Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den første er lavet i 1.forsøg.
Nr.2 er lavet i 2.forsøg.
Nr.3 lader af uforklarlige årsager vente på sig,vi har prøvet i 6 måneder,hvor de 5 er i behandling,så nu må der godt snart indfinde sig en lille spire hos os..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
CelineAlexia skriver: Men håber for jer den er der meget snart
Men håber for jer den er der meget snart
Tuuuusind tak! Det håber vi også!
Ja, jeg ved heller ikke hvorfor jeg også har gjort mig de tanker - hvad nu hvis jeg slet ikke kan?! Men det må være fordi man hører så ofte, om alle dem der desværre har SÅ meget besvær med det. Og kommer i diverse behandlinger osv. osv.! Det må være ulideligt, når man ønsker det så brændende!
MaleneS2011baby<3 skriver: kender jeg godt, tiden går langsom, men wupti lige pludselig er man gravid, og man har glemt alt om ventetiden..
kender jeg godt, tiden går langsom, men wupti lige pludselig er man gravid, og man har glemt alt om ventetiden..
DET håber jeg såsandelig!
mea skriver: Den første er lavet i 1.forsøg. Nr.2 er lavet i 2.forsøg. Nr.3 lader af uforklarlige årsager vente på sig,vi har prøvet i 6 måneder,hvor de 5 er i behandling,så nu må der godt snart indfinde sig en lille spire hos os..
Det var sørme flot! Mon ikke nr. 3 også er lige om hjørnet så!? Det håber jeg for Jer!
oOhelene&larsOo skriver: vi prøvede i 4 måneder og så var den hjemme en lille baby dreng venter vi os nu
vi prøvede i 4 måneder og så var den hjemme en lille baby dreng venter vi os nu
Aiiij, hvor skønt!
HJERTELIG TILLYKKE!
SaraB skriver: Aiiij, hvor skønt! HJERTELIG TILLYKKE!
Tusind tak
AnnaKJ skriver: Her var der gevinst i 2. forsøg - så 2 mdr her
Her var der gevinst i 2. forsøg - så 2 mdr her
Lækkert! Håber vi opnår det samme!
Mariajny skriver: Vi har prøvet 8 måneder nu, håber snart der er gevinst.:-)
Vi har prøvet 8 måneder nu, håber snart der er gevinst.:-)
Det håber jeg også for Jer!
Da jeg fortalte min læge, at vi ville begynde at prøve, sagde hun at 1 år var helt normalt. Det er bare laaang tid, når man endelig har besluttet sig for at gå i gang.
jeg blev gravid på p piller begge gange, så min krop vil altså bare have at jeg er gravid
men det gør nu ikke noget... elsker min datter og spiren i maven til universet...
Vi smed pillerne i februar, og undgik ÆL indtil august, levede begge sundt og jeg havde taget folsyre 4 mrd. inden. den var der i første forsøg.
Utroligt man kan være så heldig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128