Årets fest ved Kalaha....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.238 visninger
83 svar
0 synes godt om
11. februar 2009

Loggidut

D. 21/3 09

menu: øh Pizza ik?

tilmeldte ind til videre:

Kalaha
Loggi
Betina (trold)
(måske) Lise
Susan
Line
Astrid

Birgitte
Ivf
Lene
Tina.
Birgitte Marie

er der ikke flere som skal med, kom og mød os...vi æder jer jo ikke...

(sorry Kalaha, tillod mig lige at smide mere reklame ud på den, håber det er ok)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. februar 2009

Tut

Jeg synes at i er dumme!

Jeg er i thailand d. dag, og jeg ville SÅÅÅÅÅÅÅÅ gerne se jer igen

Tut

Anmeld

11. februar 2009

Helle30

Ihh altså - jeg vil jo så gerne med. Til den tid er Louise 2 mdr. hun får flaske, og der er intet galt for, at hun kan passes af sin far. Jeg ville bare gerne lige trække den lidt og se, hvordan det går med hendes vægtøgning og sådan. Jeg håber, det er ok, at jeg er med på en "måske'er". - Altså til jeg har en fornemmelse af, at jeg roligt kan tage afsted.

- Helle

Anmeld

11. februar 2009

ka li ja

jaaaa kom nu kom nu, det blir så fedt!!!
pizzariaet ligger lige ovre på den anden side af gaden hvis vi skal ha derfra.
hvad gør vi mht bestillinger derfra?
jeg tror ikke de har en hjemmeside vi kan bestille fra..

Anmeld

11. februar 2009

ka li ja

hvad har i lyst til vi laver denne fantastiske aften?
nogle forslag????
vi har en ps3, singstar, og guitarhero, hvis der er nogen der har nogle nye gode spil??

Anmeld

11. februar 2009

Lise

Åhhh, jeg vil så gerne med denne gang.... men altså! Har nævnt det for manden flere gange før, men igår talte vi lidt om det - og han (og lidt jeg selv) synes ikke det er verdens fedeste ide, DELS fordi at det jo ikke går skide godt for os, og vi kun rigtigt har energi til hinanden i weekenderne og dels fordi jeg næsten kun ser Simon i weekenderne. Så dutter det bare ikke at jeg er væk en hel weekend nærmest...

Hvorfor skulle det dog også være i Jylland IGEN???!!!

I øvrigt har vi en fødselsdag i familien, som sikkert skal holdes den lørdag...

Anmeld

11. februar 2009

Anja

Lise skriver:

Åhhh, jeg vil så gerne med denne gang.... men altså! Har nævnt det for manden flere gange før, men igår talte vi lidt om det - og han (og lidt jeg selv) synes ikke det er verdens fedeste ide, DELS fordi at det jo ikke går skide godt for os, og vi kun rigtigt har energi til hinanden i weekenderne og dels fordi jeg næsten kun ser Simon i weekenderne. Så dutter det bare ikke at jeg er væk en hel weekend nærmest...

Hvorfor skulle det dog også være i Jylland IGEN???!!!

I øvrigt har vi en fødselsdag i familien, som sikkert skal holdes den lørdag...

Næste fest efter den hos Kalah må bare være på Sjælands så - så kan det nemlig også være at jeg har en chance for at kunne være med.

Anmeld

11. februar 2009

Joan ( Smallie )

Åhhhh vil bare gerne med, det var så fedt ved BM men men ved jo ikke om jeg stadig har mave på, og hvis jeg har er jeg sikker på i godt kunne sparke noget igang. Og hvis jeg ikke har er der jo en lille ny jeg lige skal tage mig af.

Men men næste gang så er jeg nok med på den igen.

Hvor om alt er så må i have en knald god aften og feste lidt for mig også.

Joan

Anmeld

11. februar 2009

linemus

ka li ja skriver:

hvad har i lyst til vi laver denne fantastiske aften?
nogle forslag????
vi har en ps3, singstar, og guitarhero, hvis der er nogen der har nogle nye gode spil??

Jeg vil helt vildt gerne prøve Singstar, og så vil jeg gerne se Ivf danse mavedans og drikke en masse slushice og danse natten lang og fejre at Astrid og jeg er ovre opgaveskrivningsstresset. Jeg var aaaalt for genert sidste gang, og det skal være slut. Så op på bordene!

Det kunne være godt, hvis nogen har nogle gode "lege" ligesom dem vi havde sidst bare nogle andre Jeg er med på al sjov og spas (så længe jeg ikke fryser). Ellers kan vi tage de samme, hvis ingen har nye idéer - jeg har ikke , men er klar med hatten og en gang "jeg har aldrig...".

Nå, ja - og Astrid laver sangbog, så vi kan skrue op for den helt store julimødre-sanggruppe (kønt? måske ikke... men pyt).

Hvis jeg skal slå dig i guitarhero, skal jeg vist i træning igen, Kalaha. Har I to guitarer, så man kan battle? Man kan forresten spille online - i hvert fald på wii'en. Ved ikke om man kan på ps3, men det kunne da være sjovt at tage en dyst en dag

Glæder mig helt vildt Kan slet ikke vente... tripper som et lille barn

- Line

Anmeld

11. februar 2009

Kaufie

Aaaaltså hvor lyder det til at blive en sjov aften allerede ......

Men vi har bare bookede weekender helt frem til sidst i marts - og med arbejdsbyrden på jobbet pt, så skal jeg minimum have den ene dag i weekenden fri til at lave absolut ingenting.

Kan det lade sig gøre at melde til hvis overskuddet kommer senere? Jeg får en ekstra kollega tilbage midt i marts - så forhåbentlig får vi snart lidt mere luft.

Mette, som vildt gerne vil med denne gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.