anmeld

16. februar 2009

Lise

Lise skriver:

Nogen der skal køre med fra Sjælland? Jeg regner med at køre selv nemmerlig (fra Hvidovre).

Det kunne være hyggeligt at have nogen at tale med...

Jeg kan også samle Salle op i Odense...

Anmeld

16. februar 2009

Astrid P

Lise skriver:

Jeg kan også samle Salle op i Odense...

HAHAHAHAH.... Du er sjau, Lise!

Glæder mig til at holde party med dig igen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.