Hvor længe prøvede I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. november 2011

SaraB

Monica P skriver:

Jeg smed p pillerne i August 2011 og blev gravid i December 2011 og fik Johanne i September 2011, vi troede der ville gå lang tid før jeg blev gravid da jeg havde været på p piller i lang tid (6 år) og havde hørt at det taget tid for kroppen at finde sin normale rytme så det var en positiv overraskelse :-)

Monica

Det var da skønt! Det glæder mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2011

SaraB

babymus77 skriver:

Mine to første blev jeg gravide med bare jeg så boxer shortsene;-)) nummer tre lader vente:-)) smed pillerne for 7 mdr siden;-) så håber også snart der sker noget... For mig var de første 3-4 mdr bare skuffelse på skuffelse, tænkte ikke på andet... Nu der håber jeg self. Men kan også tænke på andre ting, så mit liv fortsætter:-) kan faktisk se på min krop (udflåd) at den bliver mere og mere normal som tiden går, efter p pille stoppet:-) dejligt!!! Krydser for jeres vente tid ikke bliver så lang;-)

Tusind tak!

Ja, jeg har selv erfaret, at når man først er i gang, er det MEGET svært ikke at tænke på det. Og det er lige præcis det folk (irriterende nok) siger man ikke skal.

Anmeld

4. november 2011

MissTas

SaraB skriver:

Hvor længe prøvede I, før I blev gravide?

Her gik der ca. 2-3 uger fra jeg smed p-pillerne efter brug i 8 år

Anmeld

4. november 2011

SaraB

Sof skriver:

Alle er lavet i første forsøg 

WAUW!!! Det må være fantastisk!!!

Anmeld

4. november 2011

SaraB

MissTas skriver:

Her gik der ca. 2-3 uger fra jeg smed p-pillerne efter brug i 8 år

Lækkert! Det glæder mig virkelig at høre, at mange har haft det så let! Håber det også bliver således for os!

Anmeld

4. november 2011

MissTas

SaraB skriver:

Lækkert! Det glæder mig virkelig at høre, at mange har haft det så let! Håber det også bliver således for os!

Det krydser jeg for

Anmeld

4. november 2011

SaraB

merle2010 skriver:

jeg blev gravid på p piller begge gange, så min krop vil altså bare have at jeg er gravid

men det gør nu ikke noget... elsker min datter og spiren i maven til universet...

Hold da op! Så er p-pillerne da godt ikke særlig effektive på dig.

Anmeld

4. november 2011

Krussedulle

SaraB skriver:

Hold da op en effektiv krop du har fået anskaffet dig dér!

Ja, det er jo helt vildt

Anmeld

4. november 2011

mille25

banditten2011 skriver:

tog min sidste p-pille nytårs aften og blev gravid i feb

Anmeld

4. november 2011

lio

SaraB skriver:

Aj, hvor fantastisk!  Dejligt med alle de positive beretninger!

Ja, havde ikke forventet det så hurtigt, man hører om så mange der venter flere år men sidst gik der også kun 3 måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.